Sommerfugl83 Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Leide en video på en liten kiosk her om dagen.... og leverte den i postkassa (med hengelås) utenfor dagen etter. Da venninna mi noen dager senere skulle låne en video på mitt navn samme sted fikk hun beskjed om at den forrige filmen ikke var levert inn. Hun fikk en lapp hvor det stod at hvis den ikke ble levert inn kostet det meg 420 kr. :o Hva gjør jeg? Jeg VET jo at filmen er levert! :-x Men har jo ingen kvittering på dette... Det får man hverken når man leverer personlig eller i postkassa..... Har ikke fått noen giro i posten eller noe.... kun dette "brevet"..... Noen som vet hva jeg kan/bør gjøre?
Grooo Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Ta kontakt med dem og forklar hva som har skjedd. Kanskje det feks. hadde vært innbrudd i denne kassa etter at du leverte der? Tipper det ordner seg hvis du stikker innom og snakker med dem jeg.
jordbær Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Så lenge man ikke leverer filmen til en person, pleier dem å si at de IKKE er ansvarlige for filmer som forsvinner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå