AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #1 Skrevet 8. mars 2014 (endret) Lurer på om det er andre som meg? Som altså er veldig fascinert av å se menn sprute. Fantaserer ofte om menn jeg kjenner/er interessert i. Ser dem gjerne for meg mens de ronker..og akkurat når de kommer og spruter. Det er vel egentlig fascinerende i seg selv å se de sprute. Og det er jo ganske stor variasjon der:-) Anonymous poster hash: 6487b...fdb Innlegg ryddet for link. pinar, mod. Endret 9. mars 2014 av pinar
KissKissBang Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Jeg liker å se min partner sprute, kanskje mest fordi jeg liker å se hans nytelse. Og så synes jeg det er gøy å se den faktiske fysiske greia. Har ikke penis, så observasjon og berørelse er det nærmeste jeg kommer på å se hvordan den fungerer i utløsende tilstand. Men ser ikke for meg partner eller andre i full sprut, kanskje derfor jeg ikke gadd å se på klippet + at jeg tviler det er min partner på klippet og derfor enda mer uinteressant :D 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 får ikke opp klippet jeg men det å se en mann sprute er ganske facinerende ja Anonymous poster hash: 509f3...6ec
Gjest Mr. Toad Skrevet 9. mars 2014 #4 Skrevet 9. mars 2014 Ikke så veldig opptatt av sprutende menn med mindre det er meg selv. Det er helt ok.
Gjest Heartbeat Skrevet 9. mars 2014 #5 Skrevet 9. mars 2014 Dette er noe jeg har elsket siden jeg begynte å utforske sex. Digger sæd og spruten. Gjerne flere sprut etter hverandre.Elsker å få spruteklipp fra min kjære. Tar også gjerne mange bilder når han spruter meg i ansikt, pupp og kropp osv. Digger sæd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå