AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #1 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er litt rystet. Har møtt mange menn som ser ufattelig rynkete ut i huden, grå i håret, og mage i alder av 40 år. Er det bare meg som føler meg ung utseendemessig? Jeg finner ikke et grått hår på meg, og ser veldig ung ut. Har fått høre at menn jeg dater ser ut som om de er faren min... Jeg synes faktisk at min far ser yngre ut enn de....men han holder seg godt da. Ser aldri damer med helt grått hår i denne alderen, er det kunstig farge som gjør det? Noen som har erfart det samme?Anonymous poster hash: 934c7...84c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 De fleste på 40 har nok begynt å få enkelte grå hår, men ikke vanlig at det dekker mesteparten av håret. Selv begynte jeg å få noen grå hår i begynnelsen av 30-årene, men har enda ikke fått så mye. Striper håret lyst i alle tilfelle, så det ikke skal synes så godt etter hvert. Har en venninne som farger sitt mørkt jevnlig, da det kommer opp en del grå hår, og hun er 35. Anonymous poster hash: 1732d...0ca
aquiz Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Har en kopis som begynte å få grå hår når han ble 21... Veldig individuelt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Er det normalt at menn på 40 kan ha helt grått hår? Normalt at kvinner på 40 har det også, men de farger det. Ellers av HI.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 moren min er 45. hun har ingen grå hår enda hun farger det heller ikke. Anonymous poster hash: efcc8...cc7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Jeg begynte å få grå hår da jeg var 23. Ferger det ikke. Er lys fra før, så ser mer ut som jeg har lagt inn fine tynne striper i hele håret nå når jeg er 31. Anonymous poster hash: 533ae...fba
Blod Skrevet 9. mars 2014 #7 Skrevet 9. mars 2014 Det er vanligere enn man tror hos kvinner også, men de farger det
Gjest Lille-pus Skrevet 9. mars 2014 #8 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er litt rystet. Har møtt mange menn som ser ufattelig rynkete ut i huden, grå i håret, og mage i alder av 40 år. Er det bare meg som føler meg ung utseendemessig? Jeg finner ikke et grått hår på meg, og ser veldig ung ut. Har fått høre at menn jeg dater ser ut som om de er faren min... Jeg synes faktisk at min far ser yngre ut enn de....men han holder seg godt da. Ser aldri damer med helt grått hår i denne alderen, er det kunstig farge som gjør det? Noen som har erfart det samme?Anonymous poster hash: 934c7...84c Det er i høyeste grad genetisk. I tillegg er tydeligvis kvinner flinkere til å farve tilbake de grå hårene. - og, siden det er tråden for selvskryt..... frisøren min leter fremdeles etter grå hår hos meg, noe som ikke er så undelig siden min mor ikke fikk sine først grå hår før i siste halvdel av 60-årene. Hyggelig med 'gode' gener på det feltet. Hvor gammel er du selv da, TS?
Gjest pærecider Skrevet 9. mars 2014 #9 Skrevet 9. mars 2014 Individuelt... Bestemora mi er 75 år og har ikke et grått hår, mens foreldrene mine er 50 år og er begge gråhårede. Har en kompis som er 35 år og som er helt grå. Men han har tykt, fint hår for det.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #10 Skrevet 9. mars 2014 Jeg er 45 og har ikke grått hår. Det er veldig genetisk betinget, + stress. Eksen var grå før fylte 30. Anonymous poster hash: d53e3...d8f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #11 Skrevet 9. mars 2014 Individuelt... Bestemora mi er 75 år og har ikke et grått hår, mens foreldrene mine er 50 år og er begge gråhårede. Har en kompis som er 35 år og som er helt grå. Men han har tykt, fint hår for det. jepp, daten min er helt grå.... men trodde at øyenbrynene ikke skulle være grå , men det er de... Anonymous poster hash: 934c7...84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå