Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fulgt med på Tarottrådene uten å være med, og det er jeg nå glad for fordi jeg oppdaget at brukeren faktisk ikke kan det h#n driver med. Og jeg blir enda mer skeptisk når brukeren attpåtil tar betalt for dette?? Snakker om å ødelegge for de som faktisk kan Tarot.

Andre som legger merke til det samme?

Anonymous poster hash: dcf34...8a0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tarot er jo kun en selskapslek uansett. :)

Anonymous poster hash: 26661...c1d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tarot er jo kun en selskapslek uansett. :)

Tarot er ikke en selskapslek :)

AnonymBruker
Skrevet

Tarot er ikke en selskapslek :)

Jo, det er kvasivitenskap på lik linje med astrologi. Artig lek, men ingenting man tar på alvor om man er noenlunde opplyst.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om det er samme brukeren vi tenker på har jeg aldri opplevd at det har blitt krevd betaling for det her på kg? :klo:

Anonymous poster hash: 09c99...f49
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er samme brukeren vi tenker på har jeg aldri opplevd at det har blitt krevd betaling for det her på kg? :klo:

Anonymous poster hash: 09c99...f49

Nei, ikke på kg. Men sammenligner du hva slags legg, antall kort og svarene til brukeren med hva kortene egentlig betyr vil du se at svarene og kvaliteten er for dårlig til at vedkommende kan ta 400 kr betalt irl.

AnonymBruker
Skrevet

TS, spår du? Spå meg da!

Skrevet

Nei, ikke på kg. Men sammenligner du hva slags legg, antall kort og svarene til brukeren med hva kortene egentlig betyr vil du se at svarene og kvaliteten er for dårlig til at vedkommende kan ta 400 kr betalt irl.

Nå er det faktisk sånn at folk valgfritt disponerer pengene sine. Syns de at hennes svar er verdt 400kr, ja så er det vel det - for dem.

Og hvorvidt vedkommende tar, eller ikke tar, 400kr i virkeligheten, det kan vi ikke vite noe om her inne. Akkurat som om vi ikke kan bekrefte 90% av det som fortelles i dette forumet.

Men hva gjør det? Absolutt ingenting. Vi får underholdning og et interessant tema på en fredagskveld. Der alle morer seg, og engasjerer seg. Og ikke koster det oss en krone!

Jeg syns det er helt nydelig at vedkommende gjør dette for oss på fritiden sin, og om noe bør vi være mer takknemmelige. Ikke pirke på slikt vi ikke har noe med.

Eller bare holde seg unna tråden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorvidt vedkommende tar, eller ikke tar, 400kr i virkeligheten, det kan vi ikke vite noe om her inne. Akkurat som om vi ikke kan bekrefte 90% av det som fortelles i dette forumet.

Veeel, akkurat det har hun jo skrevet selv.

Anonymous poster hash: 31f3d...eb1

• Liker 1
Skrevet

Veeel, akkurat det har hun jo skrevet selv.

Anonymous poster hash: 31f3d...eb1

Ja. Det vet jeg.

Poenget er at vi hverken kan bevise eller motbevise ting som blir sagt her. Så hvorfor dvele over det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg reagerte ikke før brukeren dro frem at h#n faktisk tok betalt irl.

c1d: Sorry, jeg spår ikke på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det.

Jeg har blitt spådd i tarot at jeg ikke kan få barn med samboer, og må finne meg en ny mann dersom ønsket om barn veier tyngst.

Jeg er nå gravid med denne mannen i fjerde måned.

Har også fått beskjed, fra en annen som tar betalt, om at jeg skulle få jobb 15. februar. Jeg har fremdeles ikke jobb.

Jeg klarte heller ikke å bære frem barn dersom jeg ble gravid før mai. Vel - jeg ER såpass langt på vei at det ser ut til å gå bra.

Mennesker i nød gjør de rareste ting - som å kontakte folk som angivelig kan spå.

For min del går det greit, da jeg tar det som underholdning. For andre, som tror fullt og helt på dette, synes jeg det er direkte farlig at "spåkonen" bastant påstår at man må finne seg ny mann dersom man vil ha barn.

Anonymous poster hash: a1751...39e

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg har fulgt med på Tarottrådene uten å være med, og det er jeg nå glad for fordi jeg oppdaget at brukeren faktisk ikke kan det h#n driver med. Og jeg blir enda mer skeptisk når brukeren attpåtil tar betalt for dette?? Snakker om å ødelegge for de som faktisk kan Tarot.

Andre som legger merke til det samme?

Er det meg du snakker om? Snurt fordi du ikke fikk et gratis legg da det stod på som verst helgen 7-9 mars?? ;)

(Jeg såg ikke tråden før nå, derfor jeg trekker den opp).

Endret av Gjest
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Hvordan da??? Kom med argumenter for påstandene dine. Og hvordan skal tarotister som legger kort for betaling gjøre det da?? Kom med fasiten du.

Endret av Gjest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...