Gå til innhold

Jeg er mann og 170 cm høy. Er jeg virkelig dømt til et liv uten sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 19 år gammel mann. Er forholdsvis godt trent og ser nokså ok ut bortsett fra at jeg kun er ca 170 cm høy. Jeg har verken hatt sex eller kysset en kvinne/jente noen sinne på tross av utallige turer på byen og andre steder å treffe potensielle partnere. Alle mine kamerater som jeg besøker disse stedene med har sex stadig vekk, men jeg ender alltid opp med å vandre alene hjem. Dette er noe som har begynt å frustrere meg ekstremt ettersom jeg naturligvis har et sterkt ønske om å oppleve hvordan det er å elske med en kvinne. Er jeg virkelig dømt til å aldri få oppleve hvordan sex er på grunn av mangelen i høyde? Kan også legge til at jeg bestandig er blid og positiv med forholdsvis god selvtillit i starten, ettersom det alltid er god stemning på og etter vors, men at dette i stor grad dabber av utover kvelden etter manglende interesse fra det motsatte kjønn.

Anonymous poster hash: 2e04c...4a9

Anonymous poster hash: 2e04c...4a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er høyden som er problemet.

• Liker 48
Skrevet

Det er nok ikke høyden nei. Tar du initativ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeeeezeeeezzzz, du er 19 år! Ro deg ned litt!

Anonymous poster hash: e64ae...e54
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Nei, det er du nok ikke. Du er på størrelsen med de fleste jenter. Har lest en plass at kvinner føler seg maskuline om du er mindre enn dem. Jomfru, 185 og i ferd med å bli godt utdannet. Så alle teoriene har slått feil for min del. 21 år. Har aldri tatt initiativ jeg da men...

Endret av Ole92
  • Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig. Du er lav til mann å være. Gitt det utgangspunktet har du noen utfordringer. Men om du kvikker opp selvfølelsen din, og finner deg selv, så skal du få deg dame. Du må jobbe litt mer enn de typiske kjekkasene, men ditt utbytte kan bli hundre ganger bedre. :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Høyden er ikke grunnen hvertfall.(170 er ikke sååå lavt) Høyde er bare noen menn bruker som en unnskyldning.

Du har dårlig selvtillit og du er for passiv. Eller den største grunnen, du går etter de peneste kvinnene, senk ned standaren.

Anonymous poster hash: a63e1...973
  • Liker 13
Skrevet

Høyden er ikke grunnen hvertfall.(170 er ikke sååå lavt) Høyde er bare noen menn bruker som en unnskyldning.

Du har dårlig selvtillit og du er for passiv. Eller den største grunnen, du går etter de peneste kvinnene, senk ned standaren.

Anonymous poster hash: a63e1...973

Vel om du har lest på KG, så er det ikke rart at menn på 170 føler seg sånn. De fleste skriver at typen burde være over 175. Men for meg spiller ikke høyden noe rolle, så lenge jeg liker personligheten hans.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyde er for menn hva vekt er for kvinner.

Hva slags damer sikter du etter, ts? Du stiller omtrent likt på sjekkemarkedet som overvektiige kvinner. Gir du dem en sjans, eller skal du bare ha de som er penest?

Ikke gjør "tabben" med å gå etter lave kvinner i allefall. De har det bredeste "nedslagsfeltet" mht til menn.

Anonymous poster hash: ef26f...25b
  • Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hvis du skal få deg noe må du også prøve deg. De som er passive får seg sjeldent noe..

Endret av .-L-.
Skrevet

Hvis du skal få deg noe må du prøve deg. De som er passive får seg ikke noe..

Joda. Stadig vekk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da lurer jeg på om det finnes noen sted jeg kan opperer meg til å bli høyere? jeg er klar over at det vil bli smertefullt en stund men kvinner gjør jo masse rart for å se bedre ut, rigth?

Har lest litt på nette men noen som kan gi meg litt mer råd eller info? =)

Anonymous poster hash: 16982...48c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høyden er ikke problemet hværtfall! Kjæresten min er 168 høy å han har hatt mange damer før meg. Å slapp av du et jo bare 19! Men skjønner at du vil miste jomfrudommen da egentlig

Anonymous poster hash: 46b19...a6f

• Liker 3
Skrevet

Forventer gutter å dra med seg jenter hjem for casual sex som 19-åringer? Jeg forstår at man sammenlikner seg med venner (er jenter lette på tråden der du bor?) men jeg anså virkelig ikke dette som normalen.

Jenter debuterer som regel med gutter eldre enn dem selv og i lopet av tyveårene blir gutter til menn, og utvikler selvtilliten de trenger for å "dra damer".

Noen av de mest attraktive mennene jeg kjenner som drar pene damer i fleng mistet ikke jomfrudommen for de var 22-23. En av dem er også 193, så det er ikke hoyden det står på.

• Liker 6
Skrevet

Datet en fyr som var 172 nylig, så nei du er ikke dømt til et liv uten en kvinne.

Høyden hans brydde meg fint lite (er 163 selv), men personligheten var det som fikk begeret til å renne over. Når det er sagt hadde han en rekke andre attraktive kvaliteter.

Skrevet

Da lurer jeg på om det finnes noen sted jeg kan opperer meg til å bli høyere? jeg er klar over at det vil bli smertefullt en stund men kvinner gjør jo masse rart for å se bedre ut, rigth?

Har lest litt på nette men noen som kan gi meg litt mer råd eller info? =)

Anonymous poster hash: 16982...48c

Nei. Det finnes tilbud for de som er kortvokste (dvs. type "dverg") og selv da vil en langvarig og smertefull operasjon resultere i 2 cm ekstra hoyde.

Det sier seg selv at å operere seg til lengre ben ikke er på langt naer like lett som silikonpupper eller hårextensions.

• Liker 1
Skrevet

Minst 3 av mennene i vår vennekrets er omtrent på din høyde. Alle disse har fått seg flotte koner/samboere, og ingen av dem var jomfruer når de giftet seg/ble samboere.

Tror ikke Tom Cruise har problemer å finne seg damer heller?

Få opp selvtilliten din! Og prøv å finn ut av hvorfor du ikke får deg dame. Det er ikke på grunn av høyden din, ihvertfall. Så da må det skyldes andre ting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høyeste kravet mitt for en mann var at han skulle være minst 10cm høyere enn meg. Alikevell så sitter jeg her med en mann på 168 og er mye lavere enn meg. Jeg føler meg stor til tider, men når han er så trygg på seg selv, manndig og kommenterer at han synes det er kult at høye meg vil være med en mindre mann.

Så høyden har nok ingenting å si. Du må bare være trygg på deg selv, vis at du er en mann som damene kan føle seg beskyttet av. ;)

Anonymous poster hash: dc39c...e39

Gjest navnelapp
Skrevet

Er du ein interessant person å snakke med, ts? Kva interesserer deg? Les du mykje? Høyrer du på musikk? Har du noko du brenn for? Er du med i ein organisasjon eller eit parti? Deltek du i frivillig arbeid? Er du morsom? Kan du fortelle historier som får folk til å le?

Svaret på desse spørsmåla er mykje meir interessant enn høgda di. Eg har hatt to kjærestar på 170, høgda hadde ingenting å seie, men dei var utruleg sjarmerande, flinke og artige fyrar å vere med, begge to.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne og er 164 høy. Syns 170 er en fin høyde! :) Har datet menn som er lavere enn 170 og høyere. Ikke noe å tenke på eller å bry seg om og ihvertfall ikke noe å ha komplekser for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...