AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hei alle sammen! Jeg har havnet i en vanskelig situasjon. Jeg har lenge hatt et godt øye til en mann jeg vet er opptatt. Han har alle kvaliteter jeg ser etter, i tillegg er han drop dead gorgeous! Jeg har aldri sett på han som en aktuell mann, og aldri hatt problemer med å holde følelsene mine i sjakk. I helgen derimot tok alt en ny vending. Han tok tak i meg ute på byen, fortalte at han tenkte på meg heele tiden, og hadde gjort det i flere måneder. Han sa så utrolig mange fine ting, og jeg blei selvfølgelig veldig smigret. Han har fortalt sine nærmeste kamerater om disse følelsene (jeg kjenner kameratene også ganske godt). Det ene endte med det andre, og han ble selvfølgelig med meg hjem. Jeg sendte han hjem på natta, så han skulle slippe trøbbel i heimen når han kom hjem. What to dooo?? Bare glemme han? Gi det en sjans for å se om det faktisk kan være noe der? Jeg sitter hjemme med vondt i magen. Var alle disse fine tingene bare noe han sa i fylla for å få meg til sengs? Jeg vet det sitter en stakkars ung dame der, som ikke vet noe som helst. Samtidig som jeg er veldig veldig svak for han og på grensen til å bli hodestups forelsket. Anonymous poster hash: b4900...1a9 Anonymous poster hash: b4900...1a9
Catlin Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Han må bestemme seg for hva han vil - og ordne opp i det først. Og mens han gjør det, så bør du holde fingrene av fatet. 10
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Æsj, umoralsk og fæl med wingman kompiser som holder stille. Hold deg langt unna med mindre du vil bli brukt for/nyte sex. Anonymous poster hash: 6864a...16f 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Han må bestemme seg for hva han vil - og ordne opp i det først. Og mens han gjør det, så bør du holde fingrene av fatet. Takk! Jeg vet du har rett! Trenger bare å få det fortalt av noen andre også. Skal sies at jeg er av den typen som "aldri" blir forelsket... er 1,5 år siden sist. Kjenner meg ikke igjen av dette. Han glemte igjen noe her, så jeg får vel se om han tar kontakt i løpet av arbeidsdagen i morra, så skal jeg få levert det tilbake. Jeg vet at det er feil, og har samvittighetsproblemer oppi alt dette samtidig som forelskelsen er i sterk anmarsj! Anonymous poster hash: b4900...1a9
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Hei alle sammen! Jeg har havnet i en vanskelig situasjon. Jeg har lenge hatt et godt øye til en mann jeg vet er opptatt. Han har alle kvaliteter jeg ser etter, i tillegg er han drop dead gorgeous! Jeg har aldri sett på han som en aktuell mann, og aldri hatt problemer med å holde følelsene mine i sjakk. I helgen derimot tok alt en ny vending. Han tok tak i meg ute på byen, fortalte at han tenkte på meg heele tiden, og hadde gjort det i flere måneder. Han sa så utrolig mange fine ting, og jeg blei selvfølgelig veldig smigret. Han har fortalt sine nærmeste kamerater om disse følelsene (jeg kjenner kameratene også ganske godt). Det ene endte med det andre, og han ble selvfølgelig med meg hjem. Jeg sendte han hjem på natta, så han skulle slippe trøbbel i heimen når han kom hjem. What to dooo?? Bare glemme han? Gi det en sjans for å se om det faktisk kan være noe der? Jeg sitter hjemme med vondt i magen. Var alle disse fine tingene bare noe han sa i fylla for å få meg til sengs? Jeg vet det sitter en stakkars ung dame der, som ikke vet noe som helst. Samtidig som jeg er veldig veldig svak for han og på grensen til å bli hodestups forelsket. Anonymous poster hash: b4900...1a9 Anonymous poster hash: b4900...1a9 Og du har hørt det fra kameratene ja? - eller var det noe han fortalte deg at han hadde fortalt kameratene? Tenker du gjør lurest i å la det være med den blemmen som alt er gjort jeg, - av hensyn til ham selv. - tipper de to har litt trøbbel i heimen for øyeblikket og du var en liten fristelse der og da. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Og du har hørt det fra kameratene ja? - eller var det noe han fortalte deg at han hadde fortalt kameratene? Tenker du gjør lurest i å la det være med den blemmen som alt er gjort jeg, - av hensyn til ham selv. - tipper de to har litt trøbbel i heimen for øyeblikket og du var en liten fristelse der og da. For et par måneder siden, spurte han ene kameraten meg "reiste du hjem sammen med *** i natt eller?" Jeg bare eh... nei.... spurte da om *** hadde en tendens til å være utro, siden han spurte meg... da fikk jeg bare som svar "nei, han har aldri vært utro, men hadde ikke overrasket meg om han hadde endt opp med deg". I dag ser jeg det på en bekreftelse på hva *** sa, om at han har fortalt kameratene om meg. Og *** har invitert meg på hyttetur med kameratene. De viste allerede om meg, så han så ikke noe problem med at jeg blei med. Jeg har selvfølgelig sagt nei til hytteturen. Jeg vil ikke være "den andre jenta". Dette er kjempevanskelig, men jeg får bare vente å se om han tar kontakt. Så får jeg holde meg unna. Jeg fortalte han svært lite om mine følelser for han. Men han fortalte meg veldig mye om hvor mye jeg betydde for han. Jeg ønsker virkelig ikke ødelegge noe for andre, samtidig som jeg har vondt i magen ved å la være. Skal vel legges til at jeg ikke er vandt med å få så mye oppmerksomhet, og når en av de kjekkeste guttene jeg kan tenke meg kommer med sånne ord, da er det ikke så enkelt. Anonymous poster hash: b4900...1a9
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 For et par måneder siden, spurte han ene kameraten meg "reiste du hjem sammen med *** i natt eller?" Jeg bare eh... nei.... spurte da om *** hadde en tendens til å være utro, siden han spurte meg... da fikk jeg bare som svar "nei, han har aldri vært utro, men hadde ikke overrasket meg om han hadde endt opp med deg". I dag ser jeg det på en bekreftelse på hva *** sa, om at han har fortalt kameratene om meg. Og *** har invitert meg på hyttetur med kameratene. De viste allerede om meg, så han så ikke noe problem med at jeg blei med. Jeg har selvfølgelig sagt nei til hytteturen. Jeg vil ikke være "den andre jenta". Dette er kjempevanskelig, men jeg får bare vente å se om han tar kontakt. Så får jeg holde meg unna. Jeg fortalte han svært lite om mine følelser for han. Men han fortalte meg veldig mye om hvor mye jeg betydde for han. Jeg ønsker virkelig ikke ødelegge noe for andre, samtidig som jeg har vondt i magen ved å la være.Skal vel legges til at jeg ikke er vandt med å få så mye oppmerksomhet, og når en av de kjekkeste guttene jeg kan tenke meg kommer med sånne ord, da er det ikke så enkelt. Anonymous poster hash: b4900...1a9 Husk at han var ikke edru den kvelden/natten, - og har de to det litt utfordrende i sitt eget forhold så er det mange som søker ut for å få den bekreftelsen de savner hjemmefra der og da. Om du ser bort fra de honningdryppende ordene hans den natten.... hvordan behandler han deg synes du? Ville du latt noen sveve i uvisshet slik du opplever nå? - for du har ikke hørt et pip fra ham siden du sendte ham hjem natt til i går, har du vel? Ta vare på deg selv, - og spesielt når du sier du ikke føler deg så borskjemt på oppmerksomhet fra før av. Da blir du et lettere bytte enn du ellers ville være, og du er dessuten mye mer sårbar siden du kanskje lettere forelsker deg. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Gratulerer, du er blitt den andre kvinnen. Du skulle aldri ha tatt han med hjem. Anonymous poster hash: dda2c...160 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Husk at han var ikke edru den kvelden/natten, - og har de to det litt utfordrende i sitt eget forhold så er det mange som søker ut for å få den bekreftelsen de savner hjemmefra der og da. Om du ser bort fra de honningdryppende ordene hans den natten.... hvordan behandler han deg synes du? Ville du latt noen sveve i uvisshet slik du opplever nå? - for du har ikke hørt et pip fra ham siden du sendte ham hjem natt til i går, har du vel? Ta vare på deg selv, - og spesielt når du sier du ikke føler deg så borskjemt på oppmerksomhet fra før av. Da blir du et lettere bytte enn du ellers ville være, og du er dessuten mye mer sårbar siden du kanskje lettere forelsker deg. Du har rett, han var ikke edru den kvelden. Jeg syntes han har hatt en flørtende tone med meg noen ganger tidligere. Har har alltid behandlet meg godt, gitt meg komplimenter og støttet meg. Det er nok også derfor jeg har likt han veldig godt, men jeg har som sagt alltid klart å holde følelsene mine under kontroll, siden han har vært opptatt Jeg har ikke hørt et pip fra han siden jeg sendte han hjem fredags natt nei. Jeg kan nok kanskje være et enkelt bytte for han. Men jeg faller vanligvis ikke enkelt. Er ca 1,5 år siden sist jeg var forelska. Før det var det ganske mange år siden sist. Men er også derfor jeg nå begynner bli usikker og skremt, siste jeg ønsker er å ende opp i kjærlighetssorg. Noe jeg er veldig redd for kan skje her. Jeg venter nå, ser om han tar kontakt, men det blir nok veldig vanskelig å avvise han igjen. (jeg avviste han jo litt ved å ikke si noe om mine følelser, samtidig som jeg sendte han hjem på natta) Kanskje det kunne vært min tur til å fått meg en fin mann? Hmm... ønsketenkning! Anonymous poster hash: b4900...1a9
lille_myyy Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Men.... han er jo opptatt! Du gjør deg selv veldig vondt om du tenker at det er din tur å få deg en fin mann. For det første ble det gjort i helt feil rekkefølge, og han valgte også å være utro. Hadde han vært seriøs angående sine følelser, så hadde han ikke tatt det opp på fylla i beruset tilstand. Da hadde du også følt at han ga deg mer oppmerksomhet osv ellers i hverdagen. Jeg tror dessverre han var seksuelt interessert i deg, og ikke emosjonelt. "Jeg venter nå, ser om han tar kontakt, men det blir nok veldig vanskelig å avvise han igjen. (jeg avviste han jo litt ved å ikke si noe om mine følelser, samtidig som jeg sendte han hjem på natta) Kanskje det kunne vært min tur til å fått meg en fin mann? Hmm... ønsketenkning!" Nei, dette kalles ikke for avvisning 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Enda en mann som skal ha i pose og sekk, elskerinne på gress og trofast kone hjemme Og dumme nek biter på. Selvsagt sier han fine ting til deg, hadde du tatt han med hjem om han sa rumpa di var bred og at du så ikke ut i måneskin?? Menn sier det de må når de skal få tømme pungen sin. Mannfolk Anonymous poster hash: b6e8f...56b 1
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #12 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Jeg ser ingen grunn til å kaste stein på TS, Folk tar beslutninger som ikke er smarte på lang sikt.... det gjør de hele tiden. Alle som en. Ikke alle på nøyaktig dette feltet, men vi tar alle beslutninger som ikke er helt optimale på lang sikt. Nå er det jo snakk om å komme igjennom dette med skinnet i behold og uten å bli fullstendig hjerteknust for lang tid fremover. - det er der vi kan komme med ett og annet råd som kanskje/kanskje ikke kan være litt litt hjelp og støtte. Har du noen gode venner som kan holde deg opptatt med noe, TS? La kompiser av venner ta deg med ut og drikke kaffe... småflørte som bare venner kan... jeg vil mene du trenger oppmerksomheten fra andre nå... den uskyldige, oppløftende oppmerksomheten som 'bare' inneholder lange kaffesamtaler og lange gode klemmer med den lille bevringen av at han er en mann og du er en kvinne og dere liker hverandre. Det er slikt skikkelig gode venner kan hjelpe med. Endret 10. mars 2014 av Kosemose 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #13 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Jeg ser ingen grunn til å kaste stein på TS, Folk tar beslutninger som ikke er smarte på lang sikt.... det gjør de hele tiden. Alle som en. Ikke alle på nøyaktig dette feltet, men vi tar alle beslutninger som ikke er helt optimale på lang sikt. Nå er det jo snakk om å komme igjennom dette med skinnet i behold og uten å bli fullstendig hjerteknust for lang tid fremover. - det er der vi kan komme med ett og annet råd som kanskje/kanskje ikke kan være litt litt hjelp og støtte. Har du noen gode venner som kan holde deg opptatt med noe, TS? La kompiser av venner ta deg med ut og drikke kaffe... småflørte som bare venner kan... jeg vil mene du trenger oppmerksomheten fra andre nå... den uskyldige, oppløftende oppmerksomheten som 'bare' inneholder lange kaffesamtaler og lange gode klemmer med den lille bevringen av at han er en mann og du er en kvinne og dere liker hverandre. Det er slikt skikkelig gode venner kan hjelpe med. Takk for gode ord! Han har tatt kontakt nå etter jeg skreiv sist innlegg faktisk. Lurte på om jeg hadde hatt en fin helg. Bare litt småprating... varte kanskje 5-10 minutter, thats it! Facebook chat. Jeg ga han nr mitt og sa han kunne si ifra når han var i området så skulle han få tilbake smykket sitt. Var godt han tok kontakt, selv om ikke det var store greiene. Jeg har en stor vennegjeng, så det skal ikke være noe problem å holde meg litt opptatt. Tror nok det er lurt. Får ta tak i de i uken fremover, så jeg får tenkt på andre ting! Ja, jeg må nok rett og slett bare glemme han!!! Så får han rett og slett ta en avgjørelse på hva han vil gjøre, uten innblanding fra meg. Anonymous poster hash: b4900...1a9 Endret 10. mars 2014 av Kosemose
Kine86 Skrevet 9. mars 2014 #14 Skrevet 9. mars 2014 Gratulerer, du er blitt den andre kvinnen. Du skulle aldri ha tatt han med hjem.Anonymous poster hash: dda2c...160 Agreed... Kjenne kvalmen kommer stigende jo mer æ les! Hater dere kvinnfolk som gjør slikt! Serriøst hvordan kan du i det hele tatt tenke deg en fremtid med han når han har vært utro med deg?? Tror du ikke han vill gjøre det mot deg når han er lei i deres forhold? Nei fysj! Ekkelt
Gakkepus Skrevet 9. mars 2014 #15 Skrevet 9. mars 2014 Jeg forstår at du er i en situasjon som både gir deg bekreftelse og gode følelser i magen, samtidig som den ikke føles bra. Du skriver at han har fortalt sine kamerater om deg, at han har allerede invitert deg på hyttetur - jeg hadde sagt nei, nei og atter nei til alt som kommer din vei nå. Han er i et forhold, det er en kvinne der ute som tror mannen er lojal og trofast, det er den første tingen jeg vil undrestreke, og det andre jeg ønsker å legge til, er at forhold som bygges på et slikt fundament - utroskap - pleier aldri å være. Du kommer til å ende opp med å være som stadig ser deg over skulderen og lurer på, om han gjør det samme mot deg, som han gjorde mot sin forrige kjæreste. Skal dere få det til fungere, må han avslutte forholdet sitt - fysisk og emosjonelt - og bli ordentlig kjent med deg.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 Men.... han er jo opptatt! Du gjør deg selv veldig vondt om du tenker at det er din tur å få deg en fin mann. For det første ble det gjort i helt feil rekkefølge, og han valgte også å være utro. Hadde han vært seriøs angående sine følelser, så hadde han ikke tatt det opp på fylla i beruset tilstand. Da hadde du også følt at han ga deg mer oppmerksomhet osv ellers i hverdagen. Jeg tror dessverre han var seksuelt interessert i deg, og ikke emosjonelt. "Jeg venter nå, ser om han tar kontakt, men det blir nok veldig vanskelig å avvise han igjen. (jeg avviste han jo litt ved å ikke si noe om mine følelser, samtidig som jeg sendte han hjem på natta) Kanskje det kunne vært min tur til å fått meg en fin mann? Hmm... ønsketenkning!" Nei, dette kalles ikke for avvisning Jo det gjør det. Han vil føle det slik etter å tatt en så stor risiko og fortalt om sine følelser. Anonymous poster hash: f0e17...33d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Enda en mann som skal ha i pose og sekk, elskerinne på gress og trofast kone hjemme Og dumme nek biter på. Selvsagt sier han fine ting til deg, hadde du tatt han med hjem om han sa rumpa di var bred og at du så ikke ut i måneskin?? Menn sier det de må når de skal få tømme pungen sin. Mannfolk Anonymous poster hash: b6e8f...56b Dette er bare så tåpelig at det ikke er verd å svare på en gang. Vet mennene deres at dere har et så nedrig syn på dem? Anonymous poster hash: f0e17...33d
Ellevill Skrevet 10. mars 2014 #18 Skrevet 10. mars 2014 Jeg er 100% sikker på at en mann som aldri er utro ikke hadde invitert deg med på hyttetur med kompisene sine! Det er rimelig ekkelt! Ikke la deg lokke med smiger, det er så utrolig enkelt å lire av seg. Og vil du virkelig ha en som bedrar kona si? Glem ham, du nedverdiger deg selv! 1
Kosemose Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Tråden er ryddet for personhets og angrep på AB-funksjonen. Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #20 Skrevet 10. mars 2014 Agreed... Kjenne kvalmen kommer stigende jo mer æ les! Hater dere kvinnfolk som gjør slikt! Serriøst hvordan kan du i det hele tatt tenke deg en fremtid med han når han har vært utro med deg?? Tror du ikke han vill gjøre det mot deg når han er lei i deres forhold? Nei fysj! Ekkelt Huff... du kjenner kvalmen kommer stigende? Altså, jeg skriver her for å prøve å få litt konstruktive tilbakemeldinger. Jeg har lagt meg langflat her, sier at det er vanskelig. Jeg har vondt i magen, men liker han veldig godt. Situasjonen er ikke akkurat som at jeg har lagt meg etter en mann som er i et forhold.... det er faktisk heller tverdt imot han som har lagt seg etter meg. Og jeg er smertelig klar over at dette ikke er ideelt. Det er vanskelig å stå imot når det er en mann jeg liker godt. Hvorvidt han ville gjort det samme mot meg... vanskelig å si. Jeg tror faktisk på han når han sier han ikke har vært utro med noen andre. Selvfølgelig naivt men jeg tror på han, og hadde jeg gått inn i et forhold med han, så måtte jeg forholdt meg til fremtid, og ikke fortid. Jeg forstår at du er i en situasjon som både gir deg bekreftelse og gode følelser i magen, samtidig som den ikke føles bra. Du skriver at han har fortalt sine kamerater om deg, at han har allerede invitert deg på hyttetur - jeg hadde sagt nei, nei og atter nei til alt som kommer din vei nå. Han er i et forhold, det er en kvinne der ute som tror mannen er lojal og trofast, det er den første tingen jeg vil undrestreke, og det andre jeg ønsker å legge til, er at forhold som bygges på et slikt fundament - utroskap - pleier aldri å være. Du kommer til å ende opp med å være som stadig ser deg over skulderen og lurer på, om han gjør det samme mot deg, som han gjorde mot sin forrige kjæreste. Skal dere få det til fungere, må han avslutte forholdet sitt - fysisk og emosjonelt - og bli ordentlig kjent med deg. Jeg vil bare først og fremst si, jeg har takket nei til hytteturen! Hovedgrunnen er naturlig nok at han er i et forhold, og han må få orden på hva han skal gjøre med det, før jeg kan involvere meg mer. Jeg kjenner han ikke veldig godt, men nå er det sånn at bestekameraten hans, tilfeldigvis også er en av mine beste kamerater. Så vi feiret f.eks nyttår sammen og har vært sammen fra og til i noen år. Så vi kjenner jo hverandre, selvom det aldri har vært så veldig på det personlige plan. Mer i felles vennegjeng. Anonymous poster hash: b4900...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå