AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hvordan takler dere menn som gjør et stort poeng ut av å demonstrere at du ikke er bra nok for dem, etter at dere har holdt på eller vært på date? Skjønner det er egoet deres som er litt for stort, men synes det er så ekkelt å møte på dem etterpå. Føler nesten jeg krymper, selv om jeg kanskje var den som avviste. Anonymous poster hash: 6d48c...a5c
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Det finnes ikke en mann som er den perfekte for alle verdens kvinner, og det finnes ikke en kvinne som er den perfekte for alle verdens menn. Så enkelt. Og så sier mennesker mye rart for å beskytte seg selv når de har blitt skuffet eller føler seg nedvurdert (ikke funnet bra nok). Man trenger ikke si alt man mener, men man skal mene alt man sier, - så å la noen gå må skje på vennlig vis og med så liten skade som mulig. Og det må være ærlig. Den responsen du beskriver gir meg et inntrykk (riktig eller galt) av at de er såret.
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Jeg har indirekte skrevet til en jente at hun ikke var bra for meg (ikke det samme som "ikke bra nok"). Dvs at hun ikke kunne være en del av livet mitt fordi at jeg skulle kunne fokusere på viktige ting, og å gå videre. Endret 9. mars 2014 av sjonkelrolf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Hvordan takler dere menn som gjør et stort poeng ut av å demonstrere at du ikke er bra nok for dem, etter at dere har holdt på eller vært på date? Skjønner det er egoet deres som er litt for stort, men synes det er så ekkelt å møte på dem etterpå. Føler nesten jeg krymper, selv om jeg kanskje var den som avviste. Anonymous poster hash: 6d48c...a5c Har ikke vært borti det. Høres jo merkelig ut om de demonstrerer det om du har avvist. Da er det jo såret stolthet fra dems side, noe som du bare kan le innvendig av. Anonymous poster hash: 1dafe...01d
Sheherasade Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Hvordan takler dere menn som gjør et stort poeng ut av å demonstrere at du ikke er bra nok for dem, etter at dere har holdt på eller vært på date? Skjønner det er egoet deres som er litt for stort, men synes det er så ekkelt å møte på dem etterpå. Føler nesten jeg krymper, selv om jeg kanskje var den som avviste. Anonymous poster hash: 6d48c...a5c Har aldri opplevd det. Og menn med någenlunde manerer ville ikke gjort noe sånt. 1
sjonkelrolf Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Har aldri opplevd det. Og menn med någenlunde manerer ville ikke gjort noe sånt. Hva ville du sagt om en mann skrev til deg at du ikke var bra for ham?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Slike folk er patetiske! Jeg møtte en slik mann da jeg var 19. Han var 24 og vartet meg opp på alle mulige måter. Gav meg masse komplimanger og inntrykk av at han likte meg og var seriøst interessert. Etter en hjemmekveld med film og kos endte vi opp med å ha sex. Like etterpå endret personligheten hans seg drastisk. Han lå med armen rundt meg i sengen samtidig som han sa han savnet eksen sin og at jeg egentlig ikke var hans type fordi han synes jeg var kjedelig,at han ikke var forelsket og at vi aldri kunne bli et par. Jeg hadde lyst å skrike høyt men av en eller annen grunn beholdt jeg roen, stod opp dusjet og vi satt litt i stuen og pratet før vi gikk hver til vårt.Jeg ringte ham noen dager etterpå med beskjed om at jeg ikke ville møte ham igjen (han ville men jeg sa bestemt nei).Dermed endte jeg opp med å avvise ham også. Da jeg møtte ham igjen ute på byen fikk jeg den ekle følelsen du ts beskriver. Han kom bort til meg og snakket om at det ikke var hans feil at ting hadde gått galt da vi sist møttes. Han prøvde liksom å unnskylde seg. Jeg tok det som et tegn på at han hadde dårlig samvittighet for måten han oppførte seg på. Anonymous poster hash: c2fc0...18d 1
Fråde Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Har vært borti det.. For meg føles det som en enorm skuffelse. tar noe tid å bygge opp selvtilliten igjen og er ganske nedslående. etterarbeidet med å takle presset til å ikke ta kontakt er å slå av mobilen og late som det aldri skjedde. de første par nettene er værst. savnet, gleden, håpet... alt dette er knust og du føler deg så liten at du ønsker å forsvinne ned ett hull i jorda. vel etterpå kan det være tungt å treffe på denne utvalgte igjen. følelsene flommer tilbake og plutselig vil du føle deg så usikker som den gangen du først ble bortvist. er en egen dynamikk i dette her, og den avhenger av ditt eget selvbilde og grepet man har om realiteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå