Gå til innhold

Fascinert av sprut

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Lurer på om det er andre som meg? Som altså er veldig fascinert av å se menn sprute. Fantaserer ofte om menn jeg kjenner/er interessert i. Ser dem gjerne for meg mens de ronker..og akkurat når de kommer og spruter.

Det er vel egentlig fascinerende i seg selv å se de sprute. Og det er jo ganske stor variasjon der:-)

Anonymous poster hash: 6487b...fdb

Innlegg ryddet for link.

pinar, mod.

Endret av pinar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å se min partner sprute, kanskje mest fordi jeg liker å se hans nytelse. Og så synes jeg det er gøy å se den faktiske fysiske greia. Har ikke penis, så observasjon og berørelse er det nærmeste jeg kommer på å se hvordan den fungerer i utløsende tilstand. Men ser ikke for meg partner eller andre i full sprut, kanskje derfor jeg ikke gadd å se på klippet + at jeg tviler det er min partner på klippet og derfor enda mer uinteressant :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

får ikke opp klippet jeg :P men det å se en mann sprute er ganske facinerende ja :P

Anonymous poster hash: 509f3...6ec
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Ikke så veldig opptatt av sprutende menn med mindre det er meg selv. Det er helt ok.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Dette er noe jeg har elsket siden jeg begynte å utforske sex. Digger sæd og spruten. Gjerne flere sprut etter hverandre.Elsker å få spruteklipp fra min kjære. Tar også gjerne mange bilder når han spruter meg i ansikt, pupp og kropp osv. Digger sæd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...