Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg en flott mann, men problemet er bare det at jeg ikke vil ha ubeskyttet sex med han før jeg er sikker på at han ikke har noen kjønnssykdommer. Det har jeg ikke fortalt han.

Jeg har bare hatt en partner før han (jeg var min ex sin første dame, så min ex hadde ikke sex med andre enn meg), jeg vet at jeg er fri for kjønnssykdommer. Mannen jeg har funnet meg nå har hatt en del damer før meg (endel norske og noen russiske damer og noen andre land). Det vet jeg fordi jeg har snoket litt i før vi ble sammen.

Hvordan spør jeg han, på en ikke frekk måte, om han kan teste seg for kjønnssykdommer?

Anonymous poster hash: 49fcd...e98
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg har respekt for min og din kropp og jeg ønsker at vi begge tester oss før vi har ubeskyttet sex. Frem til det vil jeg at vi bruker kondom."

Anonymous poster hash: 5636a...2fa
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Og forresten, han er ikke mye flott om han ikke gidder å teste seg. Bare så det er sagt. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte bare rett ut. Anbefaler deg å gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 11c35...bc2
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg har respekt for min og din kropp og jeg ønsker at vi begge tester oss før vi har ubeskyttet sex. Frem til det vil jeg at vi bruker kondom."

Takk :)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Og forresten, han er ikke mye flott om han ikke gidder å teste seg. Bare så det er sagt. :)

Jeg har ikke spurt han enda. Tror ikke han sier nei. Var bare usikker på hvordan jeg skulle spørre han :) Han er flott, tro meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Må jeg også teste meg? Blir kanskje frekt hvis jeg sier at han skal teste seg, sant? Hvordan er testen for kvinner? Er det noen som vet det? Er det blodprøve eller må legen "ned" for og sjekke?

Skrevet

Testen for kvinner er enten en slags q-tips som du selv skal gni mot innsiden av skjedeveggen, eller så er det noen som bruker urinprøve. Legen trenger ikke sjekke noe "der nede" :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at du er fri for sykdommer hvis du ikke har testet deg? Gkør det selv og bare si til din nye mannen at han skal gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 98b3f...171
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Testen for kvinner er enten en slags q-tips som du selv skal gni mot innsiden av skjedeveggen, eller så er det noen som bruker urinprøve. Legen trenger ikke sjekke noe "der nede" :)

Kan jeg ta det hos fastlegen min? Jeg har ikke lyst til å være naken foran han, måtte bare forsikre meg om at det ikke blir som når jeg tar turen til en gynekolog :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at du er fri for sykdommer hvis du ikke har testet deg? Gkør det selv og bare si til din nye mannen at han skal gjøre det samme.

Anonymous poster hash: 98b3f...171

Etter at jeg ble singel var jeg hos en gynekolog som sa at alt er ok med meg. Jeg har ikke hat sex siden da.

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan jeg vite at han faktisk gjør det? Får vi papir på at testene var negative?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan kan jeg vite at han faktisk gjør det? Får vi papir på at testene var negative?

Jeg stiller fremdeles spørsmålstegn ved hvor "flott" denne mannen er om du ikke kan ha såpass tillit til ham ...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stiller fremdeles spørsmålstegn ved hvor "flott" denne mannen er om du ikke kan ha såpass tillit til ham ...

AnonymBruker
Skrevet

:) Det er ikke meningen å fremstille han som en dust. Jeg har hørt endel om menn som lurer seg unna slike ting og da blir jeg litt skeptisk.

Skrevet

Man får en telefon om testen er negativ eller positiv. De fleste oppegående mennesker tester seg før de innleder et nytt forhold med ubeskyttet sex, og det er helt naturlig at du også sier i fra om det. Og han er ikke noe særlig oppegående eller noe å satse på hvis han velger å ikke teste seg....

Bare vær ærlig om at du ikke har ubeskyttet sex med noen før du vet de er fri for kjønnsykdommer. Fornuftig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at han lyver om du blir smittet. Men det er kjipt da, har opplevd det selv. Stolte på han men han ga meg klamydia, hadde testet meg før sex med han så jeg hadde det ikke fra før. Men spør han og velg å stole på han, å kreve skriftlig dokumentasjon kan skremme en ærlig person.

Du kan teste deg hos fastlegen ja.

Anonymous poster hash: b9292...d70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man får en telefon om testen er negativ eller positiv. De fleste oppegående mennesker tester seg før de innleder et nytt forhold med ubeskyttet sex, og det er helt naturlig at du også sier i fra om det. Og han er ikke noe særlig oppegående eller noe å satse på hvis han velger å ikke teste seg....

Bare vær ærlig om at du ikke har ubeskyttet sex med noen før du vet de er fri for kjønnsykdommer. Fornuftig :)

Tusen takk :)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk brev sammen med resept på antibiotika.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at han lyver om du blir smittet. Men det er kjipt da, har opplevd det selv. Stolte på han men han ga meg klamydia, hadde testet meg før sex med han så jeg hadde det ikke fra før. Men spør han og velg å stole på han, å kreve skriftlig dokumentasjon kan skremme en ærlig person.

Du kan teste deg hos fastlegen ja.

uff! Klem til deg og takk for svar :)

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...