Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har date en fyr og vi har vært litt av og på. Har kommet til ett punkt der jeg føler jeg må bekrefte eller avbekrefte hva dette er for han? Vi har kjent hverandre i 1 år, men han har hatt kjæreste fram til høst da begynte vi å date litt når han ble singel.

Vet at han har slitt mye med sitt nye liv etter ett langt forhold osv, noe han har sagt.

Vi hadde sex første gang for ca 1 mnd siden. jeg vil vite hva som skjer. Har noen noe forslag til hva som jeg kan skrive?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes ikke du skal spørre om det.

Anonymous poster hash: 6f4a0...9a7
Skrevet

Nei, synes ikke du skal spørre om det.

Anonymous poster hash: 6f4a0...9a7

hvorfor ikke?

Skrevet

Hvis du ikke har det bra med slik som ting er nå, og ikke ønsker å fortsette hvis du ikke får noe bekreftelse fra han, så spør.

Det som kan skje når du stiller et sånt spørsmål, er at han føler seg stilt til veggs, og føler at han må svare deg der og da. Det kan skremme han vekk.

Skrevet

Hvis du ikke har det bra med slik som ting er nå, og ikke ønsker å fortsette hvis du ikke får noe bekreftelse fra han, så spør.

Det som kan skje når du stiller et sånt spørsmål, er at han føler seg stilt til veggs, og føler at han må svare deg der og da. Det kan skremme han vekk.

Jeg er usikker på hvordan ting er nå, føler han er veldig til å fra av og til. Jeg synes det ikke er helt ok å ha det slik akuratt nå, nesten som jeg blir sjalu når han tagger noe på fb som har med venninne å gjøre. Tror jeg bare må ta den sjangsen, han har sagt til meg at han er ærlig med alt han sier å gjøre så må nesten stole på det..

Skrevet

Lurer du, så er det helt greit å spørre :-) Bare dumt å kaste bort tid på å lure :-)

Skrevet

På den ene siden er jeg enig at du bare kan spørre. For sånn er jeg også. Greit å bare få svar.

På den annen side vet jeg hva "date"-eksperter sier om det. At man må spille litt "hard to get". Ta det kuli, ikke vis at du er alt for interessert. Vis at du har andre som er interessert i deg, og ikke virk alt for klengete. Han har akkurat kommet ut av et forhold, og er ikke nødvendigvis interessert i et nytt med en gang. Hvis han er interessert i noe mer vil du merke det. Hvis ikke, er han rett og slett ikke så interessert i deg. Dessverre.

Men dette er altså om du klarer å ha is i magen, og spille litt spill. Det gjør ikke jeg. :laugh:

Skrevet

På den ene siden er jeg enig at du bare kan spørre. For sånn er jeg også. Greit å bare få svar.

På den annen side vet jeg hva "date"-eksperter sier om det. At man må spille litt "hard to get". Ta det kuli, ikke vis at du er alt for interessert. Vis at du har andre som er interessert i deg, og ikke virk alt for klengete. Han har akkurat kommet ut av et forhold, og er ikke nødvendigvis interessert i et nytt med en gang. Hvis han er interessert i noe mer vil du merke det. Hvis ikke, er han rett og slett ikke så interessert i deg. Dessverre.

Men dette er altså om du klarer å ha is i magen, og spille litt spill. Det gjør ikke jeg. :laugh:

Jeg er også dårlig til å spille ett spill:D Saken er jo at jeg begynner å føle meg litt små sjalu når han er med sine venninner eller tagger dem i noe på fb og sånne følser hater jeg å ha, jeg ble livredd i går for at han hadde en annen da ett annet jentenavn ble tagget på facebook, derfor er det bedre at jeg spørr tenker jeg!;)

Men har tenkt til å la være å sende han noe meldinger nå, jeg vil at han skal sende til meg først nå så får jeg bite i det sure eplet evnt spørre om det da, vist jeg klarer:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...