Gå til innhold

Hvor har du piercing?  

2 stemmer

1. 1. Hvor har du piercing?

• Underleppe
      1
    • Øyenbrynet
      3
    • Tunge
      6
    • Nese
      7
    • Kjønns piercing
      2
    • Brystvorte
      3
    • Har ikke
      42
    • Navel
      18
    • Øre
      28
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har piercing i navlen. Hvor har du piercing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er alt grodd igjen, til og med mitt første par hull i ørene. men fra 1991 hadde jeg i navlen, tok den ut da det ble en trend, da syntes jeg det var temmelig lite kult. i 92-96 hadde jeg ring i underleppa. i tillegg hadde jeg noen ekstra hull oppover øreflippene.

tatt alle egenhendig! (de hadde ikke funnet opp piercingstudioer i norge da jeg satte i gang.)

Skrevet

Jeg har piercing i navelen. Har hatt den siden sommeren 96'.

Skrevet

Jeg har pircing i nesa og har hatt det siden -95. Jeg var ganske tidlig ute med det, i hvert fall der jeg bodde da. Nå synes jeg ikke det er så mange som har det lenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei. jeg har en i navlen som jeg tok for 6 år siden, og så har jeg en i øyenbrynen som jeg tok for 5 år siden...så slik er det ...

• 1 måned senere...
Skrevet

Har en i underleppa, en i nesen og 6 i hvert øre. Morsomme greier.

Skrevet

Jeg har pircing i ørene.

Men jeg vil gjerne ha i navelen også.

Hvor mye koster dette,og hvor får man gjort det?Hva er aldersgrensen?

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Har en fin, blå diamant i nesa.

Har en nydelig en i navlen også.

Øyenbrynet vurderes sterkt.. :)

Gjest eminel
Skrevet

Jeg har piercing i navlen (2001) og hull i ørene (1991). Nå vil jeg ikke ha flere. Men skal få meg tattoo i august!

Gjest eminel
Skrevet

Ayay: Jeg betalte 500 kroner for piercing i navlen, du kan gjøre det på alle piercingstudioer i landet. Jeg tok min i Oslo på Pinpoint Bodypiercing i Oslo (22 333 190). Aldersgrense på piercing i navlen er 16 år. Kos deg!! :)

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg hadde i nesa i 4 år, men tok den ut for en stund siden.

Venter fortsatt på at det skal gro igjen..

Skrevet

Har tre hull i det ene øret, ett i det andre. har ikke regnet det som piercing, egentlig. fikk dem på videregående, vi var tre jenter som dro til Scorpius (Grunerløkka) etter skolen en dag. Det er altså minst 10 år siden :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Har i ørene, vurderer å få en litt lenger oppe i ørebrusken og...

Har så små ører at det ikke er lett å klemme inn flere hull på øreflippene, og siden "alle" har det, vil ikke jeg ha det. Men ørebrusken nesten helt ved toppen vurderes sterkt ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt piercing i nesen. men den er heldigvis ute. Nå synes jeg rett og slett alt som heter piercinger er grusomt. Utrolig glad for at jeg ikke har det, dessuten får man så stygge arr den dagen man tar de ut!

Skrevet

Har en liten en i 'svingen' oppe i ørebrusken. Den er ganske kul og dikre!

Vurderete lenge navelen, men så ble det så himmla vanlik så jeg droppa den.

Skrevet

Jeg regner heller ikke hullene i ørene som piercing, men det er sikkert fordi at man alltid sier 'hull i ørene'. Men det er jo piercing.

Har 4 oppe i ørebrusken (2 på hver side, da). Hadde hørt at det skulle gjøre vondt, men det var jo ikke tilfelle. Bare så synd at pistolen til dama ble fast i øret, ho var litt amatør.. men pytt pytt :)

Har hatt piercing i nesen. men den er heldigvis ute.  Nå synes jeg rett og slett alt som heter piercinger er grusomt.  Utrolig glad for at jeg ikke har det, dessuten får man så stygge arr den dagen man tar de ut!

Det er derfor man aldri skal gjøre noe frivillig som man ikke kan leve med :blunke:

Det blir ikke så store arr (ikke hos meg iallfall - prater ikke om ørene heller), de går bort fortere om du tar sol :)

Skrevet

Jeg har i svingen på ørebrusken jeg også!

Ei lita kule med sølvfarge på! Den er veldig fin, og kler meg godt!

Det gjorde vondt å ta den.....

Vil råde deg, Lily, å klemme litt på øret før du skyter :)

Skrevet

Har tre hull i det ene øret og ett i det andre. Også hender det seg at jeg bruker såkalte "fake", hvor det nå enn måtte passe seg :wink:

Narret kjæresten min grundig med det en gang.. He he he...

Gjest LoisLane
Skrevet

Kunne ikke ramla meg inn å pierce meg! Synes det er litt fjortis, jeg.

Skrevet

Jeg har 3 piercinger, startet med navlen den har jeg hatt i 4 år, leppa såkaldt madonna piercing på venstre side har jeg hatt i 1.5 år og sist men ikke minst tungepiercingen min som jeg har hatt i 12 mnd...

Nå skal jeg pierce meg igjen, denne gang i brystvorta på venstre side... der skal jeg ha en liten søt bolt!

Jeg synes piercing er en fin greie :) ,en fin utsmykkning.... jeg har en liten diamant i leppen og diamant i navlen.....

Gleder meg til den nye er på blass, synes det er døds sexy!

Ingen av percingene har jeg hatt noen problemer med de var heller ikke vonde å ta... bortsett fra den i overleppen den var litt småvond!

Percing er både pent og lekkert men jeg synes ikke overdrivelse med en haug av dem i ansiktet er pent.... o :hoho: stell pent med dem rødeinfeksjons piercinger er IKKE lekkert, da er det bedre uten!

Synes ikke jenter burde ta i øyenbrynet det er sexy på gutter men småharry på jenter!

Vell det var min mening... Så til dere som lurer på om dere skal skaffe dere en piercin, GO FOR IT!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...