Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest huffoghuff
Skrevet

Jeg er i et forhold som er kjempebra. Problemet er at jeg har mistenkt en av kjærestens kamerater i å like meg litt for godt veldig lenge. Jeg vil ikke spørre ham om dette,ei heller prate med kjæresten min om det. Hvis så er tilfelle,så blir mange merkelige episoder logiske. Det jeg ikke helt forstår er at før så vi veldig mye til vennen vår,men nå ser vi ham nesten aldri. Er det vanlig det...hvis det er slik? Trekker man seg unna? Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Han prøver nok å komme over deg. La han være i fred. Han tar nok kontakt med dere igjen når han er "klar". :-)

Gjest huffoghuff
Skrevet

Jeg har ikke spurt han ut om ting.Men har latt det være. Er bare så rart når vi var så mye sammen og nå ikke er det. Vet jo at han er glad i kjæresten min,tenkte da at han eten mislikte meg-noe jeg ville synes var rat pga mange rare episoder... eller det at han likte meg for godt.

Skrevet

Han prøver nok å kjøle seg ned - om mistanken din stemmer - og kommer sterkere tilbake når han har fått deg på avstand. Ikke tenk mere på det du så sant det ikke bekymrer kjæresten din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...