kimmi Skrevet 1. juni 2004 #21 Skrevet 1. juni 2004 Hyggelig, tusen takk alle sammen! Grooo: Vi tok ikke bilder :o , mulig vi skal en tur til fotograf senere, men nå hadde vi ikke med kamera selv engang! sånn var det faktisk med oss også når vi var i tingretten i fjor. men nå skal jo vi ha velsignelse og bryllupsfest nå i juni; med fotograf og hele pakka...
lille mor Skrevet 1. juni 2004 #24 Skrevet 1. juni 2004 Gratulerer så mye Brumm! Kjempe flott at dagen sto til deres forventninger.
Vimsevips Skrevet 1. juni 2004 #30 Skrevet 1. juni 2004 GRATULERER! Ingenting er bedre enn når en så viktig dag blir slik en selv ønsker !
Scorpina Skrevet 1. juni 2004 #31 Skrevet 1. juni 2004 Ja så enkelt og flott kan det OGSÅ gjøres!!! :D:D:D GRATTIS så masse -- vi gifta oss på likens dag vi og vi BEGGE fikk bryllupsdagen akkurat som VI ønska Girlpower
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #32 Skrevet 2. juni 2004 Slenger meg på i rekken av gratulanter. Det viktigste med et bryllup er jo tross alt ikke en stor hvit kjole, selv om det nok ofte kan virke slik både på meg og andre KG-bruder. Fint at dere valgte en løsning som var riktig for dere fremfor å ta hensyn til "alle andre".
Lullu Skrevet 3. juni 2004 #33 Skrevet 3. juni 2004 Gratulerer såååå mye!! (Er egentlig litt irritert på at dere ikke tok bilder. Jeg er jo så fryktelig nyskjerrig og skulle gjerne sett hvor lykkelige dere var )
MIKKELBRUD Skrevet 5. juni 2004 #34 Skrevet 5. juni 2004 Gratulerer så mye! Masse lykkeønskninger til dere begge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå