AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Del Skrevet 9. mars 2014 Som tittelen tilsier er det dette jeg er på leting etter for tiden.Har pusset opp kjøkkenet og har halvåpen løsning mot stue, og vil da ha benk med ryggstøtte på den ene langsiden av et bord som er 2 m langt.Har sett to så langt, en på en Home & cottage-butikk og en annen på Jysk, men likte ingen av disse.Er det noen som vet om flere butikker som selger slike benker, eller må jeg belage meg på å lage selv? Anonymous poster hash: c7bd4...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 9. mars 2014 #2 Del Skrevet 9. mars 2014 Det kommer jo an på hvilken farge og stil du ønsker på benken? Da jeg kjøpte min benk for to år siden hadde "alle" steder slike slagbenker, og jeg søkte rett og slett på google bilder på ulike betegnelser til jeg fant en jeg likte og som passet i størrelse og formål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Del Skrevet 9. mars 2014 Nephthys, on 09 Mar 2014 - 17:02, said: Det kommer jo an på hvilken farge og stil du ønsker på benken? Da jeg kjøpte min benk for to år siden hadde "alle" steder slike slagbenker, og jeg søkte rett og slett på google bilder på ulike betegnelser til jeg fant en jeg likte og som passet i størrelse og formål. Slagbenk! Takk, ordet jeg lette etter. Jeg vil ha den i hvitt helst, men kan vel alltids male om den kun finnes i "feil" farge. Anonymous poster hash: c7bd4...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephthys Skrevet 9. mars 2014 #4 Del Skrevet 9. mars 2014 Slagbenk! Takk, ordet jeg lette etter. Jeg vil ha den i hvitt helst, men kan vel alltids male om den kun finnes i "feil" farge. Anonymous poster hash: c7bd4...e2e Håper du finner det du leter etter, men det er nok en del færre steder som har dem nå enn da jeg kjøpte virker det som. Jeg har den fra Jysk: http://jysk.no/stue/stoler/benker/benk-annika-m-magasin-hvit med en heldekkende pute i jutestoff fra Home and Cottage, og med noen pynteputer i ryggen. Strålende fornøyd, og elsker den store oppbevaringsplassen i den! Jeg lette en del på finn.no også i den lange prosessen med å finne den rette! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 9. mars 2014 #5 Del Skrevet 9. mars 2014 Jeg har også den fra Jysk som er linket til over, og er kjempefornøyd. Den er meget solid og lett å holde ren,og ikke minst superpraktisk med stooor oppbevaringsplass under setet. Men kanskje du heller vil ha en med hel rygg hvis du skal ha den stående mot stuen. Vil uansett anbefale å finne en type med oppbevaring under setet. Man får aldri for mye oppbevaringsplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå