AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er naturlig slank, men er litt "slapp", har lite muskler og mer fett. Man kan se, spesielt i mage og rumpeområdet at det ikke er trent noe særlig. Jeg spiser sunt, men trener sjelden/uregelmessig. Jeg unner meg litt snacks en gang i uka, eller hver andre uke, eller sjelden. Noen ganger spiser jeg kjøttdeig, spagetti og sånn type mat, men jeg føler ikke at det er noe galt i å spise det av og til. Jeg er glad i sunn mat da, så det er ikke der problemet ligger. Jeg vil stramme opp kroppen og skaffe meg litt muskler, sånn at jeg ser mer fit og sunn ut. I tillegg vil jeg være sunn, styrke beinene og beholde musklene der... Spørsmålene mine er 1. Har jeg håp om å i det hele tatt se forskjell på kroppen min om 3 måneder hvis jeg trener minst tre-fire ganger per uke/annenhver dag med treningsformene cardio+pilates, styrke og jogging + spiser sunt? Hvordan bør jeg legge opp uka treningsmessig mener dere? 2. Jeg spiser vanligvis to grove knekkebrød m/ ost og skinke/kalkunpålegg + en banan før trening, og en banan + to egg etter trening. Høres det bra ut? Jeg blir fort mett, så jeg føler ikke at jeg bør stappe meg helt opp heller. Ahh, jeg vil virkelig ha en kropp jeg er komfortabel i til sommern! Ikke noe mage som henger ut når jeg ligger, som jeg har nå... Anonymous poster hash: 0e96d...786
lillemeg90 Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Hvis du begynner å trene mer enn normalt så vil du nok kunne se endringer på 3 mnd ja:) 1
Gjest Runforit Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er naturlig slank, men er litt "slapp", har lite muskler og mer fett. Man kan se, spesielt i mage og rumpeområdet at det ikke er trent noe særlig. Jeg spiser sunt, men trener sjelden/uregelmessig. Jeg unner meg litt snacks en gang i uka, eller hver andre uke, eller sjelden. Noen ganger spiser jeg kjøttdeig, spagetti og sånn type mat, men jeg føler ikke at det er noe galt i å spise det av og til. Jeg er glad i sunn mat da, så det er ikke der problemet ligger. Jeg vil stramme opp kroppen og skaffe meg litt muskler, sånn at jeg ser mer fit og sunn ut. I tillegg vil jeg være sunn, styrke beinene og beholde musklene der... Spørsmålene mine er 1. Har jeg håp om å i det hele tatt se forskjell på kroppen min om 3 måneder hvis jeg trener minst tre-fire ganger per uke/annenhver dag med treningsformene cardio+pilates, styrke og jogging + spiser sunt? Hvordan bør jeg legge opp uka treningsmessig mener dere? 2. Jeg spiser vanligvis to grove knekkebrød m/ ost og skinke/kalkunpålegg + en banan før trening, og en banan + to egg etter trening. Høres det bra ut? Jeg blir fort mett, så jeg føler ikke at jeg bør stappe meg helt opp heller. Ahh, jeg vil virkelig ha en kropp jeg er komfortabel i til sommern! Ikke noe mage som henger ut når jeg ligger, som jeg har nå... Anonymous poster hash: 0e96d...786 Spiser du ikke mer enn et måltid før og etter trening?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Om du spiser riktig før, og ikke minst etter, trening, så får du dette til. Anonymous poster hash: 9b0d6...079
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Spiser du ikke mer enn et måltid før og etter trening? Ja selvfølgelig orket ikke nevne alt jeg spiser på en hel dag. kun det jeg spiser 2 timer før og rett etter trening. Anonymous poster hash: 0e96d...786
Marie90 Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 MYE kan gjores paa 3 mnd! Spesielt dersom du er slank fra foer, saa handler det bare om aa miste litt kroppsfett og definere. Jeg kom fint i form paa to mnd ifjor sommer.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Hvis du begynner å trene mer enn normalt så vil du nok kunne se endringer på 3 mnd ja:) Så bra! Jeg satser på å trene annenhver dag. Jeg tenker tirsdag: cardio mellom 40-60 minutter. torsdag: jogging 30 minutter. lørdag: "tabata workout", cardio. Jeg vil ikke gjøre det samme hele tiden, jeg vil variere mellom forskjellige ting så jeg ikke blir lei. Jeg kan ikke jogge hele tiden, da får jeg bare betennelse. Men en gang i uka går greit... Nå må jeg klare å gjøre trening om til en livsstil altså... Anonymous poster hash: 0e96d...786
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 MYE kan gjores paa 3 mnd! Spesielt dersom du er slank fra foer, saa handler det bare om aa miste litt kroppsfett og definere. Jeg kom fint i form paa to mnd ifjor sommer. Okei! Ja, det var det jeg tenkte. Jeg er jo slank fra før av. Er bare utrent. Jeg tror jeg klarer det hvis jeg motiverer meg selv nok! Jeg har så lyst å gjøre trening om til en del av livet mitt. Ikke bare for utseendet sitt skyld, men også for å bli sunn og frisk.. Anonymous poster hash: 0e96d...786 1
Engel Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Hvis hovedønsket er å stramme opp kroppen ville jeg prioritert styrketrening, og da tung styrketrening (få repitisjoner), for å få raske resultater. Cardio/jogging er bra trening, men det tar lengre tid å få synlig resultater på kroppen om du trener mest cardio med mindre det er vektnedgang som er målet. Jeg ville kjørt 2 økter i uka med styrketrening og 1 med cardio/jogging. Tabata er super kombi trening som gjerne kan kjøres en gang for uka. 1
magicpie Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Som noen flere her nevner, styrketrening er også viktig hvis man skal stramme opp litt!
Gjest black nailpolish Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Jeg strammer opp uten noen bevisst trening fra min side, fordi jeg blir mer aktiv når sola kommer frem. Løper i skogen med hundene, klatrer i trær, svømmer i elva når det blir varmt nok, slike ting. Er også naturlig slank men blir litt mer dvask om vinteren, får litt mjuk chub og greier. Får ganske fin kropp til sommern faktisk og kommer i god form bare ved å være i aktivitet som faller seg naturlig for meg, ganske praktisk Om jeg vil se litt ekstra fit ut dropper jeg karbs så slipper kroppen vann. Går fort:) Så jeh, vær aktiv, spis skikkelig mat som kroppen får no tilbake av, og drikk mye vann. Så kommer kroppen av seg selv.
Gjest Snow Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Det håper jeg er mulig! Har samme målsetting og et lignende utgangspunkt selv.
Gjest Ninab Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Du får investere i Silje Mariela sitt Fatattack - bikiniklar på 12 uker Det har GOD effekt iallefall, og legger opp til 4 økter i uken. Måltidsplanlegging er med i opplegget. Jeg er på 3 uken nå, og har mistet mange cm og fått synlig muskler flere steder.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Skjønner jeg kan gjøre store penger som privat trenings- og kostholdsekspert Vil anbefale andre å lese litt seriøst materiale på nettet, særlig dere som tror dere spiser sunt og at masse cardio er veien å gå. Anonymous poster hash: a80e6...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå