Gå til innhold

Samboer ikke invitert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette er din egen feil? Du har rett og slett betrodd deg ( eller på godt norsk slengt for mye dritt) om samboeren din til henne og hun tar deg på ordet og signaliserer kraftig at hun ikke liker det hun har hørt?

Jeg er forøvrig enig i at det var ekstremt tidlig å annonsere bryllup.

Anonymous poster hash: d084a...37f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår deg godt og synes selv du har god grunn til å bli såret.

Min mann ble invitert til bryllup til en felles venn av oss uten at jeg ble invitert. Begge kjente brudeparet, så jeg ble skikkelig lei meg. Min mann og jeg var samboere og jeg var gravid, så jeg trodde det var vanlig å invitere begge. Jeg hadde en god tone med begge og visste ikke hvorfor de plutselig var så rare. Lurte litt på om det var fordi jeg var gravid, men fikk et skikkelig sjokk da jeg skulle hente min mann i bryllupet. Han kom løpende ut og fortalte at jeg ikke måtte bli sett av bruden, det hadde brudgommen fortalt. Viste seg at bruden var sykelig sjalu på meg...(jeg som gikk vraltende rundt gravid og greier..) jeg ante ingenting. Synes det hele var bare merkelig. I ettertid har jeg forstått at de har hatt krangler som handler om meg.. merkelig ettersom jeg ikke har merket noe spes før invitasjonen kom.

Krangler som handlet om hva da????

Gjest Chlorophyll
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke? Klarer du ikk en kveld uten samboeren din?

Anonymous poster hash: a476c...fe5

Nå er jeg singel, men hadde jeg stått i samme situasjonen som T.S, hadde jeg blitt veldig såret hvis en eventuell Type ble utelatt. Ikke gitt gave heller. Her går det ikke på om man klarer seg uten typen en kveld eller ikke. Dette er en prinsippsak, og jeg synes det er ufint å be noen uten å la de ha med seg sine nærmeste. Hvis det så er tilfellet, burde ingen andre få ha med seg følge heller, men det er jo litt merkelig da.

edit: Leif

Endret av Chlorophyll
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Krangler som handlet om hva da????

Dette lurer jeg også på. Hun hørtes ikke særlig hyggelig ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun høres splitter pine gal ut den der bruden...

• Liker 1
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Hun høres splitter pine gal ut den der bruden...

Haha. Ja.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Det var alt jeg fikk høre. Det lå i kortene at det var sjalusi, men for hva eller hvorfor. Har jeg alltid lurt på...

Det hele var veeldig ubehagelig både for min mann og meg selv. :/

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Det var alt jeg fikk høre. Det lå i kortene at det var sjalusi, men for hva eller hvorfor. Har jeg alltid lurt på...

Du spurte ikke hva det gjalds?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor mannen din i det hele tatt gikk i bryllupet jeg. Dere har vel ikke kontakt med paret nå lenger?

Anonymous poster hash: 25575...933

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor mannen din i det hele tatt gikk i bryllupet jeg. Dere har vel ikke kontakt med paret nå lenger?

Anonymous poster hash: 25575...933

Vi har faktisk det, men vi tar ikke kontakt akkurat, det er mer når man møtes gjennom felles kjente. Eller det vil si at vi har kontakt med han, ikke henne. De er lite sammen sosialt som par, så vi møter bare han. Og på vår egen forlovelsesfest inviterte vi bare han, men han kom ikke. Jeg vil ikke lage noe drama ut av det, har kommet over det. Men jeg ville ikke ha henne i min egen forlovelsesfest, da jeg ikke ønsker mennesker der som ikke liker meg. Det er vel naturlig....

Min mann gikk den gang, han ville aldri gjort det igjen.

AnonymBruker
Skrevet

invitere 14 mnd i forveien. Jøss, første gang jeg hører.

Forholdet kan vvære slutt innen dagen kommer.

Uansett om hva hun synes om din samboer, så er det brudd på skikk og bruk.

Jeg hadde takket høflig nei.

Når hun er så tidlig ute, når har du svarfrist? Skulle vært gøy og vist.

Anonymous poster hash: 82548...e68
Gjest Hjertesukk
Skrevet (endret)

Edit: Ser at jeg har tatt feil av TS og Miss Indi.

Endret av Hjertesukk
AnonymBruker
Skrevet

Dere inviterte kun mannen i et par i forlovelsesfesten deres, og du klager på at kun du er invitert i et annet bryllup.. Stein i glasshus? Hun har antagelig noe i mot mannen din, på samme måte som du hadde noe i mot dama til han fyren du inviterte til forlovelsesfesten deres. slutt å syte, du har jo gjort akkurat det samme selv :)

Du surrer bra mye nå. Har du idet hele tatt lest hva TS skrev? Du er jo helt fjern.

Anonymous poster hash: 52f61...914

Gjest Hjertesukk
Skrevet (endret)

Du surrer bra mye nå. Har du idet hele tatt lest hva TS skrev? Du er jo helt fjern.

Anonymous poster hash: 52f61...914

Sorry. Ser at jeg har tatt feil av TS. og Miss Indi, ettersom det er hun som "svarer" på tråden her.. :S

Endret av Hjertesukk
Skrevet

Jeg hadde blitt fornærmet, rett og slett...

Og forøvrig: Ts og samboeren har sendt ut invitasjoner til sitt bryllup, men ikke giftet seg enda, slik jeg tolker det med litt godvilje..?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...