AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hvordan gikk det på 1.avdeling? Hvilke karakterer fikk du? Strøk du på noen eksamener? Hvilken avdeling går du på nå? Hvor mange eksamener har du strøket eller tatt opp igjen? Hvorfor? Har bare liiiiiitt eksamensangst. Har selvfølgelig lest mye, deltatt på ting, osv, men den angsten går ikke bort. Er nok litt pga. at "presset" er så høyt. Anonymous poster hash: f9789...140
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Fikk D på første eksamen som jeg hadde nå til jul Var et spørsmål der jeg ikke hadde peiling på. Kommer ikke til å gå så veldig bra til våren heller. Må nok ta de opp igien. Anonymous poster hash: 75dd3...c25
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Fikk D på første eksamen som jeg hadde nå til jul Var et spørsmål der jeg ikke hadde peiling på. Kommer ikke til å gå så veldig bra til våren heller. Må nok ta de opp igien. Anonymous poster hash: 75dd3...c25 Har du lest pensum nøye? Følte du at du hadde gjort "nok" liksom når du tok eksamen? Uff... er så bekymra. Anonymous poster hash: f9789...140
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Har du lest pensum nøye? Følte du at du hadde gjort "nok" liksom når du tok eksamen? Uff... er så bekymra. Anonymous poster hash: f9789...140 Nei absolutt ikke. Lathans, er det jeg er. Det går nok veldig bra, ikke stress. Da gjør du det bare verre. Sørg for å skrive masse oppgaver så er du klar. Anonymous poster hash: 75dd3...c25
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Nei absolutt ikke. Lathans, er det jeg er. Det går nok veldig bra, ikke stress. Da gjør du det bare verre. Sørg for å skrive masse oppgaver så er du klar. Anonymous poster hash: 75dd3...c25 Ok, takk for råd Anonymous poster hash: f9789...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå