Gå til innhold

hunden gjemmer godteri i sovaputene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er greia?

hvis hun har fortjent det så har jeg gitt henne et par godterikuler, disse hopper hun opp i sofaen med og dytter de ned mellom putene eller gjemmer de bak hvis hun får det til... hvorfor?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sparer til dårlige tider.

Akkurat som Fant som graver ned kjøttbein i hagen.

Anonymous poster hash: 432f8...1bd

Skrevet

Jepp, som AB sier. Hvis de ikke har lyst på det der og da, så graver de det ned/gjemmer det til en annen gang.

Det er vel det samme som når vi har tatt et stykke kake så setter vi resten i kjøleskapet til senere. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fascinerende at instinktene fortsatt er så sterke etter så mange år med domistisering.

Hunden min gjør også det, går rundt å piper i 15 min med kjøttbeinet i munnen, før han enten gir det til meg eller hopper opp i sofaen og dytter det ned med snuta og fortsetter å dytte puter og teppe over. Skulle legge meg her om dagen og fant kjøttbein bak hodeputa, hunden ligger i fotenden og bråvåkner i det jeg tok det frem, ga meg et blikk som kan drepe, tok beinet og gjemte det et annet sted, mest sansynlig i sofaen igjen :rolleyes:

Anonymous poster hash: bb76e...423
  • Liker 4
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det gjør min også :) Ur instinktet sitter i enda :)

AnonymBruker
Skrevet

Her og.. Han gjemmer leker og bein i senga si langs kanten 😂😂 komisk

Anonymous poster hash: b0b92...304

AnonymBruker
Skrevet

Her og.. Han gjemmer leker og bein i senga si langs kanten 😂😂 komisk

Anonymous poster hash: b0b92...304

Skrevet

Hunden min gjør det samme. Er ekstra morsomt når han får kjøtt så går han å gjemmer det i senga mi uten at jeg merker det før jeg legger meg.

Gjest stian86
Skrevet

Gikk på tur i fjellet i sommer og hadde med en grise hale til hunden min. Gikk lang tur på 6 timer så tenkte han skulle få mat og noe godt og tygge på mens vi mennesker spiste og slappet av. Denne tok han og gravde ned, og fant den igjen etter noen uker igjen. Første og siste gang han har gjort det. Men utrolig kordan han husket at den lå og ventet. Morsom liten kar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...