Gå til innhold

Kava

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er dette forbudt i Norge? Jeg blir ikke helt klok på dette.

Jeg er ikke ute etter å bruke det som rusmiddel men som hjelp mot angst/sosial angst. Vet det forskes på det til medisinsk bruk og sånn...

Anonymous poster hash: af854...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

det er lov i Norge

Anonymous poster hash: 7d4ce...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov i Norge

Anonymous poster hash: 7d4ce...c5d

Kan du dokumentere det?

Det eneste jeg har klart å finne er at kava er reseptpliktig, og det innebærer vel at det ikke kan innføres fritt?

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du dokumentere det?

Det eneste jeg har klart å finne er at kava er reseptpliktig, og det innebærer vel at det ikke kan innføres fritt?

Det var vel det jeg kom frem til og...legen min kunne ikke skrive ut resept på det fordi hun ikke fant det stoffet i noe system hun slo opp i...forvirrende greier.

TS

Anonymous poster hash: 88d58...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel det jeg kom frem til og...legen min kunne ikke skrive ut resept på det fordi hun ikke fant det stoffet i noe system hun slo opp i...forvirrende greier.

TS

Jeg tror det er lovlig i Sverige, og kava er ikke klassifisert som narkotika i npoen av EU-landene.

Problemet er at det er et "naturmiddel", så det er lite kontroll på bivirkninger. Det de har funnet ut, er at langvarig bruk kan føre til leverskade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror det er lovlig i Sverige, og kava er ikke klassifisert som narkotika i npoen av EU-landene.

Problemet er at det er et "naturmiddel", så det er lite kontroll på bivirkninger. Det de har funnet ut, er at langvarig bruk kan føre til leverskade.

Siste jeg leste var visst at det ikke var noen betydelig fare for det likevel. Som sagt...forvirrende opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...