AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Del Skrevet 9. mars 2014 Er det noen måte å kunne jobbe frivillig i utlandet uten å betale så mye penger? Jeg er 19 år og har hatt lyst til å jobbe som frivillig i utlandet helt siden jeg var liten. Men problemet er at jeg ikke har jobb og derfor ikke så mye penger. Jeg har lyst til å jobbe med enten dyr eller å bygge hus osv, fordi det bare er vanskelig for barna når man jobber med de og drar igjen to uker senere. Det å jobbe med barn er jo selvfølgelig noe jeg vil, men det passer bedre for de som har råd og tid til å være der lenger. Som sagt, noen mulighet å jobbe frivillig uten å betale så himla mye? Anonymous poster hash: ad99d...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 9. mars 2014 #2 Del Skrevet 9. mars 2014 Dette må da være perfekt http://diwyy.com/wwoof-australialive-out-the-dream/ WWOOF Australia – Helping Animals in Australia’s Wild “I shared the house with two horses, three donkeys, two cats, three dogs, five kangaroos, two wombats and loads of birds,” says Laura Cervera about her stay at Rocky Creek Wildlife Refuge in Sandy Hollow, Australia. The 23-year-old Spaniard planned to WWOOF in Australia during a round the world trip her parents gave her as a present for earning her biology degree. She says the experience taught her a lot and she got to work closely with indigenous animals. “During my time in the refuge I had to take care of baby kangaroos and wombats and all kind of animals that were injured,” Laura says. “After taking care of them we put them back into the wild.” Visit WWOOF Australia to learn more. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå