AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Innlegget er ryddet. Irrlys, mod. Anonymous poster hash: c7eff...577 Endret 11. mars 2014 av irrlys
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Kutt ut sukker, ta en "sukker-avrusning". Så vil du plutselig få en høyere toleranse mot søtsaker når du først har fått ett litt mer stabilt kosthold. Det der er ikke bra uansett hvor lite du spiser de andre dagene. Det er tøft, men det er verdt det!Anonymous poster hash: 12529...1bc 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Kutt ut sukker, ta en "sukker-avrusning". Så vil du plutselig få en høyere toleranse mot søtsaker når du først har fått ett litt mer stabilt kosthold. Det der er ikke bra uansett hvor lite du spiser de andre dagene. Det er tøft, men det er verdt det!Anonymous poster hash: 12529...1bc Jeg er ikke TS, men AB som har svart. For meg er ikke sukkeravhengighet problemet. Jeg tror ett problem (i tillegg til å elske søtsaker) er at jeg har fått i meg for lite mat (altså ikke blodsukkersvingninger, som jeg ser lanseres som svar på alle som har problemer med å slutte å spise søtt). Anonymous poster hash: 70b89...e39
Adhara Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Kjære TS. Det du beskriver her er spiseforstyrrelser, og det er ikke lov å diskutere det her på KG. Det kan virke triggende for andre med samme problematikk og vi kan ikke sitte og luke ut svar som kan være skadelig for deg. Jeg foreslår at du tar kontakt med IKS, de har kompetanse du kan dra nytte av. http://www.iks.no/tilbud/, 22 94 00 10. Jeg ønsker deg alt godt, og lykke til. Mvh Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg