Gå til innhold

Eletriker og rørlegger i Oslo


ragsan

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal til å pusse opp kjøkken og har tenkt å gjøre det meste selv, men noen ting er det jo greit å ha fagfolk til, da. Vi trenger eletriker til å flytte komfyr-kontakten pluss legge opp andre kontakter (da det er mankum og de som er er på merkelige steder). Vasken skal være der den er, men det hadde allikevel vært beroligende å ha en rørlegger til å gjøre jobben...

Er det noen som har tips til pålitelige håndtverkere i Oslo (bor på Sinsen)? Altså noen som kommer når de sier de skal komme, bruker rimelig med tid og gjør en bra jobb og som ikke tar dobbelt så mye betalt som sine kolleger...

Er det eventuellt noen som har dårlige erfaringer med spesifikke firmaer som jeg bør styre unna (send evt. PM)?

Vi kjøper kjøkken på IKEA. Jeg mener jeg har hørt at en del rørleggere ikke liker å montere IKEA-vasker fordi de har annen standard eller noe sånt. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale IBR på det varmeste. De la om alt det elektriske i huset her og var knallflinke i tillegg til hyggelige og holdt det de lovet.

Jeg anbefaler IKKE Bravida. Vi har brukt dem ved et par anledninger - både til rør og elektro. Jobben de har gjort må ha blitt gjort om igjen av andre fagfolk. Rett og slett amatørmessig dårlig, stygt, slurvete og til tider ulovlig er arbeidet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...