AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Uff, sto hele kvelden i går for å lage ostekake, fulgte oppskriften som jeg alltid har gjort, bare at denne gangen sto det at jeg skulle bruke 2dl med blandet gele og ikke 5dl. Jeg blandet gelepakka med 5dl vann, brukte to av de dl'ene i kaka. Nå har kaken stått 10 timer i kjøleskap, og når jeg tok den ut var det bare suppa... Åååhg!! Har lagd ostekake mange ganger før, men 50% av gangene skjer dette!? Er det russisk rulett vi spiller her eller? :-( Skikkelig dårlig start på en søndag som skulle være bra...Anonymous poster hash: 1542e...0b4
Brunhilde Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Du skulle kanskje blandet pulveret med 2 dl vann? 5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Du skulle kanskje blandet pulveret med 2 dl vann? Det kan være mulig! Kan ikke huske å ha gjort det før, men kanskje det er derfor den ofte blir mislykket også? :-O Takk for tips! Skal notere meg det :-DAnonymous poster hash: 1542e...0b4 1
Chloe- Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Helt klart det Brunhilde sa. 2dl vann skal blandes med hele gelepakka. 1
Antoinette Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Ha ha ha du skal røre ut alt gelepulveret i TO dl vann. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Ha ha ha du skal røre ut alt gelepulveret i TO dl vann. Ok ok ok!! Lesson learned! 😄 kjipt for meg da... Skulle imponere svigers, jeg... HehehAnonymous poster hash: 1542e...0b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå