AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Hollo alle dere som er våkne nå på denne tiden av døgnet. jeg var ute idag(som edru) og reiste med en jeg har hatt et godt øye til, men ikke kjenner så godt. Både jeg og han er beskjeden, og siden jeg ikke drakk ble jeg veldig stille. Har blitt fortalt at han har vært interessert i å bli kjent med meg(vi snakker en del på snapchat). I bilen på vei til festen var jeg veldig stille og sa ikke så mye, svarte jo selvfølgelig på det han sa og spurte om, men var dårlig på å holde samtalen i gang. Vanligvis er jeg heilt ok i å snakke for meg. Da vi kom på festen forsvant han med en gang, jeg så han snakke og danse med andre damer, men eller så jeg ikke mye til ham. Jeg var alene med ham og skulle reise og være med ham på festen, siden jeg er ny i denne byen jeg har flyttet til. Det ble til at jeg snakket med noen andre, men satt en del alene. Da jeg kom i kontakt med ham igjen sa vi ikke stort mye, siden jeg hadde blitt lei av at han stakk av med andre. Var det jeg som dreit på draget i begynnelsen eller var det han som dreit på draget når han "stakk" av? Anonymous poster hash: 4f592...a70
twang Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Altså, forventer du at han skal stirre på deg og ikke snakke i timesvis isteden for å ha det morro, det er ditt valg at du ikke ville slå deg løs og drikke og kose deg. Greit hvis du ikke har lyst til å drikke, men folk drikker jo for å frigjøre den sosiale angsten. Ville nok si at du gjorde det kjedelig for han. 1
twang Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Hvis du ville på edru date, hvorfor ikke dra på kino, bowling, ett eller annet hvor alkohol ikke er nødvendig. 2
Gamerfrue Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 det oppsto bare en situasjon der dere krasjet med hverandre, og det virket som om han prøvde å dekke over usikkerheten ved å prate med andre jenter. Hvorfor prøve å fordele skyld, gjør det det noe bedre? Tviler på at noe er alvorlig ødelagt, og det du kan gjøre hvis du har lyst til å få bedre kontakt med ham er rett og slett å ta kontakt! Sov på det, og se hvordan det ligger an til i morra. 3
Timza Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Han kan jo ikke bare vente på at du skal si noe heller. Hvis du er gørr kjedelig og ikke bidrar til å holde en simpel samtale igang så er det jo åpenbart at han vil finne på noe annet for å ikke ødelegge kvelden helt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Jeg vil si det var du som dreit på draget. Han forsøkte det han kunne for å samtale med deg, men når du så vidt svarer virker du lite interressert. Du må ha vært veldig lite spennende og utviklende for hans del. Jeg skjønner godt at han dro videre. Så strevsomt det må ha vært for han å holde kommunikasjonen i gang alene, begge må jobbe for at noe skal fungere, ikke kun den ene, det forventer du vel ikke? Anonymous poster hash: dd3fa...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Jegskjønner jo hva dere mener, men tror kanskje det jeg skreiv kunne misforstås, jeg svare jo på det han sa og var jo ganske engasjert da, men kom ikke på så stort mye å si ellers. Han var jo også ganske så full, men han hadde jo lovet meg å vise meg rundt og at han skulle "passe" på meg siden jeg ikke kjente så mange, men da han stakk av i første sekund så ble jeg jo selvfølgelig lei. Jeg vil ikke si jeg oppførte meg overlegent på vei dit heller, fordi jeg snakket jo og virket ikke uinteressert. Dette var ikke ment som noen date, men for at jeg skulle være litt sosial for engangsskyld på et nytt sted. TsAnonymous poster hash: 4f592...a70
Gjest ashanti Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Hvis han i utgangspunktet egentlig var interessert i deg (som du skrev i hovedinnlegget) så ble han nok kanskje litt skuffet da han skjønte at dere ikke matchet så veldig bra. Det ble kanskje litt småklein stemning og han visste ikke helt hvordan han skulle takle det, så derfor fant han seg noen andre å snakke med i steden.. Jeg forstår på en måte hvorfor han gjorde det da, hvis du bare svarte på spørsmålene hans og ikke sa noe ellers..(?). Da hadde i hvertfall jeg følt meg ganske kjip hvis jeg var han, følt at den andre ikke var særlig interessert i meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå