AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Hei, Er i midten av 20-årene. Sliter sånn med at jeg føler det svir i underlivet. Kjenner det ikke konstant, men kan legge merke til det når jeg sitter, eller har lagt meg i senga om kvelden. Det gjør ikke vondt å tisse. Er så redd for at det er noe kronisk :/ Kvier meg for å gå til gynekolog, det må jo være vondt å stikke ting oppi der når det gjør vondt fra før av? Er singel nå, men opplevde noe lignende tidligere da jeg var i et forhold. Det opplevdes som en brennende følelse under samleie. Det ble da påvist gjærsopp. Men synes det er så rart, for det klør jo ikke, og synes ikke det lukter så mye. Hvis det er sopp, hvordan kan jeg sikre at det ikke kommer igjen? Oppholder meg en del i klorvann, vet ikke om dette har noe å si? Har dårlig erfaring med Canesten, så fikk en sånn engangspille sist gang. Den hjalp, men kom raskt tilbake igjen. Vet ikke hva jeg gjør feil, og gruer meg til neste gang jeg eventuelt får en kjæreste som jeg synes det gjør vondt å ha sex med Anonymous poster hash: 67a41...608
Gjest constance90 Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 Gå til legen du. Tenk hvis det er klamydia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå