Gjest Teora Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Av alle småting man kan spørre KG om... Syns Jif Baderom stinker, og selv om jeg går over med rent vann henger lukten fort i en stund. Har prøvd å bruke Ecover sin multisurface cleaner som erstatning, men den løser ikke opp belegg i vasken like godt. Så, har noen forslag til noe annet effektivt til å bruke her og der på badet? Takk, takk.
Brunhilde Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Jeg liker Ajax sine produkter bedre enn Jif sine. Kansje du kan prøve denne?
Gjest Teora Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Da blir det innkjøp av Ajax neste gang, har vanligvis ikke problem med lukter, men akkurat den jif'en har får nesen min til å gå helt i vranglås. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Av alle småting man kan spørre KG om... Syns Jif Baderom stinker, og selv om jeg går over med rent vann henger lukten fort i en stund. Har prøvd å bruke Ecover sin multisurface cleaner som erstatning, men den løser ikke opp belegg i vasken like godt. Så, har noen forslag til noe annet effektivt til å bruke her og der på badet? Takk, takk. Hvis du får belegg i vasken bør du kanskje vaske den litt oftere! Jeg bruker kun microfiberklut og rennende varmt vann og har aldri belegg. Men så lar jeg det ikke gro ned heller.Anonymous poster hash: ed77e...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå