Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet opp med å gå turer i begynnelsen av januar. Noen ganger løp jeg noen få intervaller, men fikk blodsmak i munnen etter noen få meter..

Etterhvert klarte jeg å jogge ned en nedoverbakke.. så ble det bare mer og mer.

Nå jogger jeg 5 km uten problemer, og kjenner at jeg hadde klart mer! Det er så gøy!

Det skal sies at jeg ikke jogger spesielt raskt ennå, 8-9 km/t i gj.snitt.. Og at jeg sliter litt med å løpe i oppoverbakker :P

Men den følelsen jeg får under jogging... vanskelig å beskrive! Det føles ut som om jeg FLYR avgårde, omtrent helt uanstrengt. Etter trening også, en intens følelse av velvære - rett og slett. Dette hadde jeg ALDRI trodd!

Jeg har bare lyst å jogge mer og mer og mer. Har lyst å jogge HVER dag... (det går ikke, av praktiske årsaker)

:)
Nå vil jeg melde meg på et 10 km løp :)

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis, husker selv følelsen av plutselig å like det å jogge!

AnonymBruker
Skrevet

Lucky you! Har jogget jevnlig i ett år nå, men hater det fortsatt. Tror aldri jeg vil få oppleve den følelsen av at det er GØY å jogge gitt:p

Anonymous poster hash: 4006c...57e
Skrevet

Så bra, TS! Jeg håper på å oppleve det samme en gang... Hvor ofte gikk du i begynnelsen?

Gjest Runforit
Skrevet

Sukk. Husker min første Runners High :) Fantastisk følelse :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har som mål å komme meg ut 2-3 ganger i uka. Begynte med å gå, nå løper jeg :)

Prøve å løpe til/fra jobb 2 ganger i uka + en økt i helga! :)

Det er en fantastisk følelse. Og gir litt av en mestringsfølelse! Jeg vil bare løpe mer :D

Gjest *kokos*
Skrevet

Akkurat sånn føler jeg det også! Hsr jogget i ett år, men dessverre ikke så ofte at jeg er blitt supersprek enda.

Klarer heller ikke å jogge i oppoverbakker, men bortover kan jeg løpe til verdens ende!

Skrevet

Så bra! Den mestringsfølelsen man får er fantastisk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...