Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2004 #1 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg prøver meg igjen Kjæresten min bor i et gammelt hus fra århundre skifte. Det er 3 meter høyt under taket. Tapet/pappvegger de fleste stedene. Fryktelig nedslitt. Budsjettet hans temmelig skralt om dagen. Alt trenger en liten endring. ' er svært liten gjennomført stil på stedet fra før. Stuen er rødrosa, har en hvit kakkelovn like høy som taket.. De fleste andre rommene i huset er lyse.. bortsett fra arbeidsrommet.. som er grønnt og gult! Brr.. Jeg vil gjerne gjøre noe for å få det litt mer hjemmekoselig der.. Husierer gjør nada. Vi har allerede bestemt oss for å male et par steder. Men.. Noen som vet om noen sider med tips om interiør i så gamle hus.. Eventuelt har noen rimelige tips som kan hjelpe til og gjøre det mer hjemmekoselig. Jeg er veldig for svart-hvitt minimalistisk stil.. som forsåvidt passer godt i slike hus som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. juni 2004 #2 Del Skrevet 1. juni 2004 Som du sier, det første jeg ville ha gjort er å male. Male alle rom i lyse farger. Det trenger ikke å koste all verden. Videre ville jeg kanskje sett på møblene, male/pusse/trekke om ? Sy nye gardiner (kanskje ikke aktuelt hvis du skal ha veldig minimalistisk stil?) og puter til sofaen. Gå på loppemarked eller markeder, alltid mye fint å finne Kjøp deg en interiørbok/magasin og se om du får noen tips og råd. Vanskelig å kunne si noe mer uten å ha sett huset.. Lykke til i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå