AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg har veldig lyst på en tatovering på håndleddet, og jeg lurer på hvor mye en sånn tatovering vil ca koste? Ser at man må reise innom studioet for å finne ut av pris, men er det noen som vet sånn CA? Vil ha akkurat som på bildet under. Anonymous poster hash: 4b267...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KissKissBang Skrevet 8. mars 2014 #2 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) De fleste jeg kjenner tar 500 pr påbegynte time. Det er fordi det er en service og noe de legger litt arbeid i selv om det er "enkel" skrift. Så minimum 500 tenker jeg. Spørs forsåvidt på by og studio og, men en liten pekepinn. Endret 8. mars 2014 av KissKissBang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #3 Del Skrevet 8. mars 2014 Ikke mer? Det er i Trondheim det er snakk om. Noen steder å anbefale i Tr.heim? Anonymous poster hash: 4b267...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. mars 2014 #4 Del Skrevet 8. mars 2014 De jeg kjenner til tar 1000 kr i minstepris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Del Skrevet 8. mars 2014 Skulle jeg fått meg tatovering hadde jeg ihvertfall gitt litt egeninnsats for å finne ut av priser og anbefalte studioer. Selv om det er en liten tatovering hadde jeg lest litt og googlet litt. Just saying Anonymous poster hash: 2fb99...ba1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Del Skrevet 8. mars 2014 Skulle jeg fått meg tatovering hadde jeg ihvertfall gitt litt egeninnsats for å finne ut av priser og anbefalte studioer. Selv om det er en liten tatovering hadde jeg lest litt og googlet litt. Just saying Anonymous poster hash: 2fb99...ba1 Selvfølgelig har jeg tenkt til det. Jeg har også søkt, men det står bare "kom innom studioet så diskuterer vi pris osv". Jeg ville bare ha en liten pekepinn på hvor mye det ca koster før jeg går videre med søket Anonymous poster hash: 4b267...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippy Skrevet 10. mars 2014 #7 Del Skrevet 10. mars 2014 Og IKKE ta de billigste for å spare penger, det kan koste deg dyrt Finn deg en kunstner som du kommer godt over ens med når dere prater om hva du vil ha, og har dere god samtale og du liker de arbeidene han har gjort før, så velger du denne kunstneren og tenker på prisen i annen rekke. En tattoo skal du leve med og se resten av livet ditt, da er det bedre at den blir akkurat etter hva du ønsker deg og i den stilen du kunne tenke deg, og at det blir gjort på en skikkelig måte. Det er også stor forskjell på stilen til de forskjellige tatovørene, du må rett og slett finne ut hvilken stil du liker. Selv så har jeg funnet min tatovør og INGEN andre enn han får lov til å gjøre noe på meg, dette fordi jeg liker jobbene hans godt og studioet er rent og skikkelig. Det jeg skal frem til, ikke tenk kun på prisen, har du ikke så mye penger, så spar heller litt så du står litt friere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 10. mars 2014 #8 Del Skrevet 10. mars 2014 Er 1000,- i minstepris hos de fleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 10. mars 2014 #9 Del Skrevet 10. mars 2014 Minst en tusenlapp, de fleste tatovører hater å lage slike småting og tar seg godt betalt for oppgaven. Håper du skal tatovere noe mer meningsfylt en: fearless. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Toad Skrevet 10. mars 2014 #10 Del Skrevet 10. mars 2014 Minst en tusenlapp, de fleste tatovører hater å lage slike småting og tar seg godt betalt for oppgaven. Håper du skal tatovere noe mer meningsfylt en: fearless. hehe Den evinnelige trangen til å trykke tekst på kroppen sin, populært kalt Skin-Poets. Dette er den nye tribalversjonen av tatovering. Forhatt av de fleste artister, og kommer til å bli ledd av i lang tid fremover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 10. mars 2014 #11 Del Skrevet 10. mars 2014 Evig anger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Querido Skrevet 10. mars 2014 #12 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har tatt en lignende. Men jeg tok på begge håndleddene, betalte 1300,-(tror jeg det var) for begge :-) Jeg liker forresten Flaming Heart i Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 10. mars 2014 #13 Del Skrevet 10. mars 2014 hehe Den evinnelige trangen til å trykke tekst på kroppen sin, populært kalt Skin-Poets. Dette er den nye tribalversjonen av tatovering. Forhatt av de fleste artister, og kommer til å bli ledd av i lang tid fremover. Urk. Ja. Plutselig treffer du en bekjent på fest med de typiske tattoveringene: noe med fjær å gjøre, kanskje en fugl, også er det ord som live, love, carpe diem, grip dagen... Også tok de den samme dagen de bestemte seg for at de ville merke kroppen for livet. Beklager altså, men skal man gjøre noe så permanent bør det gjøres til sitt eget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #14 Del Skrevet 19. mars 2014 Minst en tusenlapp, de fleste tatovører hater å lage slike småting og tar seg godt betalt for oppgaven. Håper du skal tatovere noe mer meningsfylt en: fearless. hehe Den evinnelige trangen til å trykke tekst på kroppen sin, populært kalt Skin-Poets. Dette er den nye tribalversjonen av tatovering. Forhatt av de fleste artister, og kommer til å bli ledd av i lang tid fremover. For mange så kan diverse ord mene noe for de. Hva vet du om hva fearless betyr for meg? Det har du virkelig ingen anelse om! Det gjør jeg for min egen del, ikke fordi det liksom skal være en trang eller fordi det er trendy. Så spar meg for dritten deres Anonymous poster hash: 4b267...2fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Toad Skrevet 19. mars 2014 #15 Del Skrevet 19. mars 2014 For mange så kan diverse ord mene noe for de. Hva vet du om hva fearless betyr for meg? Det har du virkelig ingen anelse om! Det gjør jeg for min egen del, ikke fordi det liksom skal være en trang eller fordi det er trendy. Så spar meg for dritten deres Anonymous poster hash: 4b267...2fc Rolig nå tiger, jeg svarte vitterlig ikke deg. Selvsagt kan du trykke hva du vil på kroppen, men samtidig kan jeg mene hva jeg vil om folk som gjør slikt. Ser du parallelen der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 19. mars 2014 #16 Del Skrevet 19. mars 2014 For mange så kan diverse ord mene noe for de. Hva vet du om hva fearless betyr for meg? Det har du virkelig ingen anelse om! Det gjør jeg for min egen del, ikke fordi det liksom skal være en trang eller fordi det er trendy. Så spar meg for dritten deres Anonymous poster hash: 4b267...2fc Buhuuuu! Mamma, mannen snakket stygt til meg... Jeg prøver bare å påpeke at det er en typisk "angre seg" tatovering. "Fearless" er omtrent like daft som alle fjortisene som tatoverte "believe" på håndleddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 19. mars 2014 #17 Del Skrevet 19. mars 2014 Buhuuuu! Mamma, mannen snakket stygt til meg... Jeg prøver bare å påpeke at det er en typisk "angre seg" tatovering. "Fearless" er omtrent like daft som alle fjortisene som tatoverte "believe" på håndleddet. Ja, men om TS ønsker å tattovere "Fearless" - hvem bryr seg? Det er ikke ditt valg. Det er selvfølgelig greit å komme med sin egen mening, men det var ikke det TS ba om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erlend Skrevet 27. juni 2018 #18 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Jeg betalte 1500,- for en liten tatto på håndleddet. Endret 27. juni 2018 av Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 27. juni 2018 #19 Del Skrevet 27. juni 2018 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 27. juni 2018 #20 Del Skrevet 27. juni 2018 1 minutt siden, Erlend skrev: Jeg betalte 1500,- for en liten tatto på håndleddet i Bergen. woow? Jeg betalte samme pris for en middels stor tatovering på ryggen. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå