AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Ja, det tror jeg virkelig. Jeg vet ikke om jeg har dårlig kjærlighetskarma, eller hva det er for noe, men jeg får altså bare dritt på kjærlighetsfronten. Nå har det kommet til det punktet at jeg har fått fullstendig aversjon mot menn. Jeg orker ikke forholde meg til dem! Har alltid en beiler eller tre, men jeg vil ikke snakke med, eller kaste bort tiden min, på noen av dem (Selv om 2 av de som pr.dags dato "prøver seg" egentlig er veldig ålreite fyrer som jeg har kjent i flere år). Det er for meg helt utenkelig at jeg kommer til å ende opp lykkelig i et samliv med noen som helst, fordi jeg forbinder kjærlighet og menn med å ende opp såret og på scratch. De siste par årene har jeg holdt på i lengre datingfaser/forhold med 3 forskjellige. Den siste møtte jeg på nettet. Vi hadde flere samtaler i forkant av at vi ble sammen som gikk på at vi begge ønsket et voksent forhold og en fremtid. Skulle man bli sammen, skulle man satse. Vel, det varte i et år. Så her sitter jeg da, nærmer meg 30 med stormskritt og får ukentlig servert alle de lykkelige bildene av nygifte og nyfødte på facebook. Det er koselig for dem, for all del, men jeg begriper bare ikke hvordan de kommer dit. Så, hvordan gjør dere det? Hvordan ender dere opp med a4 familielivet? Finner dere virkelig menn som vil ha barn og bryllup? Ikke det at jeg finner det nå uansett, jeg er ødelagt, jeg orker ikke utsette meg selv for den smerten igjen. Men, det hadde uansett vært interessant å høre! Anonymous poster hash: b1619...82b 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Hvorfor kommer det aldri svar på innlegg jeg skriver? Spørsmålet burde jo være enkelt (sett ut ifra at de aller fleste med unntak av meg ender opp med mann og barn), så hvordan får dere det til? Er det magi? Kjøper dere dem? High-tek roboter jeg ikke har hørt om? For de jeg treffer er definitivt ikke ute etter kone og barn. Er de som er interessert lokalisert på hemmelig adresse? Er de på en spesiell datingside? Hva er hemmeligheten? Anonymous poster hash: b1619...82b
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 De? Hva med deg selv? Hva er greia med å skylde på alt og alle? Har du sett om det kan være ting DU gjør feil, og hva du kanskje må rette på? 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 De? Hva med deg selv? Hva er greia med å skylde på alt og alle? Har du sett om det kan være ting DU gjør feil, og hva du kanskje må rette på? Jada. Jeg her tilogmed spurt disse forhenværende hva som er galt med meg og hva jeg bør tenke på å endre for fremtiden. Alle kommer med den samme gamle "det er ikke deg, det er meg". Jeg er ganske normal, kanskje litt for snill, litt for tilgjengelig.. kanskje. Men jeg er på ingen måte så fryktelig unormal at jeg burde være umulig å elske kontra andre normale. Det er uansett ikke spørsmålet, løpet er kjørt for meg. Jeg finnes ikke interessert i å ødelegge hjertet mitt ytterligere med å utsette meg selv for flere menn, spørsmålet mitt er hvordan andre får det til. Slik jeg ser det er det nemlig ikke mulig å få til. Anonymous poster hash: b1619...82b
Marie90 Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Jada. Jeg her tilogmed spurt disse forhenværende hva som er galt med meg og hva jeg bør tenke på å endre for fremtiden. Alle kommer med den samme gamle "det er ikke deg, det er meg". Jeg er ganske normal, kanskje litt for snill, litt for tilgjengelig.. kanskje. Men jeg er på ingen måte så fryktelig unormal at jeg burde være umulig å elske kontra andre normale. Det er uansett ikke spørsmålet, løpet er kjørt for meg. Jeg finnes ikke interessert i å ødelegge hjertet mitt ytterligere med å utsette meg selv for flere menn, spørsmålet mitt er hvordan andre får det til. Slik jeg ser det er det nemlig ikke mulig å få til. Anonymous poster hash: b1619...82b Sørg for at du spør på riktig måte hvis du spør en mann om råd. Ikke spør umiddelbart etter et brudd, og sørg for at han VET at du ikke forsøker å reparere forholdet. Forsikre ham i forkant at du vet det er slutt og at du ikke spør i et forsøk på å bli sammen igjen. Gjør det helst via sms eller epost slik at han har tid til å komme med et svar og ikke blir tatt "på senga". Og viktigst av alt - understrek at han kan være ærlig. Det er dette som er problemet til nå, og gjor at de bare kommer med fraser - de føler at du ikke kan ta sannheten (hvilket i og for seg er sant, de fleste vil ikke hoere hva som er galt med dem). Sleng ut noen eksempler når du spør. Legg stoltheten på hylla og si "Jeg skjønner at jeg har noen problemer med å få et forhold til fungere og jeg ville virkelig satt pris på feedback ift. hva jeg kan endre på. Du kan være helt ærlig med meg, jeg vil ha et virkelig svar". Sleng så ut et par eksempler, "er det det at jeg slutter å ta vare på meg selv underveis i et forhold? Kanskje at sexen er kjedelig? Eller at jeg ikke fungerer så godt sosialt med dine venner og familie?". Bare ved å nevne noen litt "sårbare" eksempler så skjønner han at du er åpen for et ærlig svar. Når du først får et svar, motstå absolutt fristelsen til å krangle på det eller komme med motargumenter. Bare si “ok tusen takk for det ærlige svaret”. Jeg skjønner at du hevder du har "gitt opp", men dette er i alle fall metoden for å få et korrekt svar. Endret 9. mars 2014 av Marie90 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Må si at jeg synes ikke så fryktelig synd på deg når du ikke er fylt 30 en gang. Du har hatt forhold til tre menn som har skuffet deg. Det er ikke så spesielt. Jeg synes ikke du bør spørre disse mennene eller tro at det er noe galt med deg. En slik underlegen holdning tjener ingen. Jeg får inntrykk av at du for enhver pris vil ha et forhold med barn, og at det haster for deg. Hvis du lar det skinne gjennom overfor menn du møter, er det klart det ikke fremstår så spennende. Ha heller en lett og lekende tilnærming til menn, og ikke begynn å snakke om barn osv. i bli-kjent-fasen. Det er som å risle med lenkene. Anonymous poster hash: fc59f...244 1
spegel Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Du og jeg er i samme situasjon Jeg føler at det er vanskelig å elske meg og at menn aldri vil noe seriøst med meg. Ender som oftest opp med å bli rebound eller en enkel tilgang på sex... Så jeg har virkelig ingen råd og komme med. Men jeg tenker at du bare har hatt uflaks med de du har møtt. 3 stk er jo ikke veldig mange Man må vel kysse noen frosker, eller? Tenker på de med "perfekte" a4 liv også. Tror ikke nødvendigvis de forholdene alltid er noe vi skal ønske oss. Ofte har de truffet hverandre veldig tidlig og bare blitt vandt til hverandre og tanken på å bryte ut av det trygge skremmer dem såpass at de heller blir værende. Ofte er det slik tror jeg. Langt i fra alle forhold som er gode og varme. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med, men mennene du møter.. Dessverre blir de fleste ordentlige, gode mennene snappet opp før de fyller 30.Anonymous poster hash: f7372...a1d
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med, men mennene du møter.. Dessverre blir de fleste ordentlige, gode mennene snappet opp før de fyller 30.Anonymous poster hash: f7372...a1d Det samme kan man si om jentene... 1
helloworld Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Kjenner meg så igjen i det du skriver. Har brukt dagen til å være skikkelig nedpå fordi han jeg liker ikke er så interessert tilbake. Vet jo godt at jeg kommer meg over han, og det også relativt fort. Har lært meg det etter en serie med skuffelser det siste året.. Men det bare suger litt balle akkurat idag, og jeg har vært skikkelig lei meg.
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Det er faktisk litt deilig å ikke ha noen i sikte. Med andre ord, ikke drama, ikke kompliserende faktorer. Man kan fokusere på det man selv mener er viktig, bruke tiden til akkurat det man vil. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Ja, det tror jeg virkelig. Jeg vet ikke om jeg har dårlig kjærlighetskarma, eller hva det er for noe, men jeg får altså bare dritt på kjærlighetsfronten. Nå har det kommet til det punktet at jeg har fått fullstendig aversjon mot menn. Jeg orker ikke forholde meg til dem! Har alltid en beiler eller tre, men jeg vil ikke snakke med, eller kaste bort tiden min, på noen av dem (Selv om 2 av de som pr.dags dato "prøver seg" egentlig er veldig ålreite fyrer som jeg har kjent i flere år). Det er for meg helt utenkelig at jeg kommer til å ende opp lykkelig i et samliv med noen som helst, fordi jeg forbinder kjærlighet og menn med å ende opp såret og på scratch. De siste par årene har jeg holdt på i lengre datingfaser/forhold med 3 forskjellige. Den siste møtte jeg på nettet. Vi hadde flere samtaler i forkant av at vi ble sammen som gikk på at vi begge ønsket et voksent forhold og en fremtid. Skulle man bli sammen, skulle man satse. Vel, det varte i et år. Så her sitter jeg da, nærmer meg 30 med stormskritt og får ukentlig servert alle de lykkelige bildene av nygifte og nyfødte på facebook. Det er koselig for dem, for all del, men jeg begriper bare ikke hvordan de kommer dit. Så, hvordan gjør dere det? Hvordan ender dere opp med a4 familielivet? Finner dere virkelig menn som vil ha barn og bryllup? Ikke det at jeg finner det nå uansett, jeg er ødelagt, jeg orker ikke utsette meg selv for den smerten igjen. Men, det hadde uansett vært interessant å høre! Anonymous poster hash: b1619...82b Jeg forstår hvordan du har det. Du har feilet gjentatte ganger og det gjør noe med en over tid. Ta deg en god lang pause fra gutter, så vil du sannsynligvis komme sterkere tilbake. Jeg har gjort dette og det har gjort meg mer reservert. Jeg har et bedre øye for hva som er bra for meg og ikke nå. Anonymous poster hash: 89719...96a 2
helloworld Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Jeg forstår hvordan du har det. Du har feilet gjentatte ganger og det gjør noe med en over tid. Ta deg en god lang pause fra gutter, så vil du sannsynligvis komme sterkere tilbake. Jeg har gjort dette og det har gjort meg mer reservert. Jeg har et bedre øye for hva som er bra for meg og ikke nå.Anonymous poster hash: 89719...96a Det skal jeg iallefall gjøre nå. Jeg var egentlig igang med det da jeg møtte han som det ikke blir noe mer med nå. Men nå er det full fokus på studier, venner og trening som gjelder. Kommer sikkert til å leve i sølibat rimelig lenge, for jeg vil ikke ha ONS..
Gjest Lincoln Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Hva med å sikte litt lavere? Ikke legg deg etter de gutta som alle andre vil ha, men finn en mann som ikke har fem andre damer å velge mellom til enhver tid. Jeg vet at dette strider mot kvinners natur, men det er faktisk det som er løsningen.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Det skal jeg iallefall gjøre nå. Jeg var egentlig igang med det da jeg møtte han som det ikke blir noe mer med nå. Men nå er det full fokus på studier, venner og trening som gjelder. Kommer sikkert til å leve i sølibat rimelig lenge, for jeg vil ikke ha ONS.. Det er bra :-). Skal du unngå å falle i fellen igjen, så er det lurt å holde seg unna på alle mulige måter :-P. Det høres strengt ut, men det hjelper faktisk.. Eller det har gjort det for meg, ihvertfall :-). Litt alenetid er velfortjent når man har kjempet lenge :-). Anonymous poster hash: 89719...96a 1
Sylvari Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Hva med å sikte litt lavere? Ikke legg deg etter de gutta som alle andre vil ha, men finn en mann som ikke har fem andre damer å velge mellom til enhver tid. Jeg vet at dette strider mot kvinners natur, men det er faktisk det som er løsningen. Man tiltrekkes av det man tiltrekkes av, man kan ikke forandre tenningmønstret sitt uansett hvor PK man vil være. 1
Gjest Lincoln Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Man tiltrekkes av det man tiltrekkes av, man kan ikke forandre tenningmønstret sitt uansett hvor PK man vil være. Javel, men da nytter det ikke å opprette sutretråder på KG. Endret 10. mars 2014 av Lincoln 1
sjonkelrolf Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Javel, men da nytter det ikke å opprette sutretråder på KG. For dem er det mange av. "Buhuu, han er så slem, men han er jo hot, da". Kvinnfolk...
Sylvari Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Javel, men da nytter det ikke å opprette sutretråder på KG. Man må få lov til å ha en utblåsning. Så får heller de som ikke har noe interesse av det bare la være å svare. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Jeg vet hvordan du har det:) Jeg har vært alvorlig deprimert pga kjærlighet de siste månedene, og jeg har virkelig gjort alt det riktige hele veien. Jeg har laget meg datingprofil, vært ute å møtt menn, samt tatt initiativ. Nå sitter jeg her igjen knust og bitter fordi han bare ville ha sex, noe jeg var for dum til å forstå. Nå er det så ille at jeg faktisk vurderer å reise til utlandet alene i 2 måneder kun for å få livet på gli igjen. Anonymous poster hash: ec232...09b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå