AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Jeg lagde meg en falsk facebook, for å snoke på en eks. Jeg ba ikke om å bli venn, men jeg ville finne ut om han hadde facebook og hva som var der. Resultatet er nedslående. Han har løyet til meg om så mye. Først sa han at han ikke hadde facebook, fordi han hadde mistet tilgang til kontoen sin for mer enn ett år siden. Men nå har jeg sett at kontoen hans har vært oppdatert flere ganger, og han har ikke opplyst meg om bilder som er brukt som er mine! I tillegg fant jeg ut flere andre ting, som at han faktisk har brukt kontoen til å flørte rundt med andre damer, oppfordrer de til å ringe han osv.. Herregud så blind jeg har vært! Eller, rettere sagt, han har opptrådt som en helt annen person overfor meg enn det jeg så på hans facebook. Blant annet ble det spurt om et bilde, om hvem som hadde fotografert han. Han hadde sagt det var en venn... På det tidspunktet var vi forlovet! Jeg var ikke eksisterende på hans facebook! Alle jeg kjenner er åpne om hvem de er sammen med og legger ut bilder av seg og kjæresten sammen. Han har bare lagt ut bilder av seg selv! Hvordan erfarer dere at kjæresten har facebook når du ikke har det selv? Hvordan kan du unngå å bli brukt og utnyttet? Anonymous poster hash: abd23...ac3
Avalon Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 I rundt 1,5 år så var det bare jeg som hadde facebook, og samboer hadde ikke. Jeg har derimot aldri brukt eller utnyttet han, eller det at han ikke hadde fb. Noen er bare slik, har de et behov for å flørte så vil de uansett finne en måte å gjøre det på, fb eller ei. 4
Alvina Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Merkelig at du kunne finne han som helt ukjent. Jeg har laget en helt usynlig profil på f.b. Hvorfor sniker du på han? Når du ikke er på facebook har dere ikke delt bilder. Jeg har aldri lagt ut bilder av andre uten å spørre, eller oppgitt sivilstatus på f.boka og kommer ikke til å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Har du tatt det opp med han? Greit nok at du ikke "burde" snoket på han, men nå viser det seg at du faktisk hadde grunn til å mistenke han. Det du gjorde kan ikke sammenlignes med oppførselen hans. Svært respektløst ovenfor deg!! La han få stå til ansvar for dette. Anonymous poster hash: 3bc07...9d4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Merkelig at du kunne finne han som helt ukjent. Jeg har laget en helt usynlig profil på f.b. Hvorfor sniker du på han? Når du ikke er på facebook har dere ikke delt bilder. Jeg har aldri lagt ut bilder av andre uten å spørre, eller oppgitt sivilstatus på f.boka og kommer ikke til å gjøre det. Facebook har takk vekk den funksjonen hvor du kan være usynlig Så nå kan man søkes opp om man vil eller ikke. Skjønte forresten ikke vitsen med å ha den funksjonen i det hele tatt. Hvem er du skjuler deg for liksom? Anonymous poster hash: 5b29c...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Merkelig at du kunne finne han som helt ukjent. Jeg har laget en helt usynlig profil på f.b. Hvorfor sniker du på han? Når du ikke er på facebook har dere ikke delt bilder. Jeg har aldri lagt ut bilder av andre uten å spørre, eller oppgitt sivilstatus på f.boka og kommer ikke til å gjøre det. Hvorfor? Er det vanskelig å forstå at jeg har et behov for å vite sannheten etter et langvarig forhold med manipulasjoner og løgner? Jeg kunne ikke finne facebook kontoen hans ved å bare google navnet. Men med en falsk konto kom hans konto opp med engang. Anonymous poster hash: abd23...ac3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Har du tatt det opp med han? Greit nok at du ikke "burde" snoket på han, men nå viser det seg at du faktisk hadde grunn til å mistenke han. Det du gjorde kan ikke sammenlignes med oppførselen hans. Svært respektløst ovenfor deg!! La han få stå til ansvar for dette. Anonymous poster hash: 3bc07...9d4 Jada, har prøvd å snakke med han hele det siste året før det ble slutt. Han bare vrir og vrenger på alt, og svarer ikke på noe. Jeg hadde et annet bevis tidligere i år, men det snudde han bare rundt og påsto ikke var sant. enda jeg har skriftlig bevis, og det er hans skrift. Jeg dumpet han og han vet hvorfor jeg gjorde det, selv om han har forsøkt å få andre mennesker til å tro at jeg gjorde det ut av det blå. Nå forsøker jeg bare å sortere hva som er sant og hva som er løgn, slik at jeg kan klarne hodet, hele hjertet mitt og komme meg videre. Anonymous poster hash: abd23...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Det er eksen din.. Hvor mye energi ønsker du å legge i dette? Tror jeg bare hadde vært glad det var over mellom oss... Anonymous poster hash: 2d6db...daf 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Typen har facebook, jeg har ikke da jeg bestemte meg for å slette den for en mnd siden. Jeg stoler såpass på typen og er egentlig 100% sikker på at han aldri hadde flørta med andre. Anonymous poster hash: 8f238...504
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Typen har facebook, jeg har ikke da jeg bestemte meg for å slette den for en mnd siden. Jeg stoler såpass på typen og er egentlig 100% sikker på at han aldri hadde flørta med andre.Anonymous poster hash: 8f238...504 Det man ikke vet har man ikke vondt av - jeg mistenker at mange hadde fått seg en ubehagelig overraskelse hvis de hadde snoket på kjærestens Facebook konto slik som TS har gjort. Nå hadde hun mistanker som gjorde ta hun snoket, men jeg tror også de som sier de stoler 100% på partneren sin kan få seg en overraskelse. Jeg kjenner så altfor mange gutter som drar stikken altfor langt i meldinger osv på Facebook selv om de har dame og utad fremstår som et superpar som er i et stabilt og trygt forhold. Anonymous poster hash: 5b29c...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Det er eksen din.. Hvor mye energi ønsker du å legge i dette? Tror jeg bare hadde vært glad det var over mellom oss... Anonymous poster hash: 2d6db...daf Det er unødvendig å skrive slike kommentarer for å såre meg. Jeg har det vondt nok fra før, tror du ikke? Anonymous poster hash: abd23...ac3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #12 Skrevet 8. mars 2014 Typen har facebook, jeg har ikke da jeg bestemte meg for å slette den for en mnd siden. Jeg stoler såpass på typen og er egentlig 100% sikker på at han aldri hadde flørta med andre.Anonymous poster hash: 8f238...504 Hyggelig å høre Anonymous poster hash: abd23...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #13 Skrevet 8. mars 2014 Det man ikke vet har man ikke vondt av - jeg mistenker at mange hadde fått seg en ubehagelig overraskelse hvis de hadde snoket på kjærestens Facebook konto slik som TS har gjort. Nå hadde hun mistanker som gjorde ta hun snoket, men jeg tror også de som sier de stoler 100% på partneren sin kan få seg en overraskelse. Jeg kjenner så altfor mange gutter som drar stikken altfor langt i meldinger osv på Facebook selv om de har dame og utad fremstår som et superpar som er i et stabilt og trygt forhold. Anonymous poster hash: 5b29c...a3e Kan nok stemme i noen tilfeller. Men her så har jeg adgang til facebooken hans om jeg måtte ønske, har fått passordet osv. Har aldri vært inne å sett, men tviler han bedriver med noe flørting inne der hvertfall i og med han har gitt meg passordet Anonymous poster hash: 8f238...504
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #14 Skrevet 8. mars 2014 Det er unødvendig å skrive slike kommentarer for å såre meg. Jeg har det vondt nok fra før, tror du ikke? Anonymous poster hash: abd23...ac3 Men du åpner jo innlegget med at du snokte på en eks? Eller var det kjæreste på det tidspunket, og NÅ en eks? Anonymous poster hash: de2b5...d47
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #15 Skrevet 8. mars 2014 Facebook er virkelig en trussel mot mange forhold. Tidenes flørtearena for voksne.Anonymous poster hash: 716a9...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #16 Skrevet 8. mars 2014 Det er unødvendig å skrive slike kommentarer for å såre meg. Jeg har det vondt nok fra før, tror du ikke?Anonymous poster hash: abd23...ac3 Det var ikke jeg som skrev det, men jeg tenkte det samme. Han er en dritt, du fant ut av det, det er slutt og du må bare prise deg lykkelig for at du er ferdig med han. Men da må du faktisk bare glemme han og gå videre. Han kommer ikke til å innrømme skiten han har gjort, så det er faktisk bare selvpining å dvele ved det. Bygg deg selv opp igjen nå.Anonymous poster hash: fae78...a72
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #17 Skrevet 8. mars 2014 Det var ikke jeg som skrev det, men jeg tenkte det samme. Han er en dritt, du fant ut av det, det er slutt og du må bare prise deg lykkelig for at du er ferdig med han. Men da må du faktisk bare glemme han og gå videre. Han kommer ikke til å innrømme skiten han har gjort, så det er faktisk bare selvpining å dvele ved det. Bygg deg selv opp igjen nå.Anonymous poster hash: fae78...a72 Skjønner dere mener det godt, men jeg trenger å få sortert løgnene og å finne ut hva som er sannheten. slik at jeg kan klare å stole mer på meg selv når jeg står oppi lignende situasjoner. For slik det er nå, ville jeg ikke klart å si hva som er sant. Anonymous poster hash: abd23...ac3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #18 Skrevet 9. mars 2014 Interessant tråd! Eksen min hadde Facebook, jeg hadde ikke profil der og har aldri hatt, av flere grunner. Jeg tenkte at jeg måtte godta det, så klart, de fleste har Facebook, og jeg hadde ingen spesiell grunn til å ikke stole på ham. Mot slutten av forholdet prioriterte han Facebook overfor meg, det ble et mønster, og jeg merket at jeg ble lei. Å ta seg tid til å være på Facebook uten å ta seg tid til partneren er ikke OK i min bok... Like etter det ble slutt, besøkte jeg hans åpne profiler på flere nettsteder. Jeg laget aldri falsk profil eller logget inn på hans brukerkontoer, bare besøkte det alle kan se. Da oppdaget jeg at han hadde noen offentlig tilgjengelige album på Facebook, og det jeg så, både sjokkerte og såret meg. (Går ikke inn i detalj i tilfelle han eller noen av hans venner leser dette.) Tillitsbrudd blir så mye mer synlige når man får dem rett opp i trynet på den måten. Og jeg lurer på hvordan han våget å holde på sånn foran "hele verden". Hvem som helst kunne jo vist meg det han hadde lagt ut... Anonymous poster hash: 683df...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå