bib_84 Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 (endret) Noen som har tips til korte sommerbukser a la dette, men bare litt rimeligere? Gjerne løse og ledige i fasongen Edit: Ser nå at buksa jeg linket til er lang. Men jeg ser altså for meg noe i den stilen, bare i knelengde. Endret 8. mars 2014 av bib_84
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 H&M pleier å få ulike varianter Anonymous poster hash: 566c2...350
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Noen som har tips til korte sommerbukser a la dette, men bare litt rimeligere? Gjerne løse og ledige i fasongen Edit: Ser nå at buksa jeg linket til er lang. Men jeg ser altså for meg noe i den stilen, bare i knelengde. Jeg bestilte capribukse i jeans fra ebay i går faktisk! Masse å velge mellom, og mye er under 200kr Anonymous poster hash: 59030...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Cubus har jo disse Aladdin buksene sine som ligner veldig.. De er jo lange, men kommer muligens i kne lengde også? Evnt kan du nokk dra buksa opp litt Hvertfall en løs og god sommerbukse Anonymous poster hash: 72532...803
Stinelin Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Jeg hadde flere vanlige capribukser, ikke mammaklær. De med lavt liv og gjerne strikk eller knyting la seg godt rett under magen.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #6 Skrevet 9. mars 2014 Angret på ay jeg kjøpte mammabukser, de ble ikke brukt pga var for tykke og jeg var så varm som gravid. Sjekk ut h&m og cubus. Men mammatopper likte jeg, og vanlige singleter i store størrelser. Og tunikaer.Anonymous poster hash: 1ce47...471
bib_84 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2014 Takk for tips! Får satse på at butikkene får inn litt både i mamma tøy og vanlig før jeg skal til varmere strøk Ellers skal jeg sjekke ut ebay også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå