Anglofil Skrevet 14. juni 2004 #21 Skrevet 14. juni 2004 Hei hei! Ting som gjør meg glad: Karate Tegning Skrive Danse :-) Spise med Venner på Peppes Elvis og Rock'n'Roll-musikk Bryllup Reiser 8) En god bok :D Se en god film :-D Stepping(!) på film, som f. eks i "Singin' in the rain". Barnelatter Revyer, sketsjer osv... Bush's dumme utsagn! (Stå på..!) Mvh Yvonne
Lorangemy Skrevet 14. juni 2004 #22 Skrevet 14. juni 2004 Ting som gjør meg glad; Hvor skal jeg begynne. Å ha en familie som min, hvor landegrensene ikke er en hindring for jevnkig kontakt og hjelpe hverandre, sette pris på hverandre. Kjæresten min når han kiler meg over hele kroppen. Når vi nyter god mat, drikke og hverandre. Når han ler, eller er glad for noe, blir jeg også glad. Når jeg hører barnelatter. Eller latter som ekte. Når sola skinner da jeg har ferie. Når det regner da jeg må jobbe Når jeg har betalt alle regningene. Det er så mye. Det meste gjør meg glad. Tror jeg.
Gjest Phair Skrevet 14. juni 2004 #23 Skrevet 14. juni 2004 -De vakre, morsomme barna mine. -Nick Cave billetter av Mamma'n min. -At min elskede, elskede mann snart er hos meg igjen. -En kopp te i Birkelunden en solfylt søndagsmorgen. -Mine fantastiske venniner. -Ny musikk som jeg har oppdaget. -Uselviske mennesker som stiller opp for deg og andre betingelsesløst.
Gjest LoisLane Skrevet 14. juni 2004 #24 Skrevet 14. juni 2004 Kveldssol på badet. Unger som sover - nydelige! Sjokolade. En varm mann i senga. Å sove når man er supertrøtt.
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juni 2004 #25 Skrevet 14. juni 2004 Å få være i nærheten av min kjære. Høre han snakker, se smilet hanss og høre latteren hans. Til og med snorkingen hans gjør meg glad.
Gjest Fraggel Skrevet 14. juni 2004 #26 Skrevet 14. juni 2004 Å være sammen/snakke med mennesker jeg liker/er glad i. Det slår det meste.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. juni 2004 #27 Skrevet 15. juni 2004 Det er masse jeg er glad for! Jeg elsker å möte venner for mat og drikke en natt som varer og varer med smil og masse dans. Se bekjente jeg ikke har sett på lang tid og som jeg har savnet. Jeg elsker å sitte på en restaurant med en jeg er glad i og nyte mat og menneskelyder! Jeg er glad i morningen som jeg kan ha alene foran pc´n. Jeg er veldig glad i kaffe, og ny te som jeg har funnet. Jeg elsker å sovne til en varm deilig elskling, og se på han når han har sovnet för meg Jeg elsker når han forteller meg ting han aldri för har fortalt noen og som gjör han glad eller berört. Når mamma ringer, eller jeg får en klönete skrevet sms fra pappa. Jeg elsker å få en melding fra lillebror der det står at han elsker meg og gleder seg til å se meg og oss! Jeg blir kjempe glad når jeg finner en fin lysestake. Jeg blir lykkelig når jeg har prestert noe jeg hadde vanskelig for. og når jeg har malt ferdig ett bilde. Jeg elsker venninnene mine som er så söte. Når katten min maler gjennom telefonen til meg Når vi snakker om fremtiden og når jeg tenker på at jeg kommer til å få meg en jobb snart, og at det faktisk en dag vil ordne seg! Når jeg finner en ting på salg som jeg bare må ha. Jeg er veldig glad for og i besteforeldrene mine som er så snille mot oss alltid og som har värt der siden vi var små. Også elsker jeg selvfölgelig musikk Jeg er så glad for å ha funnet min Totte sånn at vi kan kose oss hver dag vi kan, og lage mat og gjöre det vi liker best
Ra|cer Skrevet 15. juni 2004 #28 Skrevet 15. juni 2004 Det er mye jeg blir glad for! Jeg blir glad når jeg treffer venner det er lenge siden jeg har sett, jeg blir glad når ukjente sier hei til meg på gaten. Jeg liker når folk sier noe fint til meg, jeg blir glad av å se på små barn som leker. Jeg blir glad av å dusje å legge meg i helt nye sengeklær! Når huset er rent og man føler man har gjort noe bra. Når kjæresten min sier han elsker meg og kysser meg mykt Jeg elsker når kjæresten min sovner før meg og jeg kan sitte å se på han og tenke over hvor mye han betyr for meg. Å besøke bestemor og bestefar. Spise god mat. Spille fantasi med mange gode venner og tenke over at jeg er lykkelig. Telttur og grille med mange folk. Men mest av alt blir jeg glad når lillebroren min, mamma, kjæresten min eller noen andre som står meg nært viser at de er glad i meg! Da får jeg noen utrolige deilige følelser inni meg! Jeg er glad for at jeg er den jeg er! :D
Gjest Ciara-ikke innlogget Skrevet 16. juni 2004 #30 Skrevet 16. juni 2004 -Å våkne en fridag med en varm samboer som fortsatt er halvveis i drømmeland. Da må jeg smile -Når pus gjør alle sine søte og morsomme ting, spesielt når han hopper i senga og legger seg ved siden av hodeputa mi og sover der hele natta (som han gjør stort sett hver natt) -Når jeg kan slappe av med et glass vin og en røyk en gang i blant -Når jeg vet at jeg har gjort mitt beste, uansett hva det gjelder! -Når jeg er midt i en bok som jeg ikke vil skal slutte -Når jeg hører en superfengende sang som bare gjør at jeg må hoppe litt på gulvet -Når jeg ser en regnbue -Når jeg plukker blomster -Når jeg er på sykkeltur, det er deilig! Og mye, mye mer Koselig tråd!
Nigella Skrevet 16. juni 2004 #31 Skrevet 16. juni 2004 * Å tenke på bedringen i helsen til 2 nære familiemedlemmer. Dette tenker jeg på flere ganger per dag, og det gjør meg glad! * Å få vite at familie og venner har det bra. * Å våkne av meg selv før klokka ringer og krype inntil en varm mannekropp. * Å mestre noe jeg ikke trodde jeg kunne i utgangspunktet. * Å betrakte katten og alle dens rare krumspring og gjøremål. * En kopp kaffe og avis. * Å sykle. * Å få en stor fisk! * Lukten av nyslått gress. * Å være fri nikotin! ++++++
:-) anna Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #33 Skrevet 17. juni 2004 Nå ble jeg så inspirert her.... Å ligge i hengekøya under epletrærne med katten på magen. Å ha tid til å lese ei bok som jeg virkelig liker. Å lese ei bok av en forfatter jeg ikke visste om, og bli helt oppslukt, og vite at han har skrevet mange flere bøker. ... eller egentlig bøker generelt. Å lage god mat Når det er fint rent og ryddig hjemme Å bade i havet. .. og å ligge på stranda og tørke i sola etterpå Å være på sjøen i båt ... helst der jeg kommer fra Jobben min Når alle de jeg er glad i har det bra!! Når noen ringer for å fortelle gode nyheter. Mannen min Sønnen min Katten min Å møte mennesker jeg ikke har sett på lenge Å reise helst til Italia Egentlig livet generelt. Tanken på at det akkurat nå er bra med alle de jeg bryr meg om. All tid jeg tilbringer sammen med mine kvalitetsvenner!!!!
MarianneE Skrevet 17. juni 2004 #34 Skrevet 17. juni 2004 Hver kveld tar jeg frem en bok, også skriver jeg minst fem ting som har vært ekstra fint den dagen. Alt fra ekstra god middag, en koselig SMS, sykkeltur, sex....
Gjest Meteora Skrevet 17. juni 2004 #35 Skrevet 17. juni 2004 -Gode venner -Kjæresten min -Gå barbent i gresset om sommeren -Musikk -Å skrive -Sol -Når katten min kryper opp på fanget mitt -Masse godteri -Ferie -Å se at andre har det bra -Gode ord -Ligge på stranda å høre på bølgene -Klemmer -Å sitte i mørket å se på stjernene -Uventet besøk/ telefon av en venn -Å danse -Shopping -Å gi noe. Glede andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå