Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en highwaistbukse hvor lommene er plassert sånn at rumpa kan se noenlunde ok ut. Har kjøpt hwbukser på bikbok og cubus de siste årene, men jeg får skikkelig bæssmorræv i de. Noen som vet om noen gode og fine?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Floyd har noen der lommene gir et løft :)

Skrevet

B-young har tatt inn noen alldeles nydelige high-waist bukser i flere ulike farger. Jeg har et par og planlegger å kjøpe flere i samme modell men i andre farger.

Man får nice ass! :)

AnonymBruker
Skrevet

B-young har tatt inn noen alldeles nydelige high-waist bukser i flere ulike farger. Jeg har et par og planlegger å kjøpe flere i samme modell men i andre farger.

Man får nice ass! :)

Må bare spørre, for jeg er også på jakt etter det samme! Er det skinny jeans? Det er den eneste jeg trives med å gå i. :) Helst så tighte som mulig som ikke vider seg ut.

Anonymous poster hash: d053f...a11

Skrevet (endret)

Må bare spørre, for jeg er også på jakt etter det samme! Er det skinny jeans? Det er den eneste jeg trives med å gå i. :) Helst så tighte som mulig som ikke vider seg ut.

Anonymous poster hash: d053f...a11

De er meget tight ja. Åletrange fra topp til tå! :)

Men er viktig at du vasker de riktig. Ikke bruk skyllemiddel eller tørketrommel. Da bevarer de tightheten!

Endret av Version 2.0
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Dr.Denim godt, de får du både med lavt, medium og høyt liv, og de er supertrange, men også veldig myke, nesten som tights :) Du får de på bla.a Carlings, Urban, junkyard.no og Nelly.com

Anonymous poster hash: 6be7b...501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...