Fuglen Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 Jeg driver med litt retail therapy på nettet i dag. Asos, nærmere bestemt. De har jo gratis frakt til Norge! :D Så jeg finner masse ting jeg har lyst på, opptil 200 kr for å slippe toll. Så da tenkte jeg å kjøpe flere ting, men med separate bestillinger slik at hver pakke kommer på under 200 kr. Noen som har handlet på Asos og gjort det samme, og vet om de slår sammen bestillingene hvis jeg bestiller alt samme dag?? For da funker det jo ikke . . .
Fuglen Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2014 Ingen, altså? Da bare prøver jeg og krysser fingrene for at det går
baado Skrevet 8. mars 2014 #3 Skrevet 8. mars 2014 Mener å huske jeg gjorde det samme selv. Tror så lenge du bestiller de separat, sendes de også separat:) 1
Fuglen Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2014 Mener å huske jeg gjorde det samme selv. Tror så lenge du bestiller de separat, sendes de også separat:) Ok, takk! Satser på det
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Ok, takk! Satser på det Ja, dette har jeg gjort flere ganger, og de har kommet separat i alle fall! Anonymous poster hash: 67781...c92
Fuglen Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2014 Takk for svar! :D Har bestilt en del pakker nå, så da satser jeg på at det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå