AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har et barn som straks har bursdag. Det blir bare familieselskap da de ikke inviterer hverandre i barnehagen. Selskapet skal begynne i 5tiden da dette passer best for alle. Lurer på om det er dumt av meg å be bestemoren om å hente barnet i bhg og at de kommer hjem hit sammen i 5tiden da selskapet begynner slik at jeg får tid til å pynte å gjøre alt klart for å overraske barnet mitt. Tenker det blir mindre stress for meg å stelle istand alt alene. Men det blir kanskje dumt?? Eller burde jeg heller inkludere barnet mitt slik at hun får være med å pynte å gjøre alt klart?? Anonymous poster hash: 6eda9...47d
mara2012 Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Hvem er barnevakt..? Skjønte ikke helt problemstillingen.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Beklager at det er litt rotete skrevet. Jeg mener om det vil være galt av meg å be om bestemor til barnet mitt kan hente henne i barnehagen og passe på henne frem til selskapet begynner. Slik at jeg får tid til å stelle istand selskapet til barnet mitt alene. Føler kanskje det er galt å be om barnevakt på bursdagen til barnet mitt mens jeg steller alt istand.. Håper du forstår litt bedre nå, skriver på mobil å formulerer meg kanskje litt dårlig.Anonymous poster hash: 6eda9...47d
Jade Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Hvis bestemoren (din mor? Svigermor?) synes det er greit, så er vel det ekstra gøy for barnet? Mye gøyere enn å være hjemme mens mor er opptatt med forberedelser :-) 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Hvis bestemoren (din mor? Svigermor?) synes det er greit, så er vel det ekstra gøy for barnet? Mye gøyere enn å være hjemme mens mor er opptatt med forberedelser :-) Tenkte å spørre min mor ja. Så bra, satt å tenkte at jeg kanskje var egoistisk nå som ville få barnevakt på barnet mitt sin bursdag for å gjøre klart, men hun koser seg nok mer med bestemor ja enn med meg når jeg er opptatt med å gjøre alt klart! Anonymous poster hash: 6eda9...47d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Gleder ikke barnet seg til å feire bursdag da? Litt sv spenningen er jo å hjelpe til og vente på gjestene, få åpne døren når de kommer osvAnonymous poster hash: 2c038...a29
Timar Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Men hvorfor kan ikke du starte trenden med at man inviterer hverandre i barnehagen? Eller ihvertfall la din datter invitere til selskap, så får de andre foreldrene evnt følge opp. Noen må jo være først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå