Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en skikkelig sleivkommentar i dag av en god venn av meg og som kjenner meg godt og har kjent meg lenge. Han sa at jeg er billig av meg...

Sant nok, jeg er ganske enkel å få i seng. Knuller ofte på første daten og har som regel ONS. Men jeg tar ikke hvem som helst da, må jo ha litt stil også være litt pen.

Men så begynte jeg å tenke litt over det og lurer på om det er slik andre ser meg også?

Har du noen billige venner/venniner? Og hva eller hvorfor er de billige så fall?

Anonymous poster hash: f0c51...336
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Knuller ofte på første daten og har som regel ONS". Derfor er du billig. Men om du trives med det, så er det jo ikke noe negativt.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Det er rett og slett en oversettelse av "easy".

De fleste vil her si at du skal drite i kommentarer. Men for å svare på spm - definisjonen er rett og slett at du er lett å få til sengs. At partnerne dine er attraktive er egentlig gitt, ettersom kvinner alltid kan ligge oppover når de har casual sex. Selv kvinner som er lett på tråden ligger med kjekke menn.

Ja jeg har et par venninner som sees på som billige. De sier de driter i det selv, men jeg ser de blir såret når gutter har sagt at de ikke er materiale for forhold.

Anonymous poster hash: eb86e...df7
  • Liker 2
Skrevet

Ta det som et kompliment, han har sikkert lyst til å "bange" deg han også. Så lenge du er komfirtabel med det, så har det vell ingenting å si om du er "billig". Vi har da kommet til en tid hvor sex kan nytes, så det at folk har et naturlig syn til sex og liker det trenger da ikke være noe negativt i noen forstand.

Er forsåvidt mye verre med jenter som skal "spare seg" for å ikke virke "billig". Det blir som å gå rundt med en falsk maske for å sjule den man virkelig er, og hva en virkelig har lyst på.

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen billige venner/venniner? Og hva eller hvorfor er de billige så fall?

Vet ikke hva du mener med "hva", men ang. hvorfor så er de alle ganske avhengig av oppmerksomhet fra menn. De blir ekstremt snurte hvis en mann ikke er interessert - dersom en mann ER seksuelt interessert, faller de for komplimenter umiddelbart. De har ofte en selvsikker front, skryter mye av de heite mennene de treffer, men de jeg kjenner godt vet jeg er veldig usikre. Selv de som er fysisk attraktive er ekstremt usikre på eget utseende.

• Liker 2
Gjest Kaffelattn
Skrevet

For en ordbruk...man elsker eller har sex. Andre ord brukes om kaniner?

Skrevet (endret)

Fikk en skikkelig sleivkommentar i dag av en god venn av meg og som kjenner meg godt og har kjent meg lenge. Han sa at jeg er billig av meg...

Sant nok, jeg er ganske enkel å få i seng. Knuller ofte på første daten og har som regel ONS. Men jeg tar ikke hvem som helst da, må jo ha litt stil også være litt pen.

Men så begynte jeg å tenke litt over det og lurer på om det er slik andre ser meg også?

Jepp, med den beskrivelsen så er du billig. Eller løs tøs som det også heter.

Så nå vet du det.

Endret av Steinar40
  • Liker 2
Skrevet

Vet ikke om det er så lurt å poste slike innlegg her på KG, du kommer værtfall ikke til å føre deg bedre etterpå. Ja, folk dømmer mennesker som "ligger" rundt, både menn og kvinner. Det er som regel de som ikke har samme erfaring, eller samme verdi og livsstil som deg selv. Derfor kan det vel være lurt å møte noen som har samme livssyn som deg. Der sex er sex, og har du lyst på, så skal du selvfølgelig ikke dømmes på noen måte :)

Når det kommer til utsagn som løs tøs osv, syns jeg det blir litt smålig. Men det er bare min mening.

Du bør kjenne selv på hva du er konfortabel med, angående å ha sex med mange. Har flere venninner som har ofte sex, og som ikke gidder å bry som om hva andre mener om det. De lever tross alt bare én gang. Når det kommer til at du ikke er "konematerialet", er det mange menn som mener det. Tanken på at jenten har vært et "fellesmaterialet", er dessverre ikke noe som vinner så høyt hos alle.

Så bør du finne ut hva det gir deg å ha sex med så mange du ikke kjenner. Føler du deg bedre etterpå? Hvis ja, driter du i det alle kommer til å skrive til deg her :) Hvis nei, bør du finne ut om det er på grunn av bekreftelse, lengselen av å kjenne noen, osv. Da er det kanskje ikke så lurt å ha sex med noen før du kjenner de.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så selv om jeg har lyst på sex, uansett om jeg kjenner ei eller ikke men han er utrolig kjekk så burde jeg vente da?

Anonymous poster hash: 31617...a75
AnonymBruker
Skrevet

Er forsåvidt mye verre med jenter som skal "spare seg" for å ikke virke "billig". Det blir som å gå rundt med en falsk maske for å sjule den man virkelig er, og hva en virkelig har lyst på.

Hva om det å ikke ha tilfeldig sex er nettopp å være den man virkelig er. Tilfeldig sex er virkelig IKKE meg, for å si det sånn. Det er noe jeg ALDRI har hatt lyst til. Og ikke har jeg hatt lyst på en billig mann heller.

Heldigvis har jeg funnet en mann med lignende verdier og vi har et supert forhold. Hvordan det skal være "verre" enn å ligge rundt skjønner jeg i alle fall ikke.

Anonymous poster hash: 2acba...a2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor ofte dette skjer. Jeg er en attraktiv jente på 20, og får utrolig mye oppmerksomhet. De fleste sier jeg nei takk til(hadde jeg takket ja til alle hadde jeg sikkert vært oppe i langt over tresifret), men siden det også er mange attraktive, fine fyrer som prøver seg, har jeg en god del sex. Jeg ser virkelig ikke problemet, dersom man beskytter seg og gjør det fordi man er glad i sex. Jeg har ingen problemer med selvbildet/selvrespekten min, og da synes jeg man kan ha så mye sex man vil.

Latterlig å bruke ord som "løs" og "horete", men det er klart, har man seg med en ny fyr hver uke i løpet av noen år, er jo det litt "lett". Kommer som sagt litt an på hvor ofte du bytter partner. Men i det store og det hele synes jeg ikke man bør bruke slike ord.

I tillegg har jeg sex med mennesker som ikke kjenner hverandre, og derfor er det ingen som vet "hvordan jeg holder på". Alle jeg har hatt ONS med har villet møte meg igjen, og faktisk ikke bare for sex. Er ikke alltid positivt å være "hard to get", man kan gå glipp av en god del bra.

Anonymous poster hash: 76934...125
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvor ofte dette skjer. Jeg er en attraktiv jente på 20, og får utrolig mye oppmerksomhet. De fleste sier jeg nei takk til(hadde jeg takket ja til alle hadde jeg sikkert vært oppe i langt over tresifret), men siden det også er mange attraktive, fine fyrer som prøver seg, har jeg en god del sex. Jeg ser virkelig ikke problemet, dersom man beskytter seg og gjør det fordi man er glad i sex. Jeg har ingen problemer med selvbildet/selvrespekten min, og da synes jeg man kan ha så mye sex man vil.

Latterlig å bruke ord som "løs" og "horete", men det er klart, har man seg med en ny fyr hver uke i løpet av noen år, er jo det litt "lett". Kommer som sagt litt an på hvor ofte du bytter partner. Men i det store og det hele synes jeg ikke man bør bruke slike ord.

I tillegg har jeg sex med mennesker som ikke kjenner hverandre, og derfor er det ingen som vet "hvordan jeg holder på". Alle jeg har hatt ONS med har villet møte meg igjen, og faktisk ikke bare for sex. Er ikke alltid positivt å være "hard to get", man kan gå glipp av en god del bra.

Anonymous poster hash: 76934...125

Fortsetter du sånn så får du et dårlig rykte - før eller senere.

Og da er det for sent.

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Fortsetter du sånn så får du et dårlig rykte - før eller senere.

Og da er det for sent.

Kommer jo an på hvor man bor. Da jeg studerte i Oslo holdt jeg også på slik, men hadde ikke noe rykte.
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på hvor man bor. Da jeg studerte i Oslo holdt jeg også på slik, men hadde ikke noe rykte.

Jenter som ligger rundt i Oslo har også rykte, enten de vet det eller ikke. Byen er ikke altfor stor.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har mannlige venner som lever slik. Selv om de ønsker seg et seriøst og tillitsfullt forhold, har de etter hvert fått problemer med å bli tatt seriøst.

• Liker 3
Skrevet

Den siste som får vite om et dårlig rykte er den det gjelder.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er som regel en pris å betale ved å ligge med hvem man vil når man vil. Det virker ikke så forpliktende, rett og slett. Det er derfor ikke rart at folk kan begynne å lure på om dette er en person å satse på.

Anonymous poster hash: 82a5c...c1f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den siste som får vite om et dårlig rykte er den det gjelder.

Nettopp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er både trist og synd at jenter som setter pris på sex og gjerne nyter sex uten at det automatisk skal bety langvarig fortrolig forhold, helst med giftermål, unger og rekkehus, ofte og som regel blir stemplet som billige. :sukk:

• Liker 8
Gjest Chloe87
Skrevet

Ja, du blir sett på som billig siden du er kvinne og gjør dette, hadde du vært mann derimot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...