Gå til innhold

Gå ned i fettprosent, 1 uke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en fotoshoot søndag neste uke, og vil gjerne gå så mye som mulig ned i fettprosent innen den tid, men på en så sunn måte som mulig - har ingen planer om å sulte meg.

Trener styrke daglig, og tenkte å kjøre på med en runde kondisjon daglig også frem til søndagen. Sliter meg ikke ut altså, er veldig godt trent osv. så tar ikke for hardt i.
Spørsmålet mitt er hvordan jeg burde legge opp kondisjonstreningen for å forbrenne mest mulig? Kan dessverre ikke løpe pga. beinhinnebetennelse, men kan sykle, ellipsemaskin og trappemaskin. Burde jeg kjøre jevn og intensiv cardio, eller mer intervall i disse dagene?

Og mtp. på mat, bør jeg hovedsakelig kutte carbs eller fett? Tenker å leve på massemasse grønnsaker og rene proteinkilder som torsk og tunfisk, samt laks og innimellom + et havregrynsmåltid om dagen. Høres dette ok ut?

Tusen takk for hjelp!

Anonymous poster hash: cb3fe...c5b
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Om det bare er for en uke så kutt karbs(holder på vann) og ha hovedfokuset på proteiner og grønnsaker og noe fett. Da vil du se bra rippet ut til en fotoshoot. Siste par dagene fokuserer du kun på ren kylling og grønnsaker og på selve dagen så faster du og drikker lite.

Er sånn når mannen kutter vekt før kamper. Viktig å drikke deg opp etterpå og spise mat som er lett for kroppen å ta opp(pasta, frukt etc) ikke veldig tung mat de første timene etterpå.

Endret av Runforit
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott, da skal dette prøves ut! Har du noen tips ang. cardioen?

Tusen hjertelig takk!

Gjest Runforit
Skrevet

Flott, da skal dette prøves ut! Har du noen tips ang. cardioen?Tusen hjertelig takk! Anonymous poster hash: cb3fe...c5b

På så lite kalorier, iallefall på slutten, så er rolige joggeturer på lav intensitet det beste. Da brenner du kun på fettet og minst mulig på muskelmassen. Jogging med svettedrakt kan også være lurt, evt badstu dagen før shooten for å bli kvitt mest mulig vann.

Samme dagen som shooten så tar du litt pushups, pullups etc bare for å pumpe opp musklene litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Supert, tusen takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...