AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Jeg har så sykt mye tøy, og mye av det er ikke brukt i det hele tatt eller maks noen få ganger.. Har hatt en periode med impulsshopping over de siste 2-3 årene og har heldigvis klart å slutte med det nå. MEN; jeg har ALTFOR mye tøy! Både billigmerker og litt dyrere merker, samt noen unike plagg fra feks utlandet, vintagebutikker etc. Men hvordan gå frem for å evnt selge det tøyet jeg ikke trenger? Noen som har noen bra tips på hvor og evnt hvordan? Lønner det seg å selge "pakker" med flere plagg i ett feks? (Tenker da mest på billigtøy som allikevel kan være alright for andre å kjøpe, men orker ikke å selge enkeltvise plagg til 50 kr stk osv - blir jo det styret med å sende..) Anonymous poster hash: 2715e...82b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Basisklær kan gjerne selges i pakker. Passer å få til pakker til ca 200-300 kr. Spesielle klær bør selges enkeltvis. Jeg har kjøpt tidligere eide (ubrukt og så vidt brukt) både på finn.no og ebay, og synes det er supert Anonymous poster hash: 79ace...b78
fresia Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 enig med personen over. selg "vanlige" klær pakkevis og de andre mer spesielle/finere/dyrere klærne hver for seg. jeg er medlem av Bazar.no som er en markedsplass for salg av klær, sko og tilbehør. jeg har ikke lagt ut så mye, men har solgt en jakke og et par sko der.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Bloppis.no er okei sted å legge ut de litt dyrere klærne Anonymous poster hash: ec0d8...d96
Gjest Nanne70 Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Merkeklærne kan du selge på trendsales, da når du flere potensielle kjøpere.
Wonders Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Bloppis.no er okei sted å legge ut de litt dyrere klærne Anonymous poster hash: ec0d8...d96 Vær obs på mye mye fake varer der. Det er mye mer enn på finn.no asså... Hva med å ha en byttefest med dine venner i stedet? ... Endret 10. mars 2014 av Wonders
amadine Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Vær obs på mye mye fake varer der. Det er mye mer enn på finn.no asså... Hva med å ha en byttefest med dine venner i stedet? ... Oj,trodde bloppis var hakket mer seriøst enn finn. Hva slags fake varer har blitt solgt der?
Zinnia Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Er det noen som har klart å selge noe på Bloppis? Jeg har lagt ut flere veldig forskjellige ting, alt rimelig, men ingen interesse over hodet. Det er ikke de dyreste merkeklærne, men ikke noe HM-greier heller, og så og si ubrukt.
Wonders Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Oj,trodde bloppis var hakket mer seriøst enn finn. Hva slags fake varer har blitt solgt der? Merkevarer som vesker, belter, smykker, parfymer skjerf , så vidt jeg vet. Klær kjøper jeg ikke sånn, så jeg vet ikke om det... Så bare at selgere gang på gang prøvde seg. Det er jo regelrett brudd på norsk lov å selge uekte varer. Vil alltid være kriminelle, og Bloppis reagerte ganske raskt når jeg la frem selger som ikke opptrådte etter regelverket. Så det skal de ha. Bare ikke ta slike nettsiders selgeres varer for god fisk.
Wonders Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Er det noen som har klart å selge noe på Bloppis? Jeg har lagt ut flere veldig forskjellige ting, alt rimelig, men ingen interesse over hodet. Det er ikke de dyreste merkeklærne, men ikke noe HM-greier heller, og så og si ubrukt. Etterspørselen er nok bare etter dyre merkeklær som ikke kan fåes kjøpt i Norge. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe noe fra Zara osv...
amadine Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Etterspørselen er nok bare etter dyre merkeklær som ikke kan fåes kjøpt i Norge. Kunne ikke falle meg inn å kjøpe noe fra Zara osv... Jeg kunne godt kjøpt noe fra zara hvis prisen var grei. Bor ikke i nærheten av zara :/
Wonders Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Jeg kunne godt kjøpt noe fra zara hvis prisen var grei. Bor ikke i nærheten av zara :/ Kan godt se den altså...
amadine Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Merkevarer som vesker, belter, smykker, parfymer skjerf , så vidt jeg vet. Klær kjøper jeg ikke sånn, så jeg vet ikke om det... Så bare at selgere gang på gang prøvde seg. Det er jo regelrett brudd på norsk lov å selge uekte varer. Vil alltid være kriminelle, og Bloppis reagerte ganske raskt når jeg la frem selger som ikke opptrådte etter regelverket. Så det skal de ha. Bare ikke ta slike nettsiders selgeres varer for god fisk. Ja,en bør være på vakt. Jeg følger med på hva som blir lagt ut av vesker og sko på finn og enkelte designervarer blir solgt på noen få timer. Folk rekker jo ikke få ting autorisert på den korte tiden. Så håper folk benytter seg av finn betalings garanti. Da kan man godkjenne varen før selger får pengene sine.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Er det noen som har klart å selge noe på Bloppis? Jeg har lagt ut flere veldig forskjellige ting, alt rimelig, men ingen interesse over hodet. Det er ikke de dyreste merkeklærne, men ikke noe HM-greier heller, og så og si ubrukt. Har fått solgt en del på bloppis faktisk. Men jeg får faktisk solgt det jeg trodde kom til å bli solgt sist først da. Det er "billigklærne" som har gått først unna, sliter dog med å få solgt en del kjoler(selv om de er priset laangt under halvparten av nypris, og er helt ubrukte).. Anonymous poster hash: ff23f...ab9
Wirena Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Er det noen som har klart å selge noe på Bloppis? Jeg har lagt ut flere veldig forskjellige ting, alt rimelig, men ingen interesse over hodet. Det er ikke de dyreste merkeklærne, men ikke noe HM-greier heller, og så og si ubrukt. Prøv ecity.no Annonsen din vil vises på google søk resultater (de fleste søker etter varer med google search). Du får gratis annonser og en gratis nettbutikk med mange fine funksjoner. Både nettbutikk og annonse sider er reklamefri !! Endret 10. oktober 2014 av Wirena
Gjest Evans Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg liker finn.no godt, og har både solgt og kjøpt mye der. Også klær. Enig med de som skriver at det kan være greit å ha basisklær samlet, men kanskje ikke for stor pakke? Da kan det fort bli litt mye igjen. Ellers syns jeg det er veldig fint, når det er snakk om litt dyrere klær og ting, at det er én annonse pr ting/plagg. Da blir det så ryddig og greit. Og nå er det jo gratis å legge ut på torget. Men det er nok bare en smakssak, så ikke sikkert så mange andre tenker over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå