Mirage Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg startet opp med å gå turer i begynnelsen av januar. Noen ganger løp jeg noen få intervaller, men fikk blodsmak i munnen etter noen få meter.. Etterhvert klarte jeg å jogge ned en nedoverbakke.. så ble det bare mer og mer. Nå jogger jeg 5 km uten problemer, og kjenner at jeg hadde klart mer! Det er så gøy! Det skal sies at jeg ikke jogger spesielt raskt ennå, 8-9 km/t i gj.snitt.. Og at jeg sliter litt med å løpe i oppoverbakker Men den følelsen jeg får under jogging... vanskelig å beskrive! Det føles ut som om jeg FLYR avgårde, omtrent helt uanstrengt. Etter trening også, en intens følelse av velvære - rett og slett. Dette hadde jeg ALDRI trodd! Jeg har bare lyst å jogge mer og mer og mer. Har lyst å jogge HVER dag... (det går ikke, av praktiske årsaker) Nå vil jeg melde meg på et 10 km løp 6
Anneline80 Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Grattis, husker selv følelsen av plutselig å like det å jogge!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Lucky you! Har jogget jevnlig i ett år nå, men hater det fortsatt. Tror aldri jeg vil få oppleve den følelsen av at det er GØY å jogge gitt:p Anonymous poster hash: 4006c...57e
Eske Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Så bra, TS! Jeg håper på å oppleve det samme en gang... Hvor ofte gikk du i begynnelsen?
Gjest Runforit Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Sukk. Husker min første Runners High Fantastisk følelse 1
Mirage Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har som mål å komme meg ut 2-3 ganger i uka. Begynte med å gå, nå løper jeg Prøve å løpe til/fra jobb 2 ganger i uka + en økt i helga! Det er en fantastisk følelse. Og gir litt av en mestringsfølelse! Jeg vil bare løpe mer :D
Gjest *kokos* Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Akkurat sånn føler jeg det også! Hsr jogget i ett år, men dessverre ikke så ofte at jeg er blitt supersprek enda. Klarer heller ikke å jogge i oppoverbakker, men bortover kan jeg løpe til verdens ende!
Engel Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Så bra! Den mestringsfølelsen man får er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå