Gå til innhold

Samboer ikke invitert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk idag en invitasjon til min beste venninnes bryllupp som skal finne sted i mai neste år. En stor dag jeg har gledet meg masse til siden jeg kunne stå på beina! Men nå er det slikt at det kun er meg, og min samboer som jeg har bodd med de siste 15mnd som er ikke invitert. Er det unormalt at jeg blir litt såret? Hun har vært min beste venninne siden før barnehagen, og jeg nølte ikke selv med å invitere hennes samboer i mitt bryllupp. Jeg er klar over at hun kan ha noe imot min samboer ( ja - vi betror oss mye til hverandre i tider der forhold kan være utfordrende), men jeg har eksakt like mye å si på hennes samboer som hun muligens kan ha å si på min samboer. Forskjellen er at jeg respekterer henne og hennes valg og stoler på at hun kan ta sine egne avgjørelser. Nevnte saken såvidt for henne da jeg fikk til svar at dem ikke hadde plass til flere (noe som jeg vet er tull). Huff, blir sliten av å tenke på dette. Hva synes dere jenter? Overreagerer jeg? Er dette OK?

Anonymous poster hash: 1d029...56f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første du må tenkte på er at det er hennes brullyp, det er hennes dag. det kan være mange grunner til hvorfor hun ikke har invitert samboeren din. kan være hun ikke har invitert andre og det da blir dumt å invitere din samboer. Men det er normalt å føle seg slik. bare ikke vis misnøyen fremfor din veninne på den store dagen. det er deres dag stross alt.

Sitter selv om planlegger mitt brullyp og vi har ikke så god råd og alt skal være billigst mulig, så det er mange vanskelige valg som må tas.

Når jeg skulle i et vennines brullyp kom vi til kaffen etter middagen. syns det var litt teit men det var deres dag så vi fikk bare godta det.

Anonymous poster hash: 5c87e...23c
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Snakk med henne når dette er vanskelig for deg.

Hva sier din samboer da? Er det du eller ham som plages med at han ikke er invitert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...