Zenita Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Jeg hadde en liten kalender på PC`n. Den lå med et icon nederst på linja, og jeg kunne bare trykke den opp når jeg trengte en kalender. Dessuten kunne den brukes til huskelapp for feks bursdager. Nå har min far "ryddet" opp i maskinen min og fjernet mye rart. Dessverre forsvant kalenderen også! :evil: Jeg klarer ikke å finne en ny jeg kan laste ned og jeg husker heller ikke hva den het.. Noen som kan hjelpe meg? Savner den sårt
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Hva slags operativsystem bruker du? Windows XP? Og hvor var kalenderen, og hvordan så ikonet ut?
Gjest GreenSky Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Ikke kikket så nøye på disse, men hvis du kikker her finner du nok noe.
Zenita Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2004 Ikke kikket så nøye på disse' date= men hvis du kikker her finner du nok noe. Her var det mye å velge mellom, jeg lagrer linken og tar det når jeg får bedre tid Tusen takk :blomst_opp:
Zenita Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2004 Hva slags operativsystem bruker du? Windows XP? Og hvor var kalenderen' date=' og hvordan så ikonet ut?[/quote'] Windows 98. Husker ikke hvordan ikonet så ut, men det la seg nederst til høyre...kunne bare klikke på det når jeg ville se på kalenderen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå