droopseley Skrevet 31. mai 2004 #1 Skrevet 31. mai 2004 Hvilken sang var det de gikk ut av katedralen til? Den er jo så nydelig *smelt*
Holly Hobbie Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Time to say goodbye med Andrea Bochelli...?
vonnie Skrevet 1. juni 2004 #4 Skrevet 1. juni 2004 Jeg lurer på hvilken sang ho kom inn til jeg da? Den synes jeg var fin...jeg vet så godt hvilken sang det er , men jeg kommer ikke på det....
vonnie Skrevet 1. juni 2004 #6 Skrevet 1. juni 2004 Var det ikke samme sangen begge gangene? Var det det? :oops: Fikk bare med meg begynnelsen jeg se. Men jeg kan jo ikke ha en sang som heter time to say goodbye i ett bryllup.... Søren også den som var så fin. :cry:
Martha Stewart Skrevet 1. juni 2004 #7 Skrevet 1. juni 2004 Var det det? :oops: Fikk bare med meg begynnelsen jeg se. Men jeg kan jo ikke ha en sang som heter time to say goodbye i ett bryllup.... Søren også den som var så fin. :cry: Tror det var samme sangen inn og ut ja. Engelske versjonen heter "Time to say goodbye", men her var det italiensk versjon - husker ikke den italienske tittelen. Da skjønner jo de fleste ikke teksten... Synes den er nydelig selv jeg.
Gjest Elenath Skrevet 1. juni 2004 #8 Skrevet 1. juni 2004 Da skjønner jo de fleste ikke teksten... Synes den er nydelig selv jeg. De fleste har vel hørt den engelske versjonen og kobler med en gang til time to say goodbye? Jeg ville hvertfall ungått den i bryllup. Kanskje til nød spilt den under festen på kvelden. Da trenger jo ikke alt være like gjenomtenkt
droopseley Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2004 Lite typisk det da.. endelig funnet en fin låt. Takk for hjelpa uansett, skal lastes ned og høres på til hverdags i det minste
Lissemor Skrevet 1. juni 2004 #10 Skrevet 1. juni 2004 Andrea bochelli synger den sammen med sarah brightman og den er NYDELIG!
natasha Skrevet 2. juni 2004 #11 Skrevet 2. juni 2004 Den heter "Con Te Partiro" på italiensk - det var denne de spilte i programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå