Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg barn nummer tre, men dessverre har ikke menstruasjonssyklusen kommet tilbake i 28-dagerssyklusen jeg hadde før graviditet nummer to....

Har ikke begynt med eggløsningstester ennå, men menstruasjonen varier alt fra 24-28 dager per syklus, så jeg vet jo ikke eksakt når jeg har eggløsning.

Nå er det og vanskelig å vite når jeg kan forvente mensen igjen, men første dag i siste mens var den 15.februar, og jeg hadde sex med kjæresten min den 25 (som ifølge flere fertility calculators på nettet skulle være innenfor mine mest fruktbare dager), og så er jeg utålmodig og har tatt to tester.

Testen i går viste negativt resultat, og samme for den jeg tok i dag tidlig. Trist.

Men samtidig har jeg i de siste dagene plutselig fått en del kviser på haken og rundt munnen. Det er ikke ofte jeg pleier å ha dette, og har lest litt her og der at noen får kviser når de gravide, andre helt ren hus, noen midt imellom. Så det er, som de fleste andre tegn, ikke noe jeg kan ta til inntekt for det ene eller det andre.

Men, er det mulig at jeg er gravid selv om jeg har tatt to tester som ble negative( i dag og i går) så sent - eller er det kanskje ikke for sent? Om jeg ikke er gravid får jeg mensen i midten eller slutten av kommende uke.

Når testet dere her positivt? Dagen dere ventet mens, eller etter? Er det vanlig å teste positivt før også? Anonymous poster hash: 2d4da...f81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...