Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. En jente på 18 år, aldri hatt sex, og har kjæreste en gang for 5 år siden, og holdt på med 1-2 stykker etter det. Jeg er forhåndsvis pen, med en fin slank kropp, og det er mange som gir utrykk for at de har lyst på meg (bare i fylla..) har mange venner. Og folk blir sjokkert når jeg forteller jeg er jomfru.

Har hatt med meg gutter hjem etter fest før, men aldri hatt sex med dem (noe de selvfølgelig syntes er litt surt) ..

Men det faller meg liksom ikke inn, det er ikke noe som frister liksom. De aller fleste gutter sier jeg er kostbar... men jeg vet ikke..

Har dere noen formeninger?

Anonymous poster hash: b1ebe...30a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er disse "folkene" du forteller det til? La det være en privatsak.

Anonymous poster hash: 3c880...63d
  • Liker 5
Gjest Runforit
Skrevet

Hvorfor skal alle vite at du er jomfru?

Hold det for deg selv og ha sex når du finner en som du er glad i.

• Liker 3
Gjest Listerine
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva andre syns om deg?

• Liker 1
Gjest Frk. Navy
Skrevet

Hva slags type jente du er? Skjønner ikke helt hvorfor du lurer på det. Men er det slik at du ikke syns sex er noe som frister deg? Høres hvertfall ut som at du er en fornuftig jente. Vent til du føler for det. Ser ingen grunn til at du skal ha sex med noen bare for å ha det. Er flott at du er jomfru og er ikke uvanlig at en jente på din alder er det. Ang disse guttene som syns det er surt at du ikke har sex med dem, så tenker jeg at de får vell bare syns det. Sex er ingen menneskerett. Kan hende du blir oppfattet som en "luremus" , men jeg personlig er motstander av det ordet. Som sagt, sex er ingen menneskerett og man kan ikke forvente at du bare skal hive deg i seng med noen.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...