Gjest Butterflygirl Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Kjæresten her har problemer med poser og mørke ringer under øyene. Han har rettere sagt "pandaeyes" . Så er det noen krem som har noen effekt i det heletatt. Pris, ingen grense, men ikke all verden heller.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Mørke ringer kan være genetisk, og da er det lite å gjøre med det.. Men det første som slår meg, er om han drikker lite vann? Det kan man få både poser og mørke ringer av. Noen kremer vet jeg ikke...men vurderer selv å kjøpe en øyekrem fra BodyShop; vitamin E. Men har ikke helt sett lyset når det gjelder øyekrem...kanskje jeg er for ung.
Gjest Ethereal Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 DET SIES at produkter som inneholder vitamin K skal hjelpe mot mørke ringer, fordi de gjør ett eller annet med blodårene. Mer vet jeg ikke...
Gjest Butterflygirl Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Mørke ringer kan være genetisk' date=' og da er det lite å gjøre med det.. Men det første som slår meg, er om han drikker lite vann? Det kan man få både poser og mørke ringer av. Noen kremer vet jeg ikke...men vurderer selv å kjøpe en øyekrem fra BodyShop; vitamin E. Men har ikke helt sett lyset når det gjelder øyekrem...kanskje jeg er for ung.[/quote'] Der sa du noe. For fyren drikker nesten aldri vann. Vi normale mennesker drikker minst 1 kopp vann, nesten hverdag. Mens han drikker gjennomsnittlig 1 kopp annenhver dag. Vet ikke om det er genetisk. Skal spørre. Titta litt gjennom SN i går. Fant en "undereye serum" av Clarins. Det var for menn. Så vi bestilte den i går og han er villig til å teste den ut. Du vet menn, visse menn liker ikke krem og sånt. :-)
Gjest Cuddly Skrevet 1. juni 2004 #5 Skrevet 1. juni 2004 Nå skal det jo sies at 1 kopp vann nesten er for ingenting å regne! 1 liter, da begynner det å bli bra...
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #6 Skrevet 1. juni 2004 Man trenger ca 3 liter væske hver dag, vann bør utgjøre brorparten av det. Jeg prøver å drikke 1.5 liter vann daglig, det er ikke så vanskelig. Merker det veldig godt på huden hvis jeg slurver, blir tørr og fæl..
Gjest Cuddly Skrevet 1. juni 2004 #7 Skrevet 1. juni 2004 3 liter er temmelig mye, bortsett fra ved trening eller i varme, evt. ved andre anledninger som gjør at en svetter mye. Det er ikke bra å belaste urinveienenyrene(?) for mye, leste noe forskning på dette.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #8 Skrevet 1. juni 2004 3 liter er temmelig mye, bortsett fra ved trening eller i varme, evt. ved andre anledninger som gjør at en svetter mye. Det er ikke bra å belaste urinveienenyrene(?) for mye, leste noe forskning på dette. 3 liter er ikke mye, men det betyr ikke at man skal drikke 3 liter. Man får mye væske via mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå