AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Hva tenker du, om svaret du får på hvor et par møttes, er gjennom sukker eller annen nettdating? Jeg har alltid vært så skeptisk til nettdating, og må vel skamfull innrømme at jeg har tenkt mitt om jeg hører folk har møttes over det. Men det virker som det blir mer og mer vanlig idag, og lurer på om det bare er jeg som sitter igjen med fordommene... (jeg vet det er stygt av meg, og jeg ser ikke nødvendigvis ned på dem, men må innrømme at jeg stusser litt ekstra om jeg hører slike svar) Anonymous poster hash: 6d1c2...172
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Det spiller vel ingen rolle hvordan man møtes så lenge forholdet er bra. Nettdating er en bra måte å treffe menn på når man ikke treffer så mange potensielle partnere i hverdagen. Da jeg var student traff jeg stadig menn på studentfester osv, men nå er det sjeldent jeg treffer menn irl, derfor nettdater jeg og det fungerer bra for meg. Har heller ingen problemer med å fortelle folk dette.
KissKissBang Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Enig med Faerunpedia. Søsteren min fant mannen sin på irc (mirc). De har det sterkeste, ærligste og kanskje fineste forholdet jeg vet om, vært sammen i over ti år. Man kan møte kjærligheten overalt, nettet gjør det bare mer mulig i hektiske hverdager eller åpner for muligheten for å møte noen som kanskje ikke har dine stamsteder. Og man får en større arena Jeg stusset på det før, men hva er egentlig bedre med å møte en kar i fylla på et utested f. eks? Det viktigste er jo at man finner en man har en god tone med og muligheten for noe sterkt og godt. Nå tenker jeg heller "wow, så bra!" Er mer opptatt av at de har møtt noen de faller for og som gjør dem lykkelig. Det er jo det viktigste etter min mening. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 Det er ingen grunn til at nettdating skal være verre enn å treffe mennesker ute. Jeg er svært introvert og har ikke lett for å komme i prat med andre mennesker, men nettet gjør dette lettere. Samtidig vil jeg gjerne ha en kjæreste som ikke er på sjekkern på fester hver helg - og da unngår jeg også disse. Anonymous poster hash: 03a73...fa7
Anglofil Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Jeg forstår nesten ikke spørsmålet ikke engang. Jeg mener: er det virkelig noe å tenke over? Jeg fant forøvrig kjæresten min på nettdating. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #6 Skrevet 8. mars 2014 Jeg møtte min forige kjæreste på nettdating vi bodde sammen en stund også, men så skjedde det ting. vi var unge å hadde nok ikke snakket nok om å flytte sammen, men sånt lærer man av gir ikke opp drømmen fordi Anonymous poster hash: 73b43...40e 1
Missy1 Skrevet 8. mars 2014 #7 Skrevet 8. mars 2014 Kan ikke forstå at det skal være noe som helst fordommer mot det Jeg møtte mannen min på en nettdatingside og vi har et kjempe fint fohold/ekteskap jeg var alenemor med en liten baby og hadde ikke noe nettverk rundt meg så jeg fikk ikke møtt nye mennesker så lett. Meldte meg inn på nettdatingsside for å få vært litt sosial og med et lite håp om å møte en flott mann, noe jeg gjorde angrer ikke et sekund på det og har aldri tenkt at det er teit at vi møttes på den måten
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #8 Skrevet 8. mars 2014 Er stor fan av nettdating, fordi jeg fant kjæresten min dær! Anbefaler det!Anonymous poster hash: da411...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå