AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Uff, jeg har så forferdelig klesstil. Ser på alle andre mennesker som er så flink til å finne klær som passer de, antrekk som passer sammen og få ting til å se bra ut. Jeg har gigantiske hofter og lår, smal midje. Alt av bukser får meg til å føle meg som en hval. Går for det meste i svart thights og en lang genser/topp og nå er det nok! Har også litt overflødig etter en fødsel for er par mnd. siden. Hvordan kan jeg få en bra stil? Og hvilke bukser passer til meg? Skulle ønske noen kunne plukke ut klær til meg hver morgen så jeg kunne slippe å føle meg så jævlig hver dag :-( Anonymous poster hash: 7afef...e5c 1
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Akkurat nå er du vel aller mest verdens beste mamma for en liten 'knott' som er helt avhengig av deg. Med netter som blir oppstykkede, med kroppen full av hormoner, med stress og styr. Kroppen din skal jo også gjennom ennå en stor forvandling nå, så det er kanskje ikke helt tiden for å bytte garderoben? Men, du skal ikke behøve å føle deg jævlig... jeg får så vondt av deg når jeg leser det du skriver Kunne noen farver du kler og liker være noe tror du? 8
Gjest Nanne70 Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Du er helt sikkert ikke halvparten så "gigantisk" som du føler deg, kjære deg! Kanskje du kan finne noen gode tips her? Du må bla litt nedover for å finne bildene fra før hun var gravid.
Lea2 Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Hva med å bytte ut tights med jeggings? Altså tights i jeans-look. Om du har noe litt langt over er det ingen som ser at det bare er "juks". De er stretchy og komfortable, men ser litt mer skikkelige ut enn vanlige tights. Stoffet er tykkere og de finnes i masse forskjellige versjoner (utvasket, svart, hvit, hullete, slitt osv). Bytt ut lange gensere med en topp og en lang caridigan/strikkejakke eller åpen skjorte som skjuler hoftene om du vil.
Suzzi Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Peplumtopper synes jeg er utrolig fine til slik kroppsform som du beskriver. Se feks her: http://www.365hangers.com/wp-content/uploads/2012/05/peplum1.jpg 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Du er helt sikkert ikke halvparten så "gigantisk" som du føler deg, kjære deg! Kanskje du kan finne noen gode tips her? Du må bla litt nedover for å finne bildene fra før hun var gravid.Du er helt sikkert ikke halvparten så "gigantisk" som du føler deg, kjære deg! Kanskje du kan finne noen gode tips her? Du må bla litt nedover for å finne bildene fra før hun var gravid. Ha ha, jo, det kan man fort være! Jeg følte meg tykk. Så så jeg bilder av meg, og følte meg direkte FEIT og ekkel... Fikk sjokk. TS: har det som deg, må bare slenge på meg noe. Mye pga jeg kjøper endel babyutstyr og klær, og ikke føler jeg kan ta meg råd til noe selv. Jeg glemmer meg selv.Anonymous poster hash: 53478...efd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Uff, jeg har så forferdelig klesstil. Ser på alle andre mennesker som er så flink til å finne klær som passer de, antrekk som passer sammen og få ting til å se bra ut. Jeg har gigantiske hofter og lår, smal midje. Alt av bukser får meg til å føle meg som en hval. Går for det meste i svart thights og en lang genser/topp og nå er det nok! Har også litt overflødig etter en fødsel for er par mnd. siden. Hvordan kan jeg få en bra stil? Og hvilke bukser passer til meg? Skulle ønske noen kunne plukke ut klær til meg hver morgen så jeg kunne slippe å føle meg så jævlig hver dag :-(Anonymous poster hash: 7afef...e5c Visst du har tenkt å slanke deg litt så kan du fortsette med tights og så kjøper du noen fine tunikaer eller lange skjorter i freshe farger. Ha gjerne belte i livet. Smink deg og fiks håret og pynt deg med smykker og ringer Og øredobber. Har samme problemet som deg bortsett fra at jeg har alt flesket på magen. Orker ikke å handle bukser enda, så gjør det slik. Anonymous poster hash: 1e669...45c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Takk for gode ord :-) Jeg har bestandig hatt dårlig klesstil så har egentlig ingen unnskyldning! Har begynt med trening for fult nå, så regner med å stramme inn litt (må komme inn i bunaden til 17. mai.....) Jeg liker egentlig alle farger! Har blondt hår, blå øyne og mellom-lys i huden. Vet ikke helt hva som passer til det? Bestilte nettopp dette og følte jeg var litt vågal:http://www.floyd.no/salg/salg-overdeler/jakke-carinahttp://www.floyd.no/salg/salg-underdeler/bukse-silvia-blomster Hvor får jeg gode jeans med strech som sitter godt og ikke vider seg ut? Anonymous poster hash: 7afef...e5c
Binta Ba Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Ved pæreform vil neppe den jakka du bestilte gjøre mye positivt for formene dine, desverre.. Anbefaler også bloggen det ble linket til, men også denne her frøkna: http://www.nadiaaboulhosn.com/ 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Du har hvertfall barn, det kommer aldri jeg til å få.. Anonymous poster hash: 7472a...c59
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Ved pæreform vil neppe den jakka du bestilte gjøre mye positivt for formene dine, desverre.. Anbefaler også bloggen det ble linket til, men også denne her frøkna: http://www.nadiaaboulhosn.com/ Oi, det har du helt rett i... Til og med den modellen fikk jo ganske store hofter. Jaja, gratulerer med ny genser mamma! Anonymous poster hash: 7afef...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Du har hvertfall barn, det kommer aldri jeg til å få.. Anonymous poster hash: 7472a...c59 Og det er jeg veldig takknemlig for :-) Men jeg har fortsatt en helt jævlig klesstil selv om jeg kan få barn. Anonymous poster hash: 7afef...e5c 4
Gjest Nanne70 Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 En av "hemmelighetene" bak en bra klesstil, er å vite hva man kler av farger og fasonger, samt at det kan være greit å kunne noen basisregler: - Mørke farger forminsker, lyse farger forstørrer - Stoffer med mye struktur (bouclè, cordfløyel, grovstrikket) virker forstørrende - Blanke/skinnende overflater virker forstørrende, matte overflater forminsker - Store, fargerike mønstre kan virke forstørrende, mens mønstre i middels til liten størrelse og nedtonede farger kan virke forminskende Sånn sett kan man si at den strikkejakken og de blomstrete jeansene du lenker til, vil gjøre det motsatte av det du ønsker, nemlig få deg til å se større ut enn du er. Når det gjelder plagg som er egnet til å visuelt balansere figuren din og få deg til å se slankere ut, bør du satse på følgende: - Mørke, ensfargede bukser og jeans. Du kan bruke jeans med smale/skinny ben, rette ben eller bootcut. Klassiske dressbukser er også fint. Og du tror det kanskje ikke, men såkalte boyfriend jeans kan være kjempefint på deg! Her finner du noen ideer til hvordan du kan bruke boyfriend jeans. - Bruk helst overdeler som framhever midjen. De behøver ikke være trange, men gjerne figursydde. Liker du det, kan du godt bruke belter utenpå bluser og topper for å vise den slanke midjen din. Peplumtopper er kjempefint over smale skjørt og bukser. V-hals er bra, det forlenger og drar blikket oppover. Hvis du er en typisk pære med smale skuldre, kan du med fordel bruke overdeler med skulderdetaljer, puffermer osv. Klare, sterke farger oventil er også bra, siden det drar blikket oppover. Overdeler som du bærer løst, bør hverken være for lange eller for korte - ca. 10 cm over skrittet er optimalt. - Figursydde dressjakker er veldig fint til deg, men pass på lengden her. Kan du få tak i en som er lengre bak, er det ekstra fint til din figur. Korte, figursydde jakker fungerer best over skjørt og kjoler. Det er også finest å ha jakkene åpne. - Hvis du vil se ekstra slank ut, kler du deg i samme farge i topp og underdel, med en jakke eller cardigan i en lysere farge utenpå.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Kan vi ikke umiddelbart drepe den gamle forestillingen om at mørke farver forminsker og lyse farver forstørrer? Et menneske med størrelse 40 vil ikke under noen ømstendigheter øke til å se ut som en 44 om hun tar på seg en lys bukse... og heller ikke på magisk vis krympe til 36 ved å ta på seg en mørk (les: sort) bukse. Det som avgjør er at buksen er passende til kroppen hennes. Et plagg som er for lite vil uansett gjøre at du ser større ut, - fordi plagget tydelig demonstrerer at det er for lite til kroppen. Hele hemmligheten er å finne plagg som er passelige til akkurat din kropp. Overdeler som har en utringning som passer akkurat din kropp. Farver som kler dine egne farver. 3
Gjest Nanne70 Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Kan vi ikke umiddelbart drepe den gamle forestillingen om at mørke farver forminsker og lyse farver forstørrer? Et menneske med størrelse 40 vil ikke under noen ømstendigheter øke til å se ut som en 44 om hun tar på seg en lys bukse... og heller ikke på magisk vis krympe til 36 ved å ta på seg en mørk (les: sort) bukse. Det som avgjør er at buksen er passende til kroppen hennes. Et plagg som er for lite vil uansett gjøre at du ser større ut, - fordi plagget tydelig demonstrerer at det er for lite til kroppen. Hele hemmligheten er å finne plagg som er passelige til akkurat din kropp. Overdeler som har en utringning som passer akkurat din kropp. Farver som kler dine egne farver. Selvsagt krymper man ikke om man tar på seg en svart bukse, men visuelt sett fungerer lyse og mørke farger ulikt, og det kan man benytte seg av når man kler seg. Er ellers fullstendig enig med deg
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Bytt ut tightsen med strømpebukser og brik skjørt og kjoler. Jeg forsyo ikke helt hva du ønsker å skjule, jeg synes det høres ut som om du har en supersnasen kropp. Anonymous poster hash: 68814...f6e 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Takk for gode ord :-) Jeg har bestandig hatt dårlig klesstil så har egentlig ingen unnskyldning! Har begynt med trening for fult nå, så regner med å stramme inn litt (må komme inn i bunaden til 17. mai.....) Jeg liker egentlig alle farger! Har blondt hår, blå øyne og mellom-lys i huden. Vet ikke helt hva som passer til det? Bestilte nettopp dette og følte jeg var litt vågal:http://www.floyd.no/salg/salg-overdeler/jakke-carinahttp://www.floyd.no/salg/salg-underdeler/bukse-silvia-blomster Hvor får jeg gode jeans med strech som sitter godt og ikke vider seg ut?Anonymous poster hash: 7afef...e5c Hvilken størrelse bruker du og hvor gammel er du? Jeg er enig med Binta Ba, jeg tror ikke den jakken vil gjøre noe bra for figuren din, men det kan selvsagt være at lengden blir riktig for deg, du må nesten bare prøve den på. Men den var jo ikke spesielt fin da..? Det var litt gammal-kjerring stil. Men smak og behag selvsagt. Anonymous poster hash: 1e669...45c 2
Weewiwee Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Ved pæreform vil neppe den jakka du bestilte gjøre mye positivt for formene dine, desverre.. Anbefaler også bloggen det ble linket til, men også denne her frøkna: http://www.nadiaaboulhosn.com/ Det der var jo helt tragisk å se på. Å bruke så korte shorts/kjoler når man har så store lår, ser bare malplassert ut, dessverre. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 Det der var jo helt tragisk å se på. Å bruke så korte shorts/kjoler når man har så store lår, ser bare malplassert ut, dessverre. Jeg har ikke sett noe så trashy og uflatterende på lang tid. Alle ntrekkene på den bloggen var direkte gyselige og en smule horete. Jeg anbefaler heller girlswithcurves.com for inspirasjon. En nydelig dame med veldig classy og elegant stil Anonymous poster hash: 1c77a...5d1 3
Lea2 Skrevet 12. mars 2014 #20 Skrevet 12. mars 2014 Med få unntak var den siste bloggen der mest ting som ingen bør bære. Med unntak av slike ting som dette http://i798.photobucket.com/albums/yy270/nadiaaboulhosn/mustardyellowtop_zpsd2cc177c.jpg Dama er jo flott, men det virker som hun prøver altfor for hardt. JA! Alt er lov selv om man ikke er syltynn! Men NEI, men må faktisk ikke være ekstrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå