Brumm Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Og vi er SÅÅÅÅÅ fornøyde! Akkurat sånn vi håpet på at det skulle bli! Begge stilte i dongery, jeg med sorte pumps, hvit topp og sort dressjakke til, en liten hvit og sort veske, med en kjempeflott, mørkrød rose i, og et glasshjerte i mørkerødt rundt halsen. Hadde satt opp håret, og sminket meg pent, og fikk masse skryt når vi var på forteller-runden. Mannen hadde pene sko, og fin skjorte til sin bukse. Seremonien tok vel maks 5 min, vi underskrev papirene, og gikk lykkelige ut som nygifte. Så var tiden kommet til å fortelle de nærmeste, og det var latter og tårer om hverandre, de var kjempefornøyd, og syntes vi hadde valgt en flott løsning! Det var veldig godt å høre. Som ventet var ikke svigers veldig fornøyde, men de aksepterte jo ingen av løsningene vi ville ha når vi planla bryllup til 100 heller så da kan jeg faktisk ikke hjelpe de.... Spiste en god middag, enkel og grei, sånn som vi liker å ha det, og gikk oss en tur i det fine været etterpå. Vi var slitne og fornøyde, og veldig glade for at vi valgte denne måten å gifte oss på :-)
nessi Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Gratulerer :-) Høres ut som om dere hadde en koselig feiring.
Saeria Skrevet 1. juni 2004 #10 Skrevet 1. juni 2004 Gratulerer så mye, Brumm! Flott å høre at dagen ble som dere ønsket at den skulle bli.
Pip Skrevet 1. juni 2004 #12 Skrevet 1. juni 2004 Gratulerer! Flott at de fekk ei slik feiring som de ynskte!
Gjest Lompa Skrevet 1. juni 2004 #13 Skrevet 1. juni 2004 Gratulerer så mye. Godt at dere fikk det slik DERE ville ha det, det er det viktigste!
Brumm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2004 Hyggelig, tusen takk alle sammen! Grooo: Vi tok ikke bilder :o , mulig vi skal en tur til fotograf senere, men nå hadde vi ikke med kamera selv engang!
Tosca Skrevet 1. juni 2004 #18 Skrevet 1. juni 2004 Gratulerer! Så flott at dagen ble slik dere hadde tenkt. Det er det viktigste uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå