Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sa til meg i går at han alltid kommer til å elske meg. Jeg elsker han utrolig høyt, men er ikke komfortabel med å si at jeg ALLTID kommer til å gjøre det. Vi er ikke så gamle (20 og 23 år) så jeg vil liksom ikke si så sterke ord når jeg ikke vet om det er sant.. Jeg føler det på samme måte som han, og tenker hver dag at jeg aldri kan elske noen andre enn han, at jeg aldri kan finne noen som er bedre, og at jeg ikke vil ha noen andre enn han. Jeg håper jo selvfølgelig at han er min for alltid! Men det er ikke noe jeg kan være sikker på før vi har vært sammen i maange år osv.. Vi har ikke vært sammen i et år en gang. Jeg legger mye i det jeg sier, og vil bare ikke si noe som jeg ikke kan stå for 100 %..

Føler jo at jeg må si det samme tilbake om han skulle si det igjen, men greier det bare ikke! Selv om det er slik jeg også føler det. :(

Anonymous poster hash: 691ca...1ab
Gjest Runforit
Skrevet

Ikke si noe du ikke føler deg komfertabel med. Mannen min kan si flere ganger for dagen at han elsker meg. Jeg sier det ikke like ofte. Ikke fordi jeg ikke elsker han, men jeg føler for å si det når jeg føler for å si det.

Ikke tenk så mye på det. La han si det han føler så sier du det du føler.

Skrevet

Ikke si noe du ikke føler. Det vil gi deg og forholdet problemer senere. Dere er fortsatt unge og for alltid er lang tid. For noen kan aldri og alltid oppleves uholdbart da det ikke er spesielt mye rom i ordene. Snakk om det å fortell hvordan du føler det. Unngår du det blir det en blemme som vokser seg større og kan bli ømt ved eventuelle krangler. Det er jo forsåvidt ikke noe galt i det han sier, muligens litt naivt, men slettes ikke galt. Forklar han at du er glad i ham (elsker ham, bruk dine ord du er komfortabel med) og at selv om du ikke sier det samme som ham, er du fortsatt investert i forholdet og ønsker at det kan være for alltid, men det er bare noe tiden kan vise. Ikke alle er like komfortabel med erklære sin kjærlighet så tidlig. Du har lov til å føle det du føler. Samtidig som du bør vise at hans erklæring er utrolig fint og betryggende. Det viser jo at han er trygg på deg :)

Folk vil alltid ha forskjellige måter å vise kjærlighet på, det betyr ikke at følelsene betyr noe mindre uansett hvordan man formidler det. Det viktigste er at man forstår hverandre.

Uansett, lykke til!

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det sa jeg også til ungdomskjæresten min, vi skar til og med hverandre med kniv i hendene for å blande blod, vi skulle alltid være sammen og elske hverandre til vi dødde :fnise:

Blitt mange elsker deg gjennom årene, gitt :P

• Liker 1
Skrevet

Er litt mer sånn "sier det jeg føler der og da" typen. Selvfølgelig har vi alle komt med kjærlighetserklæringer da vi var yngre, men det har da ikke skadet meg eller personer jeg har sagt det til.

Du kan jo i teorien aldri være 100 % sikker på noe i kjærligheten, skal man da unnlate å si noe?

Jeg kan fint si til kjæresten min at eg alltid kommer til å elske han, jeg VET ikke dette. Men det er da det jeg føler.

Gjest koid19
Skrevet

Jeg elsker min kjære kjæreste og vi passer på å minne hverandre på det hver eneste dag. Vi sier sjelden for alltid-for all del, vi har sagt det, men det holder liksom med "jeg elsker deg". Vi pleier å tulle litt med det. Hvis han sier "jeg vil elske deg for alltid" pleier jeg å svare "håper jeg elsker deg for alltid også, men tror vi begynner med å flytte inn i leiligheten først" (vi har nettopp kjøpt leilighet) :fnise::danse::laugh: Lykketil!

Gjest Pheel
Skrevet

Har hatt flere kjærester, som og har sagt det til meg, men han jeg er samboer med nå er den første jeg sa det tilbake til. Og det er jeg veldig glad for, føltes ikke riktig før da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...