Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber hver dag, fredag-lørdag, ofte over 10 timer. Og når jeg kommer hjem er det rot over alt.. Det eneste han gjør er å se på tv og kanskje gjøre litt husarbeid innimellom.. Men hvis huset ikke ser ut så sitter han å ser på tv helt til den siste halvtimen før jeg kommer hjem og da begynner han på oppvasken.... Han ligger å sover til langt på dag og sier at han kan rydde når det passer for han (som er nesten aldri).. Hva skal jeg gjøre? Prøver å rydde så ofte jeg får tid, men når jeg drar tidlig og kommer hjem sent så rekker jeg bare sove og spise,. Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 0f2bd...8fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli singel,problem solved:)

Noen menn tror dama er hushjelpen deres,slitsomt i lengden.

Forstår ikke folk som absolutt må være i forhold med et dråg som ligger og drar seg på sofaen dagen lang.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Drit i det. Grunnen til at han ikke gjør det er vel fordi han vet at du gjør det når det blir ille nok. Inviter gjerne folk over, gjerne vennene eller foreldrene hans.

Anonymous poster hash: 5541f...ea0
  • Liker 6
Skrevet

• Stille krav til at han:

1) Får seg en jobb selv

2) Bidrar like mye som deg, minst!

• Vurdere om det er slik du vil leve
  • Gi ham grisebank om han fortsetter så slapt og respektløst
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner at dette er slitsomt! Kanskje dere kan lage ei liste med tydelig fordeling av oppgaver - hvem som har ansvar for hva i huset? Heng den på kjøkkenveggen og kryss av etterhvert som oppgaver er fullført. Da blir skjevdelingen i hvertfall visualisert..

Føler med deg.

Endret av Nordis
  • Liker 1
Skrevet

Må spørre deg først, orker du å fortsette morsrollen for det som skal være kjæresten din?

• Liker 3
Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Har ingen råd å gi deg. Jeg er redd at ingen ting nytter. Du har en typisk mann i hus, lev med det eller kast han ut.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Gjør han ingenting om dagen?

Jeg tenker på studier eller jobb.

• Liker 1
Gjest tsejG
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Det høres for meg ut som at du har med å gjøre en nokså bortskjemt, lat og likegyldig kar som har hatt litt for mange puter sydd oppunder armene i oppveksten.

Det er i grunnen ikke mange andre alternativene her enn å brette opp ermene og begynne å stille krav til fyren. Sett deg ned med ham og snakk! Det er stedet å begynne, så får du evaluere underveis og finne ut om det blir bedre...

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Kast ham ut! Dere har to helt forskjellige verdisyn. Du jobber og jobber og han sover til langt på dag uten å gjøre stort? !

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er han i senga?

Anonymous poster hash: 03d94...08e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...