AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Noen flere som synes det er innmari femi at gutter synger på "let it go" hele tiden, og faktisk mene det? Anonymous poster hash: 7c688...b08
Chia Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 hahah nå måtte jeg faktisk google "let it go" for hadde aldri hørt om det... om jeg synes det er femi? det kommer an på måten han synger på osv
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 HAHAHAHAHAAAAHA. Nei, jeg holder meg til First time in forever. Du får skaffe deg en type som er litt mer mannemann da. Når det er sagt, laveste tonen om du tar sangen ned i herrenes leie, det er en F i andre oktav. Du skal ha stor nøttesekk for å synge pent F2. Eller som han duden på youtube som synger i mixed voice opp til Eb5. PS: Kult at Disney lagde en lesbefilm. Vi alle skjønner jo at magien er et bilde på at dronningen ikke har kommet ut av skapet, ikke sant. Og at det å ta vare på søstera si er viktigere enn samfunnet. Liker de verdiene. Bryter med norske samfunnet, i hvert fall. PPS: Snømannen har en nydelig bariton. Anonymous poster hash: 7a9be...6fd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 hahah nå måtte jeg faktisk google "let it go" for hadde aldri hørt om det... om jeg synes det er femi? det kommer an på måten han synger på osv Det er jo sånt romantisk kliss. Prinsesser, kongedømme osv. Men vi gutta kan være litt sånn, vi og. Tenk så mange mannlige kunstnere det har vært opp igjennom historien. Det er ikke alle gutta som bare titter på bankkontoen og matlagingsevnene til dama, ikke sant. Han synger sikkert på noen sanger fra the notebook også. Anonymous poster hash: 7a9be...6fd
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 For en døll og kjedelig sang. Hun synger falskt i tillegg Anonymous poster hash: 9cac2...ff5 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 For en døll og kjedelig sang. Hun synger falskt i tillegg Anonymous poster hash: 9cac2...ff5 Hvem? Menzel? Lovato? Lisa Stokke? Menzel synger ikke falskt, men stemmen hennes forandrer veldig karakter sånn ca fra cis 5. Hør på hun danske, hun er dritbra. Anonymous poster hash: 7a9be...6fd 2
lille_myyy Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Noen flere som synes det er innmari femi at gutter synger på "let it go" hele tiden, og faktisk mene det? Anonymous poster hash: 7c688...b08 VELDIG turn-off! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 PS: Kult at Disney lagde en lesbefilm. Vi alle skjønner jo at magien er et bilde på at dronningen ikke har kommet ut av skapet, ikke sant. Og at det å ta vare på søstera si er viktigere enn samfunnet. Liker de verdiene. Bryter med norske samfunnet, i hvert fall. PPS: Snømannen har en nydelig bariton. Anonymous poster hash: 7a9be...6fd Lesbefilm? Må være du som har tolket det sånn fordi du er lesbisk selv, da. Jeg tenkte det handlet om vansker med å slippe noen inn på seg, og prøve å spare andre for tristheten man selv føler, heller enn å slippe dem inn på seg. Anonymous poster hash: 4be73...20a 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 http://nypost.com/2014/02/05/the-7-wackiest-hidden-meanings-in-disneys-frozen/ forresten Anonymous poster hash: 4be73...20a
Gjest Listerine Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 (endret) Frozen var jo kjempebra! Et av de beste Disneyfilmene syns jeg. Og Let It Go er fantastisk! Endret 9. mars 2014 av Listerine 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Lesbefilm? Må være du som har tolket det sånn fordi du er lesbisk selv, da. Jeg tenkte det handlet om vansker med å slippe noen inn på seg, og prøve å spare andre for tristheten man selv føler, heller enn å slippe dem inn på seg. Anonymous poster hash: 4be73...20a Nei, jeg er ikke lesbisk - jeg syns det er helt ok å være lesbisk, men jeg forestiller meg at det passer veldig godt med det å være skaplesbe. Frykten for å bli utstøtt av folket, frykten for å bli brent på bål som heks, frykten for manglende aksept, frykten for at de hun er glad i ikke vil kjenne henne igjen, osv. Hun er jo ikke trist når hun begynner å bruke magi uhildet, hun begynner jo å vrikke på hoftene med en gang, osv. Det er jo derfor hun er redd for å slippe folk inn, og synger om det, og som følge av det blir hun ensom. Jeg kjenner meg godt igjen i det å være ensom, og jeg kjenner jo flere homofile blant studiekompiser og kollegaer som jeg vet sleit med å komme ut, så jeg syns det var nærliggende å se en parallell, og jeg syns det var modig av disney å bake dette inn i en barnefilm. Jeg skjønner ikke hvorfor de dårlige anmeldelsene på rotten tomatoes kalte dette for tradisjonelle verdier - tradisjonelle prinsesseverdier er jo å finne prinsen, og gjøre alt for kongeriket. Hovedpersonen forblir ensom, og forlater tronen. Jeg syns egentlig Tangled var bedre, jeg da. Gitt konseptet bak denne, skulle jeg ønske de hadde brukt mer tid på å utforske settingen mellom søstrene, og mindre sånn super mario platform-spill chase-the-sister-into-the unknown. Karakterene var litt stereotype, det var sånn tradisjonell krangel-så-kjærlighet. Slutten var også dårlig og pompøs, mens den i Tangled var litt mer downstripped og emosjonell. Ellers så var det veldig bra syngning med blanding av fin synth og symfoniorkester i bakgrunnen. Anonymous poster hash: 7a9be...6fd
xfce123 Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Noen flere som synes det er innmari femi at gutter synger på "let it go" hele tiden, og faktisk mene det? Anonymous poster hash: 7c688...b08 Støttes. Kan vi legge til Singer-Songwriters på denne lista som synger HELE sangen med fake heshet og svak stemme for å skulle være "så følsomme"??
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 So, how GAY is Disney's frozen? Anonymous poster hash: 7a9be...6fd
Betasuppe Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Noen flere som synes det er innmari femi at gutter synger på "let it go" hele tiden, og faktisk mene det? Anonymous poster hash: 7c688...b08 Ja det er rimelig femi!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Nei, det er ikke femi. Jeg vil date han!!! Helt lik meg selv! Anonymous poster hash: 503a4...ea8
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 (endret) HAHAHAHAHAAAAHA. Nei, jeg holder meg til First time in forever. Du får skaffe deg en type som er litt mer mannemann da. Når det er sagt, laveste tonen om du tar sangen ned i herrenes leie, det er en F i andre oktav. Du skal ha stor nøttesekk for å synge pent F2. Eller som han duden på youtube som synger i mixed voice opp til Eb5. PS: Kult at Disney lagde en lesbefilm. Vi alle skjønner jo at magien er et bilde på at dronningen ikke har kommet ut av skapet, ikke sant. Og at det å ta vare på søstera si er viktigere enn samfunnet. Liker de verdiene. Bryter med norske samfunnet, i hvert fall. PPS: Snømannen har en nydelig bariton. Anonymous poster hash: 7a9be...6fd Vel, det er bedre enn en rusten coloratursopran som ikke når opp til Eb mer. ) Endret 3. april 2014 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 Ikke godt tegn at du alt har begynt å irritere deg over ting i dating-fasen.Anonymous poster hash: dcc49...b0d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #20 Skrevet 5. april 2014 Vel det er jo en fengende sang. Anonymous poster hash: b82fd...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå